Abortus Duše

subota, 11.08.2012.

možemo

Savladao sam te

ili sam sebe izgubio

i šta sad

smirenost barbe nemam

mreža i s rupom

ulovi komad ili dva

i ljubav i tugu

uguše sitni sati

i pet osmijeha u danu

i ljubavne igre odsjaja

svi vjeruju u nas.

Savladao sam se sam

ili sam tebe izgubio

i šta sad

i rupa u mreži

propusti komad ili dva

i mržnju i sreću

ožive sitni sati

osmijeh u pet dana

i odsjaj ljubavne igre

svi vjeruju u nas

možemo li i mi



11.08.2012. u 06:27 • 0 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora