podloga

srijeda, 18.03.2009.

Korana Stojcic ponovo

Tocno prije godinu dana objavila sam posto o Korani Stojcic klikni i eto na, jucer u Novom listu opet nje
Cura je zakon!
Samo naprijed

Tekst i slike sam preuzela iz Novog lista, 16.03.2009.

Datum objave: 16.3.2009 u 16:16h
Mlada Riječanka ponovno privukla pažnju uglednog časopisa Digitalne kreacije Korane Stojčić u Photoshop Creativeu
Korana Stojčić upisala je tečaj Matte Paintinga, odnosno, slikanje filmskih pozadina u Photoshopu koji vodi David Loung, inače angažiran na holivudskim blockbusterima »Garfield« i »Gospodar prstenova«

Image and video hosting by TinyPic

RIJEKA – U novom broju uglednog britanskog časopisa Photoshop Creative, jednog od triju najtiražnijih časopisa o Photoshopu, svoj je rad predstavila grafička dizajnerica Korana Stojčić. Mlada Riječanka, čiji je uradak prije godinu dana proglašen najboljom kreacijom u Photoshopu na natječaju što ga je raspisao upravo Photoshop Creative, uredništvo časopisa privukla je svojim radovima predstavljenima na web stranici deviantart.com, nakon čega je dobila čast na dvije stranice predstaviti dio svojih slika i demonstrirati nastanak jednog rada, točnije reklame »Hermes« nastale za potrebe jedne marketinške agencije.
– Nakon što sam prošle godine u ožujku osvojila nagradu za sliku »Noć u Africi«, počeo je moj ulazak u digitalno crtanje u Photoshopu. Već se jako dugo bavim grafičkim dizajnom, od malih nogu sam u tome, a ova mi je nagrada bila veliko ohrabrenje da profesionalnije krenem u crtanje, u digitalnu umjetnost. To je jedan noviji pravac, umjetnost novog doba, kaže Korana i dodaje kako je u Photoshopu pronašla svoj kreativni ispušni ventil.
Suvlasnica Izdavačkog centra Sušak i stalna vanjska suradnica revije za marketing Butiga i tjednika Moj grad, Korana Stojčić radi sve što obuhvaća grafički dizajn – od etiketa, vizitki do plakata, oglasa, ilustracija za knjige i magazine.
– Ono što je zanimljivo je da me dosta privukao i Matte Painting odnosno slikanje filmskih pozadina koje se također rade u Photoshopu. Zbog toga sam upisala online workshop kod velikog stručnjaka Davida Lounga iz San Francisca, što je bio još jedan opširniji ulaz u tehnike Photoshopa. On je guru u tom području, radi za hollywodske blockbustere kao što su »Garfield, Gospodar prstenova« i slični filmovi. Prednost u ovom poslu je u tome što nije bitno gdje si, bitna je samo internetska veza i dobar kompjutor i sve se može riješiti, možeš surađivati s cijelim svijetom, otkrila je.
Jedan od radova koji je stvorila tijekom radionice je i slika »Tihi odlazak« čija je izrada trajala dva mjeseca. Vrijeme koje joj je potrebno da bi dovršila jedan rad, međutim, ovisi o različitim faktorima, ovisno o težini zadatka.
– Neke radove izrađujem dva mjeseca, neke par sati. Non-stop nešto radim i stalno sam u Photoshopu. Da imam još više slobodnog vremena, bila bih još produktivnija. Većinom krećem od ničega, sve je moja ideja. Sve radim u Photoshopu i koristim skoro sve alate koji se nude, kaže Korana dodajući kako je u potpunosti »uronila« u digitalni svijet umjetnosti i ne može zamisliti život bez Photoshopa.
Predstavljanje u časopisu Photoshop creative za nju zbog toga predstavlja veliku referencu za daljne projekte.
– Nadam se da će mi otvoriti vrata za nove opcije, nove poslove. Želja mi je i dalje nastaviti crtati jer jedino tako mogu još bolje razvijati svoje vještine – zaključuje Korana.
Nakon što je njezine kvalitete prepoznalo uredništvo Photoshop Creativea, tko zna, talentirana riječka grafička dizajnerica u skoroj budućnosti možda dobije i poziv za suradnju nekog hollywoodskog studija.

NL, Ivana KOCIJAN

- 16:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.