MOJ MAIL:
janarani@yahoo.com

OBAVEZNO POGLEDAJTE!

VIJESTI:
DOMAČE:
Blog.hr
Monitor.hr
Iskon
Naranča
Radio 101
Vidi
STRANE:
CNN
BBC
Reuters
Time
Ananova
Eurosport



NOVINE:

DOP magazin
Za Mir Zine
Jutarnji list
Večernji list
24 Sata
Feral Tribune



UMJETNOSTI:

GLAZBA:
Muzika.hr
Glazbeni Forum
LyricsWiki
Demo Bands
MTV
MTV Adria
VH1
VH1 Europe
New Music Express
Billboard
Rolling Stone
Torrentazos
Snocap

BENDOVI:
Antenat
Analena
Comic Monsters
Asian Dub Foundation
Black Sabbath
Nick Cave & The Bad Seeds
Pixies
* Red Hot Chili Peppers *
System Of A Down

GITARA:
Guitar Shred Show
My Songbook
Guitar Design
Project Guitar
Ultimate Guitar
Hot Guitarist


FILM:
IMDB
Rotten Tomatoes

KNJIŽEVNOST:
Mali Princ
Rhymer



IZLASCI:

InZg
Močvara
K.S.E.T.
Boogaloo
Aquarius
Saloon
Sax!
Cinestar



PUTOVANJA:

Hospitality Club
Last Minute
RyanAir



ZABAVA:

Hrvatsko Društvo Karikurista
Nik Titanik
Miniclip
Games Craze
South Park Studio
AngryAlien
Yirmumah
MINDistortion
Face Recognition



TRAŽILICE:

Yahoo!
Google
Windows Live
Altavista
Pogodak!



RAZNO:

Drinks Mixer
Wikipedia
How Stuff Works
420 Times
The Smoking Gun
interPUNK
MapQuest




BLOGOSFER@
Bestseler
croBLOGeri
Skripte 385
Skriptarnica

FRENDOVSKI BLOGOVI
Sara


NAJDRAŽI POSTOVI:
Grafiti na pločniku
Podvodna galerija






















Pogledaj

PodRoom

04.03.2007., nedjelja

SAMO HRABRI SE USUDE PLAKATI

Dok sjedim sam, u beživotnoj tišini, gledajući u jednu točku čijeg postojanja nisam niti svjestan, potiho plačem...
U proteklih nekoliko dana, ljudi čija lica su mi pomalo poznata me sreću po gradu, započinju razgovore koje ja ne želim, ustrajno u svojoj prokletoj površnosti zanemaruju očito; lagani bijeli tragovi po mojemu licu. Sol. Suze su tu maločas tekle.
Nije ih briga. Cijeli život sam ja njima služio kao oslonac. Kada su trebali nekoga, uvijek su znali da sam tu. Sada, kada je meni teško, kada svaki dan pokušavam naći razloga da uopće dišem, nema nikoga. Samoća nikada nije boljela kao sada.

I zašto ne bi plakao?! Da držim sve te nemjerljive količine tuge u sebi.
I ono malo duše koje imam u sebi bi isparilo.
Srce bi mi do kraja puklo.

Zar nije normalno da čovjek kada izgubi sve oko sebe plače? Kada mu jedino preostaje on sam. Njegovi osjećaji. Njegova tuga za izgubljenim. Djetinjasta nada da će se nešto promijeniti nabolje. Zašto nije normalno da čovjek plaće?

Cijeli život sam se borio sa sobom i svijetom oko sebe. Sa svojim demonima. Sa ljudskom prevrtljivošću i zlobom. Dosta mi je borbe. Želim mir i sreću za promjenu. Želim nekoga s kim to mogu podijeliti.

Ali najviše od svega....

Želim da prestanem plakati...




MOLIM VAS DA ODVOJITE SEKUNDU I GLASATE. HVALA!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


- 18:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


VI STE POSIJETITELJ:
Web Counter
OD 11.03.2006.


trenutno čita

MOJI PROŠLI POSTOVI:
(*) - naslovnica Blog.hr

Objavljeno postova na blog.hr: 9
Objavljeno postova na croBLOGeri.com: 16

->Članak na T-Portalu
->Članak na DugiRat.com





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada