My songs and stories

četvrtak, 13.04.2006.

Čovjek koji je promijenio svijet

Koliko ste se puta pitali tko sam ja? Tko sam ja zapravo? Zašto sam poslan na Zemlju? Da li ja mogu promijeniti svijet? Da li sam ja ta osoba? A onda ste rekli: ma nisam ja ta osoba. Mislim, zašto bi to bila baš ja. Pa postoje i drugi ljudi. Ustvari, postoji još šest milijardi ljudi na ovoj planeti, pa zašto bi onda ja bila ta osoba koja je poslana na Zemlju da promijeni svijet? Po čemu sam ja to posebna? Po ničemu. Ja sigurno nisam ta osoba. I tako je učinio svaki čovjek na kugli zemaljskoj. I, na kraju, nitko nije promijenio svijet.

Koja je poanta ove priče?

Ne čekajte pravu priliku. Iskoristite svaki trenutak u svome životu.
Ne postavljajte glupa pitanja poput Zašto ja?. Učinite nešto za ovaj svijet, mrdnite se.
Zapamtite da je svaki trenutak poseban i neponovljivi. Ovaj trenutak više se nikad neće ponoviti. Više nikad neće biti 13.04.2006. n.e. 18 h,m 14 min i 33 sec
Zapamtite da je svaki čovjek poseban baš kao i svaki trenutak.

- 18:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • I am singing in the rain!
    Image hosting by Photobucket

Linkovi

Dobri citati

  • "In the autumn of life,
    Spring has come again,
    Bearing bow and beauty,
    Beyond the measure of men!"

    "Life is not measured by the breaths we take,
    But by the moments that take our breath away!"