podloga

četvrtak, 16.10.2008.

MLAKI «PAPUCARI»

Napokon je dosla JESEN U KOSTRENI
Radovala sam se da cu pogledati neke predstave koje do sada nisam stigla povatati.
Posto sam znala da ce jucer na teren iztrcati žnj postavka andore i nasmijavati malobrojnu publiku, cak ni uz molbe i vabljenje ajde s nama u zg na utakmicu, pa ces objedovati «u bobana» i shoping obaviti (nije to za mene, ja sam generacija odrasla «na trstu»). Nema canse. Andora je biljak, a i ovi drugi nisu nekako vise ono sto je meni palilo krv u zilama. Hm, biti ce da sam se promjenila i ostarila. Tako nesto osjetila sam i u austriji ljetos. Mozda bi mi trebalo da sam otisla na gostovanje u ukrajinu, da popizdim jel te drotovi tretiraju kao zadnje smece, da ispjam pivu i jedem neke odvratne kobasice koje ni uz 5 gastala i peptorana necu probaviti. Ali se dobro zabaljam, pricam sa raznoraznim ljudima, mladim, nadobudnim i onima koji su prosli vec dosta toga. Da, definitvno sam ostarila.

I tako ja ko zadnja tetkica i njezin muz papucar (koji nije ostao kuci gledati nogomet) se uvalim u lijepi salu da pogledam PAPUČARI

Image and video hosting by TinyPic

A nekako mi je bilo «onako». Onako ko kad je tip super zgodan, sarmantan, smjeska ti se, ispunjava sve tvoje zelje ali nije ti «ono». TEATAR GAVRAN igra sve same komedije, ali na zalost moram reci da komedija je meni kada se od srca nasmijem, pa do te mjere da moram staviti ruku na usta jer me stram kako se cerakam, i ljudi oko mene vec me pocinju onako ruzno gledati. E, toga nije bilo jucer. Smijala sam se «finski» iz kurtuazije, ali onako da prasnem ko seljovic seljo niti jedno. I zao mi je zbog toga, jer isla sam na komediju. Tko zna da li bi se vise smijala da sam gledala utakmicu. Nadam se da nema reprize na TV-u da ne padnem u iskusenje i isprobam.

Za 10 dana idem pogledati TRAŽI SE SUPRUG JAK-a, iz Malog Lošinja.

bajDvej Mladena Gavran je ekstra zgodna i stvarno super glumi, ne mogu se odluciti koja joj perika stoji bolje crna ili plava ;)

- 13:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.