Abortus Duše

petak, 05.05.2017.

Raspet sam






Slagao sam artičoke

redao po gorčini

i svaku crtu s ceste srama

spremio sam u kutiju

da ti pokažem da putujem

ne mislim na planine

na kojima je kamenje

riječi tvoje zanijekalo

tebi je svejedno

slučajnost i nebitnost

nisu srodnici poput nas

jednodnevni leptiri

obučeni u vojnike

košulja napunjeih isprikama

svako ima pravo

da zna da to sam ja

jedan običan

koji sluša

tko sam ja

naranča u rukama

napukle kore

koja peče rane

tih ruku koje se mole

na isušenim morima

očima mudrim

a riječi i čuda

više u sebi nemam

raspet sam


05.05.2017. u 22:00 • 7 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora