srijeda, 11.10.2017.

STROGO KONTROLIRANI PLAČ

Rano sam naučio svoj unutarnji plač
Pretvoriti u smijeh.
Plač se opirao, jer to što sam tražio,
Bilo je protiv njegove eruptivne prirode.

Sada, kad mi dođe teško u razgovoru s nekim,
Umjesto da zaplačem, mene uhvati grčevit smijeh.
Sugovornik me najprije gleda bijelo,
A onda i njega zahvati suludi smijeh.

Neki bi to nazvali folie imposée,
To jest slučaj kad sumanuta osoba
Inducira još sumanutije ponašanje
Kod psihički zdrave osobe.

Tako da kad vidite dvije osobe koje se groteskno smiju,
Znajte, onaj od njih dvoje koji se više smije, možete se kladiti,
Da to nisam ja. Ja svoj plač kontroliram čak i kad je smijeh.

- 09:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.