subota, 03.04.2010.

NEBESKA HRANA

Na neobičan način objavljen mi je jedan stih iz Biblije. Zaspim i neka mi viša sila gura u san stih 1Kor 1:5. Probudim se, opet 1Kor 1:5. Tako nekoliko dana za redom. Puno puta sam već pročitala tu poslanicu i zapitala se pored svih podcrtanih važnih stihova što sam još propustila. Pročitala sam stih: „U njemu (I.K.) ste postali bogati u svakom pogledu, u svakoj vrsti govora i znanja.“ Nekoliko puta sam pročitala te stihove koji su doslovce ispunili cijelo moje biće.
I.K. nas je učinio bogatima unatoč tome što živimo u teškom vremenu zvanom recesija koja je zavladala cijelim svijetom. Svakodnevno smo bombardirani raznim neugodnim socio-ekonomskim, političkim, geografskim i meteorološkim vijestima. To je popraćeno, nama već dobro poznatim, upečatljivim riječima: globalno zatopljenje, pitka voda, potres, poplava, rasizam, terorizam, korupcija, mafija, mobing, politička trakavica, nezaposlenost, siromaštvo, glad, stres, droga, alkohol, duhovna kriza, samoubojstvo, razbojstvo, štednja, božičnica, uskrsnica, sindikalna košarica, uskrsna košarica itd. Događaju se ekstremne situacije: bacaju se tone hrane dok neki umiru od gladi; neki se kupaju u vlastitim bazenima dok neki umiru od žeđi; neki umiru u udobnim krevetima, a neki na ulici. Sve ovo nabrojano događa se svima, i vjernima i nevjernima. Tko je to sve prouzročio, tko preuzima odgovornost za sve to?
Kako živjeti i preživjeti u tim burnim vremenima, gdje pronaći zaštitu, oslonac, vodstvo, utočište, mir, radost, nadu? Priklonimo se Bogu, kod njega je bogatstvo. Čovjeku je nemoguće živjeti dobro bez Boga. Bez Boga čovjek je psihička, fizička i moralna ruševina poput izgubljenog sina. Ne lutajmo pustinjom zvanoj Život poput Izraelaca koji su nakon 40 godina došli u obećanu zemlju. Naša Obećana zemlja je Kraljevstvo nebesko, tu kraj nas. Tu smo došli prigrlivši vjeru u I.K. Bog željno čeka i povratnike, sve izguljene sinove i kćeri, i pušta ih kroz širom otvorena vrata. Bog nam u Kraljevstvu nudi više od životnog minimuma sadržanog u sindikalnoj košarici. A što se nalazi u Božjoj košarici?
Dok su Izraelci lutali pustinjom Bog ih je hranio manom, hranom s neba, i pojio vodom iscijeđenoj iz kamena. Osigurao im je životni minimum. Svi su jeli „isto duhovno jelo i svi su pili isto duhovno piće. Pili su naime iz duhovne stijene koja ih je pratila, a ta stijena bijaše Krist.“ (1Kor 10:3,4) Nisu bili ni gladni ni žedni, a stalno su prigovarali, umjesto da su Boga slavili.
Izraelcima je Bog prvo dao materijalno, hranu i vodu, i kroz materijalno su trebali primiti duhovno, vjeru u Boga. U N.Z. u Mt 6:33 piše obrnuti slijed: „Zato najprije tražite kraljevstvo Božje i njegovu pravednost, a to će vam se nadodati.“ Tražiti kraljevstvo Božje znači potražiti duhovnu hranu koju nam je Bog osigurao u svome sinu. Način na koji je to učinio zapisan je u Iv 3:16: „Da, Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina da ne pogine ni jedan koji u nj vjeruje, već da ima život vječni.“
Kad izvadimo sve namirnice koje nam je Bog dao u svojoj košarici, možemo postaviti stol s mnoštvom delicija iz Božjeg menija, i objedujući primiti velik blagoslov. Stihovi u psalmu 23:5 slikovito to opisuju: „Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim. Uljem mi glavu mažeš, čaša moja se prelijeva.“
Na trpezi možemo pronaći kruh, vino i Bibliju. Kruh - tijelo Isusovo, vino - Njegovu krv i Bibliju – Riječ Božju. To je naša svakodnevna duhovna prehrana i to besplatna. Krist kaže: „Ja sam živi kruh koji je sišao s neba. Tko jede tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni, Tijelo je moje pravo jelo i krv je moja pravo piće.“ (Iv 6:51,54,55) „Štoviše, voda koju ću mu dati postat će u njemu izvorom one vode što struji u život vječni.“ (Iv 4:14) Kako li ne bi naš neprijatelj bio gnjevan gledavši nas za stolom dok se iz čaše prelijevaju Božji blagoslovi. Dok neprijatelja razdire zavist, mi uživamo u bogatstvu Kraljevstva Nebeskog, u blizini našeg Spasitelja i ljubavi Božjoj.
„Jahve je pastir moj; ni u čem ja ne oskudijevam; na poljanama zelenim on mi daje odmora. Na vrutke me tihane vodi i krijepi dušu moju. Stazama pravim on me upravlja radi imena svojega.“ Ps 23:1-3

- 20:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.