10 navika uspješnih ljudi

petak , 21.06.2013.

Vikend je, prema mnogim istražiteljima uspjeha, ključan za odrađivanje svih onih divnih opuštajućih stvari, kako bismo radni tjedan dočekali što spremnije i kako bismo bilo što - uspješniji. Stoga, ne zaboravite posvetiti vrijeme ovim sferama života...

1. Vrijeme s obitelji
Rezervirajte vrijeme za obitelj i prijatelje. Provedite ih s onima koje volite najviše

2. Vježbajte

Prošećite, rolajte, trčite, otiđite u prirodu..samo se pokrenite! To će vam dati nove ideje i razbistriti vam um

3. Oživite hobije

Pokušajte barem jedan vikend u mjesecu posvetiti svojim tajnim strastima, primjerice čitanju ljubića, slaganju puzzli ili nečem sasvim drugom.

4. Spavajte i isključite se

Vikend je idealan za spavanje i odmaranje, a isključivanje iz svih poslovnih obveza svakako vam treba biti prioritet

5. Volontirajte

Volontiranje u pučkim kuhinjama, socijalnim samoposlugama ili nekim humanitarnim organizacijama omogućit će vam da upoznate ljude i promijenite perspektivu

6. Upoznajte nove ljudi

Uspješni ljudi se ne "umrežavaju" slučajno, to je jednostavno stil života. Gdje god oni bili i što god oni radili, uvijek će će pokušati uspostaviti nove kontakte

7. Meditirajte

Razmišljajte o svome životu na način da se opustite i prepustite potpunom opuštanju, u kući ili u prirodi

8.Smijte se

Bez obzira gdje ste i što radite, smijte se što više. Od srca.

9.Gledajte blesave filmove

Doista je divno sjesti pred TV ili kompjutor i gledati lagane filmove koji će vas opustiti, odmaknuti od stvarnosti, oduševiti, nasmijati, razveseliti....

10.Vrijeme za ljubav

Grlite i ljubite osobu koju volite, izmasirajte se, odvedite je na wellness vikend. Provedite kvalitetno vrijeme zajedno.

Oznake: uspjeh, business, ideje, navike

Šetači pasa

srijeda , 19.06.2013.



Tražite dodatni način za zaradu ili samo volite šetati? Zašto ne biste šetali profesionalno, odnosno brinuli se za kućne ljubimce.

Oglas smo ugledali postavljen na kvartovskoj ploči na Jarunu, koji mami jednostavnom ponudom. Iako 40 kuna po satu nije malo (studenti su za pakiranje proizvoda obično plaćeni oko 15 kuna!), ovaj se ponuđač posla usmjerio na one koji imaju ljubimce, vole ih i žele platiti da ih netko od povjerenja kontinuirano šeće. Naravno, osobe koje će unajmiti šetače pasa obično su i one više platežne moći, stoga bi za ovog oglašivača bilo dobro da se reklamira i na nešto 'fency' mjestima.

Ali svakako posao od kojeg se može lijepo zaraditi, ako imate stalne mušterije.
Korak dalje u razvoju biznisa svakako bi bila web stranica koja bi nudila savjete o šetnji i igrama sa psima, a jednog dana i web shop, specijaliziran za prodaju opreme potrebne za ugodnu igru i šetnju.

Oznake: Psi, šetnja, business, ideje, zarada

Dati mito ili graditi svoje ja

petak , 08.02.2013.



U svijetu poduzetništva uvijek je veselo i gotovo nikada dosadno, stoga vam volimo prenositi 'paprena' iskustva, dogodovštine i situacije u kojima se nađemo.
Naravno, svaka slučajnost sa stvarnim osobama je - slučajna.

Recimo da počnete raditi posao u određenoj branši u kojoj se podrazumijeva da svoje klijente: vodite na ručkove, večere i doručke, poklanjate im lijepe stvari, doznajte što vole pa im to i nekako omogućujete, umiljavate im se kao malo mače i kružite oko njih (čitaj: zovete, pišete e-mailove, šaljete faxeve...) dok ne pristanu na vašu poslovnu ponudu. Važna napomena: vaše su cijene proizvoda ili usluga vrlo visoke i da biste uopće dobili posao, mito ili mini mito se podrazumieva. Biste li sve to radili ili išli drugim putem, pa kud puklo da puklo?

Većina poduzetnika išla bi dobro utabanim putem i davala mito potencijalnim klijentima dok ne postanu klijenti.

Za razliku od opisane branše, recimo da radite u nekoj drugoj u kojoj imate niske ili srednje pristupačne cijene te vam je bitno imati što veći broj kupaca, da biste opstali. U toj se branši radi na način da: radite brzo, nemate vremena za ručkove sa svima osim možda sa top kupcima i paralelno radite na 10 projekata od kojih će neki uspjeti, a mnogi ne. Biste li počeli povećavati cijene i mijenjali svoj odnos prema kupcima te poput onih koji rade sa visokim cijenama davali neki oblik mita?

Većina poduzetnika odabire utabani put: dajem kvalitetu uz nisku cijenu, no ne i mito jer za to nemam vremena, a i nisam takav tip osobe.

U kojoj ste vi skupini i što biste učinili da se nađete u sličnim situacijama? Zlatna sredina uvijek je najbolja na način da brinete za sve kupce, a one koji su vam među top 10 nagradite dodatnim rabatima, akcijama i poklonima iz svog asortimana. Svako prenemaganje u smislu ophođenja bilo koga (makar taj bio na vrlo visokoj poziciji), potičemo da - ne činite.

Gradite vlastiti stav i put. To je jedini pravi put do uspjeha.

Oznake: mito, korupcija, prodaja, poslovanje, business

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se