Abortus Duše

nedjelja, 14.05.2017.

kome







Oksidiram u kupinama

bakrenom kipu sijeku pišu

koji mu kurac sad tepaš

Nije li on krivac za zlo

ponizno ukrižano pašće

gomila kostiju u vatri

druže se noću kroz

pjesama i ratova nikad

i zastava spomeni i stijegove

izrešetane bezimene ulice

čekaju na heroje u podne

gomilu djece

kome da se osvetim

nisam kamen

ako sam jalov

izrešetani bezimeni ljudi

čekaju na ulice

asfaltne poljupce

tuđe duge šetnje

tuđe sinove na biciklima

kome da se osvetim

nisam pustinja

ako sam bez duše.

14.05.2017. u 17:16 • 2 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora