Reklame na bedrima žena

utorak , 11.06.2013.



Novi vrlo zanimljivi trend polako osvaja Japan, odnosno tamnošnje žene koje za potrebe promocije iznajmljuju svoja bedra. Orange News piše da je broj žena koje pristaju po osam sati dnevno na bedrima nositi naljepnice s logom ili reklamnom porukom tvrtki u porastu svakog tjedna.

Žene moraju postavljati svoje slike s vidljivim oglasima na vlastitim Facebook i Twitter stranicama, a same promidžbene usluge promoviraju se putem PR tvrtke Absolute Territory (apsolutni prostor).

Zanima nas kako bi ovako nešto prošlo u Hrvatskoj i regiji :)

Oznake: reklame, reklama, bedra, guerrilla

Trbuh kao reklama

utorak , 04.06.2013.

Da se kreativni ljudi doista mogu svačega dosjetiti, dokaz je i fotografija lijevo, na kojoj trudnica reklamira portal.

Buduća mama je sretna i očito je da uživa, a vlasnik tvrtke koja se reklamira sigurno zadovoljno trlja ruke.

Guerrilla marketing uvijek je dobra fora. Bitno je samo imati pravu ideju, za pravi proizvod ili uslugu.

Oznake: reklame, reklama, guerrilla, marketing

Muljati ili ne, pitanje je sad

ponedjeljak , 24.09.2012.



Poznata je uzrečica da onaj koji laže i krade. A oni koji lažu u biznisu, osobito u malim okolinama, dugoročno neće proći dobro. Na stranu velike laži, što je s onim malima, sitnima u ugovoru? Muljati li ili ne u radu sa kupcima? Primjerice, kupac se zainteresira, a tek kasnije shvati da mu niste rekli baš sve...odnosno, tko mu kriv kad ne čita mala slova.

Ovakvo razmišljanje ne vodi daleko, stoga pokušajte od njega se odmaknuti.

Na slici, potencijalni će kupac ugledati ogromni natpis FREE BEER, odnosno BESPLATNO PIVO i zasigurno zastati, možda i ući u lokal.

Ako je slabovidan, neće uočiti očiti maskiranje ponude, da ispod riječi FREE piše WIFI (znači, besplatan je jedino internet, odnosno wirelles), a iznad riječi BEER stoji great. Cijeli natpis zapravo, za one koji dobro čitaju, znači besplatan wirelles point, odlično pivo!

Besplatno pivo zaboravite.

Potencijalni kupac, ako u ovakav lokal uđe, sigurno je da se neće osjećati ugodno. A neki će sigurno i otići, demonstrativno. I više se neće vratiti.
Čemu onda uopće komunicirati ponudu koju imate prikriveno?

Oznake: reklame, pivo, biznis

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se