Ideje vrijede jedino ako su profitabilne

utorak , 16.07.2013.

Prema Dereku Silversu, poznatom poduzetniku i blogeru, ideje ne vrijede ništa, ako se ne mogu provesti i naplatiti!

Evo njegovog objašnjenja:

GROZNA IDEJA = -1
SLABA IDEJA = 1
TAKO-TAKO IDEJA = 5
DOBRA IDEJA = 10
SUPER IDEJA = 15
BRILJANTNA IDEJA = 20

NIKAKVA PROVEDBA = $1
SLABA PROVEDBA = $1000
TAKO-TAKO PROVEDBA = $10,000
DOBRA PROVEDBA = $100,000

SUPER PROVEDBA = $1,000,000
BRILJANTNA PROVEDBA = $10,000,000

Da biste napravili dobar biznis, morate pomnožiti stavke iz dvije kolone, jer i najbriljantnija ideja na planeti ne vrijedi bez dobre provedbe 20 dolara!

Počnete li razmišljati na ovaj način, doživjet će vas i investitori.

izvor: sivers.org

Oznake: ideje, vrijednost, inovacije, business

Originalni životopis

utorak , 09.07.2013.

Napravio je životopis u obliku web stranice koja doslovce kopira popularnu online trgovinu - Amazon i dobio hrpu publiciteta!

Web manager Phillipe na svojoj je stranici ostvario preko milijun pregleda, a nadamo se da će dobiti i posao iz snova. Ideja kojom će privući budućeg poslodavca mu je stvarno originalna!

Oznake: CV, životopis, posao

Korupcijske ture

ponedjeljak , 08.07.2013.



Jedna se turistička agencija dosjetila odlične ideje! Napravili su program obilaska korupcijskih mjesta, odnosno mjesta u Pragu koje su poznate afere događaja. O korupciji se već godinama priča naveliko i naširoko, stoga zašto ne iskoristiti upravo tu tematiku u komercijalne svrhe?

Neke od lokacija su: Ministarstvo unutrašnjih poslova, Predsjednička rezidencija i tri bolnice poznate po korupciji.

Turistički obilasci traju oko tri sata, a možete kupiti i zanimljive suvenire.

Ideja za 10! Biste se vi usudili ovako nešto raditi u Hrvatskoj? :)

Izvor ideje: corrupttour.com

Oznake: ture, Putovanja, korupcija

Pojednostavnite svoju ponudu

petak , 05.07.2013.

U doba prekomjerenih podražaja sa svih strana, koje nas vrlo često doslovce 'bombardiraju', sve više težimo za jednostavnošću. Potvrdili su to i brojni sudionici istraživanja, koji su odgovarali na pitanja što i zašto kupuju, razumiju li poruke velikih kompanija te kako se na kraju krajeva odluče kupite, to što kupe, zasuti brojnim reklamnim ponudama.

Ono što poduzetnici i manageri zaključuju iz navika potrošača, da je postalo sve važnije ne zatrpavati svoje kupce, već se specijalizirati za određenu nišu, pojednostavniti svoju ponudu i filtrirati marketing komunikaciju. Drugim riječima, kupcima trebamo olakšati njihovu kupovinu tako što ćemo im nuditi prije svega kvalitetu i - jednostavnu ponudu.

Istraživanja tržišta pokazuju još nešto, vrlo zanimljivo: kupci će uvijek radije kupiti brendove koji su iskreni, jednostavni, transparentni, kvalitetni i pristupačni, a posebice one koji dobro odgovore na pitanje ‘A što ja dobivam time što to - kupim?’

Na kraju, ne treba puno mudrovati da bi se prodalo više. Jednostavno se treba držati odličnog savjeta - keep it simple. (and stupid, ako možete!). I prodaja će rasti.

Oznake: prodaja, business, potrošači, kupci

Ne bojte se nauspjeha, to je samo korak do uspjeha

srijeda , 03.07.2013.



Za uspjeh je vrlo često potreban – neuspjeh, uče nas brojni poznati oduzetnici. Mnogi su pokrenuli projekte koji su zbog razno raznih prepreka propali, no to ih nije spriječilo da pronađu novu snagu i ideje, krenu u nove projekte i postanu iznimno uspješni. Neuspjeh nas doista može itekako puno toga naučiti i upravo iz tog smo razloga 3.Dan kreativnog biznisa, business konferecniju u organizaciji agencije Kreativna Vjeverica, odlučili posvetiti ovoj poduzetnicima bliskoj temi.

„Poduzetništvo se može naučiti, a padovi su sastavni dio businessa. No, uvijek se treba pitati što ako....nije dovoljno samo vjerovati u svoj biznis, treba se dobro pripremiti i istražiti tržište te naći barem 2 rješenja moguća problema. Također, naučiti i dobro prodavati, to što prodajemo!“ – rekla je Inga Lalić, vrhunska stručnjakinja za prodaju i business coach te vlasnica tvrtke Re-forma.

Dragan Munjiza, nekadašnji direktor Atlantic Grupe, Gastro Grupe i predsjednik uprave Konzuma, a danas uspješni konzultant, približio je konzalting malim poduzetnicima: „Gotovo svaka vrsta kompanije koristi neku vrstu konzaltinga, jer čak i razgovor s obitelji i prijateljima znače - konzalting. Ljudi oko nas će uvijek vidjeti stvari drugim očima.“

3.Dan upotpunili su svojim poduzetničkim pričama i Ljudmila i Maja, mlade cure poznate po svom brendu tenesica Shuz, Ivana Maras Pezer, direktorica i vlasnica poznate kompanije Maras, ovlaštenog zastupnika brenda Samsonite i posebna gošća večeri, poznata voditeljica Nevena Rendeli.

A da bi Dan kreativnog biznisa bio potpun, uljepšali smo ga glazbom! Nastupom mladoga rock benda Rana Esculenta i fantastičnih bubnjara iz Kluba Dobrih Vibracija.

4.Dan kreativnog biznisa najavljujemo za studeni!
Stvara(j)mo posao zajedno!

Više o 3.Danu kreativnog biznisa
Prošli Dani

Oznake: Dani kreativnog biznisa, biznis, business, networking

'Google knjigovodstvo'!

Ući u poduzetničke vode nije lako, a u njima opstati još je teže, osobito kada imate 'situacije' sa vašim knjigovodstvom.

Zagreb je zapravo mali samo prostorno, jer na ovako malom prostoru ima toliko različitog tumačenja zakona, da kao novopridošlica u poduzetništvo, možete steći osjećaj da živite u pr.multikulturalnom Londonu ili Parizu.

Odlučite li tako svoje račune voditi kod knjigovodstva na jednoj strani Zagreba, usosili ste se u startu jer oni sa drugog dijela Zagreba tumače zakone na posve drugačiji način. Zatreba li vam stoga neko tumačenje zakona i, još važnije, njegove provedbe, moguće je da ćete dobiti posve različita mišljenja. Kako je to moguće, pitate se? Ooo, u Zagrebu vrlo moguće.

Što se to pobogu događa u praksi?
Za primjer, neki knjigovođe priznat će vam račune koji nemaju potpis i žig (jer to rade svi), a drugi ih vratiti (jer po zakonu zapravo morate imati elektronički ovjeren potpis koji onda vrijedi online). Nadalje, nekim knjigovodstvima možete sve slati e-mailom, drugima obavezno fizički dostavljati svaki božji papir. Jedni, na sreću mnogih malih poduzetnika, priznaju materijalne troškove (jedini zakonski način za izvlačenje novaca osim plaće i plaćanja turbo visokih poreza!), dok drugi u čudu govore nema šanse (?!). Treći su već uspjeli naći rupe u provedbi fiskalizacije i vješto zaobilaze propise, a drugi i na najmanji prekršaj upozoravaju....

Malom poduzetniku dođe da: viče (1.korak), pokuša riješiti situaciju ispitivanjem više 'stručnjaka' (2.korak), pokuša shvatiti što je upravo doznao (3.korak), počne se smijati od muke jer je upravo shvatio da je dobio 3 sasvim različita tumačenja propisa (4.korak), dođe mu da odjavi firmu i radi na crno, iako od toga brzo odustaje (5.korak), prilagođava se situaciji, počinje izučavati dijelove prava (iako nije odvjetnik niti ima za to vremena) (6.korak) i postaje oprezan kao lav pri napadu na žirafu (7.korak), a sve u svrhu opstanka i razvoja svoga biznisa.

Zaključak nas malih i (po)tlačenih jest da nam treba doslovce 'Google knjigovodstvo'...ono koje je na granici besplatnog/open za sve, TOP kvalitete i naplaćuje se od onih koji imaju/mogu platiti više. A kako danas nema toga što ne guuglamo, guglali bi i copy-pasteali i pravo i propise i zakone i - knjigovodstvo.

Onda ne bi tri različita knjigovodstvena stručnjaka mogla reći - različito, jer bismo imali 'Google knjigovodstvo' koje kaže: OVAKO JE! :)

Oznake: google, knjigovodstvo, računovodstvo, računi, zakoni, propisi

Zuriti u jednu točku 60 minuta?

utorak , 02.07.2013.

Svjesno gledati minutu u jednu točku nije nimalo lako, pogotovo kada razni likovi sa strane pokušavaju ometati koncentraciju. Dovoljno je mrvicu skrenuti pogled sa fokusa da bi nagrada izmaknula pred nosom. Pobjeđuje samo onaj, najotporniji na utjecaje iz okoline. Riječ je o simpatičnoj spački kojom se promovira Samsung Galaxy S4, a s obzirom na broj
pogleda na Youtube-u video je ostavio pozitivan utisak na publiku.

Biste li vi trepnuli? :)

Oznake: guerrilla, marketing, samsung galaxy

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se