Abortus Duše

petak, 05.05.2017.

traži se pas




Odlazim ovo jutro potajno

i čitam na stubu srama

da se traži pas izdane vjernosti

i odaziva na ime iz prošlosti

koje mu visi oko vrata

na ogrlici sa nitnama

koja je tko zna zašto služila

i taj pas više nije vjeran

i nije gladan izglodanih kostiju

koje još zaudarju na iscjedak

i crve u njima neću koristiti

za hvatanje malenih ribica

koje mi redovno doplivaju

misleći da sam leš koji pluta.

Odlazim ovo jutro potajno...

05.05.2017. u 22:00 • 8 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora