03

ponedjeljak

lipanj

2013

Pametni znaju kako se dijele letci



Zamislite sljedeći scenarij: tiskali ste 1.000 ili više letaka ili brošura i unajmili ljude da vam ih ostave po raznim punktovima u gradovima.Ono na što niste računali, a dostavljačima letaka je ionako svejedno (glavno da zarade) jeste da će - pasti kiša.

I tako su vaše skupocjene brošure podijeljene, poput ove na fotografiji, kiša pada sve više i šanse da ih itko živ otvori su -0,100%. Razlog: uništile su se od vode.

Kako zapravo dijeliti sveprisutne letke?
-uz malo više mašte, ne samo stajanjem poput kipova na izlazima iz shopping centara
-uz gerila akcije
-u kasliće, ciljano, kada imate akcije...a ne svaki Božji dan, i kada je kiša i kada je snijeg i kada se papir osuši od sunca
-sa manje informacija i jednostavnije
-rjeđe, a ne češće
-uvijek s nadozorom onih koji ih za vas dijele

Budite pametniji, trošite svoj marketing novac kvalitetnije. Tako ćete postići puno bolje rezultate. Letci ostavljeni na automobilima tijekom proljetne kiše? Radije taj novac donirajte, primjerice našoj redakciji koja će vam napisati kvalitetne promo tekstove. Bez naznake da će ih uništiti nevrijeme...:)

Oznake: letci, dijeljenje letaka, marketing, guerrilla

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.