Reklame na bedrima žena

utorak , 11.06.2013.



Novi vrlo zanimljivi trend polako osvaja Japan, odnosno tamnošnje žene koje za potrebe promocije iznajmljuju svoja bedra. Orange News piše da je broj žena koje pristaju po osam sati dnevno na bedrima nositi naljepnice s logom ili reklamnom porukom tvrtki u porastu svakog tjedna.

Žene moraju postavljati svoje slike s vidljivim oglasima na vlastitim Facebook i Twitter stranicama, a same promidžbene usluge promoviraju se putem PR tvrtke Absolute Territory (apsolutni prostor).

Zanima nas kako bi ovako nešto prošlo u Hrvatskoj i regiji :)

Oznake: reklame, reklama, bedra, guerrilla

Trbuh kao reklama

utorak , 04.06.2013.

Da se kreativni ljudi doista mogu svačega dosjetiti, dokaz je i fotografija lijevo, na kojoj trudnica reklamira portal.

Buduća mama je sretna i očito je da uživa, a vlasnik tvrtke koja se reklamira sigurno zadovoljno trlja ruke.

Guerrilla marketing uvijek je dobra fora. Bitno je samo imati pravu ideju, za pravi proizvod ili uslugu.

Oznake: reklame, reklama, guerrilla, marketing

Pametni znaju kako se dijele letci

ponedjeljak , 03.06.2013.



Zamislite sljedeći scenarij: tiskali ste 1.000 ili više letaka ili brošura i unajmili ljude da vam ih ostave po raznim punktovima u gradovima.Ono na što niste računali, a dostavljačima letaka je ionako svejedno (glavno da zarade) jeste da će - pasti kiša.

I tako su vaše skupocjene brošure podijeljene, poput ove na fotografiji, kiša pada sve više i šanse da ih itko živ otvori su -0,100%. Razlog: uništile su se od vode.

Kako zapravo dijeliti sveprisutne letke?
-uz malo više mašte, ne samo stajanjem poput kipova na izlazima iz shopping centara
-uz gerila akcije
-u kasliće, ciljano, kada imate akcije...a ne svaki Božji dan, i kada je kiša i kada je snijeg i kada se papir osuši od sunca
-sa manje informacija i jednostavnije
-rjeđe, a ne češće
-uvijek s nadozorom onih koji ih za vas dijele

Budite pametniji, trošite svoj marketing novac kvalitetnije. Tako ćete postići puno bolje rezultate. Letci ostavljeni na automobilima tijekom proljetne kiše? Radije taj novac donirajte, primjerice našoj redakciji koja će vam napisati kvalitetne promo tekstove. Bez naznake da će ih uništiti nevrijeme...:)

Oznake: letci, dijeljenje letaka, marketing, guerrilla

Prodaje li sex (baš) sve?

petak , 01.02.2013.

SEO, optimizacija, ključne riječi, riječi koje se traže, riječi koje vaši kupci traže, podizanje web stranice na Googleu, veća čitanost tekstova, veća čitanost web stranica... ako ste se ikada susreli sa nekim od gore navedenih pojmova, onda znate koliko je teško i naporno podignuti čitanost neke web stranice ili portala.

Zbog toga mnogi portali koriste 'tajne' ključne riječi: sex, sexy, hot, sexy video, sexy slike i još brojne na istu varijaciju. Ako se pitate zašto, rado ćemo vam otkriti.

Prema čarobnjaku Googleu, koji zna i broji(!) koliko se koja riječ traži lokalno (znači Rvacka) i u svijetu, sex se u tražilicu upisuje nevjerojatnih 500 milijuna puta diljem svijeta i skoro 2 milijuna (!) puta u nas.

Riječi sexy video, sexy i hot (u prijevodu: vruće) Hrvati u Google upisuju u prosjeku između 160 i 300.000 puta mjesečno.

Što iz ovoga možemo zaključiti?
-pokrećete li vlastiti portal, naravno da ćete kao i svi postojeći vodeći portali po čitanosti, staviti 'vruće' rubrike
-imate li djelatnost pod koju se mogu provući rubrike hot i sexy, svakako je da ćete ih postaviti na web
-ako ste sramežljiviji, pa se dvoumite oko pisanja sexy tekstova ili onih koji prenose neke zanimljive sexy vijesti (tu ne mislimo porno), uskoro biste mogli biti slabo čitani i usamljeni jer velika većina Hrvata sramežljiva - nije
-vruće teme ne moraju biti pornografske i nastrane, te se vaš biznis ni u kom slučaju ne mora povezivati sa hot tematikom. No, imajte na umu da su to riječi-okidači
-što zapravo portali/mediji postižu uvođenjem takvih rubrika? Jednostavno, podižu si čitanost i dolazak unique posjetitelja, čime dižu rang svog portala te postaju primamljiviji potencijalnim oglašivačima

Svakog dana nailazimo na vijesti poput one kako je u Gvatemali vlasnik tvrtke za proizvodnju lijesova došao do zaključka da lijepe i oskudno odjevene djevojke mogu prodati sve – pa čak i lijes, te ih je snimio uz svoje proizvode. Cure su postale sexy mrazice, pozirale pored Djeda Božićnjaka i lijesa, a PR vijest je obišla svijet.

Koliko se poduzetniku povećala prodaja lijesova ne znamo, no okidač - sex, iskoristio je poput milijuna ljudi prije nega. Na maštovit način i originalno, vezano uz riječ koju guuglaju milijuni.

Martina Kocijan
vlasnica i direktorica tvrtke specijalizirane za kreativni gerila marketing

Oznake: sex, sexy, guerrilla, marketing

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se