podloga

petak, 07.08.2009.

koja je ovo Rijeka?

kako rijeka i primorje nisu hadezejovski vec komunjarski, shodno tome centralna vlast kao vecinski vlasnik:
Republika Hrvatska 55%,
Primorsko-goranska županija 20%,
Grad Rijeka 10%,
Grad Krk 4%,
Grad Crikvenica 4%,
Grad Opatija 4%,
Općina Omišalj 3%
nekako ne zeli ulagati u taj mali aerodrom kojeg nazivaju RETRO, a definitivno je retro jer kada vidis izraz lica ljudi kada izadju, sve ti je jasno. jasno mi je da nema novaca, ok, ali za rijeku i njezinu okolicu nikada nema novaca i to je ono sto me ljuti. jos vise me ljuti sto bi opcine, gradovi i zupanija ulagali (drzava ne treba kao vecinski vlasnik) ali gospoda ne zele dati niti suglasnost, to je toliko bezobrazno.
svjesna sam i ne zanosim se cinjenicom da ce krk biti neki veliki aerodorm ali zar ne bi se moglo organizirati da od 01.04. (ili prije tj. kako pada uskrs) pa do kraja listopada funkcionira kao mali turisticki aerodrom. jer turisti koji dolaze avionom nece sa sobom donjeti frizidere pune mesa, zaledjenih juha i punjenih paprika yesvec ce doci s kufericem s par krpica, kupacim i puni volje i zelje za odmorom, a na nama je da im ponudimo prijevoz, smjestaj, klopu, provod, izlete, avanturu ....
kaze mi mama da svako toliko preleti neki avioncic i da nisu samo oni zuti. zaintrigiralo me koje su sve kompanije spremne nam dovesti dobronamjernike i tu se zalomi nesto sto me iznenadilo.
otvorim stranicu zracne luke rijeka

Image and video hosting by TinyPic

ok, pogledam malo koje su to avio kompanije i sto nude i onda mi nesto zapne za oko na stranici helvetic

Image and video hosting by TinyPic

ej, pa to nije rijeka?!

- 08:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.