nedjelja, 13.12.2009.

BUDIMO POPUT PAVLA!

Photobucket
Pavao je bio Isusov neprijatelj. Nanosio je zlo i ubijao ljude koji su vjerovali u Isusa. Odjednom je nešto jarko bljesnulo i Pavao je pao na zemlju. Isus mu je progovorio s neba. Nakon toga Pavao je svima govorio da je Isus Božji Sin. (Djela 9)

„1 I ja, kad sam došao k vama, braćo, nisam došao s uzvišenim riječima ili mudrosti da vam javim svjedočanstvo Božje. 2Jer sam riješio da ne znam ništa drugo među vama osim Isusa Krista, i njega razapeta. 3I bio sam među vama u slabosti i u strahu i trepetu; 4i moj govor i moje propovijedanje nije bilo u uvjerljivim riječima mudrosti, već u dokazivanju Duha i sile, 5da vaša vjera ne bude na temelju ljudske mudrosti, već na sili Božjoj.“ 1Kor 2:1-5

Ono što me se posebno dojmilo u ovim stihovima jest Pavlova izjava da nije došao s uzvišenim riječima ili mudrosti svjedočiti o Isusu Kristu.

Svjedočiti treba u jednostavnosti i božanskoj iskrenosti, a ne u tjelesnoj mudrosti. Znanje nadima. Ako neko ima stručnu naobrazbu, bilo teologije ili neke duge znanosti, to nije razlog da se s visoka ophodi prema bilo kome i omalovažava onoga koji to nema; ili da smatra svoje prezentiranje evanđelja odnosno svjedočenje kvalitetnijim od onog drugog; ili da smatra da kao dugogodišnji vjernik ima veća saznanja o Božjem djelovanju. Osobno smatram da je onaj, koji se nadima u svom znanju i iskustvu, bez prisutnosti Duha Svetoga.
Pavle kaže da njegovo propovijedanje nije u uvjerljivim riječima mudrosti, već u dokazivanju Duha Svetoga i sile.
Ako je tko potaknut Duhom Svetim da propovijeda, da iznese kratku poruku, svjedočanstvo ili što drugo, onda ga u tome ne treba spriječavati, ili tražiti greške u izražavanju, pisanju i slično. Ako smo i sami obuzeti Duhom Svetim uvijek ćemo razumijeti poruku tko god da je izlaže.
Osobno nikad nisam doživjela da sam izišla iz crkve, nakom službe, prazne duše; da mi nije ostala barem jedna rečenica u mislima o kojoj sam mogla poslije razmišljati.
Pavle još kaže da je riješio da ne zna ništa drugo osim razapetog Isusa Krista. Razapeti Krist nije mudrijao i hvastao se što je sin Božji, što ima nadnaravne moći; nije angažirao da netko drugi bude razapet umjesto njega; i nije s uzvišenim riječima i mudrošću svjedočio o Bogu i Božjim djelima. Činio je to jednostavno, u sili i snazi Duha, da svatko razumije što želi reći. I to je najvažnije. Učiniti evanđelje razumljivim svakome, naročito onima koji nisu vjernici.

Pavle to još jednom potvrđuje stihom u 2 Kor 1:12 – „Jer je naša slava u ovome: svjedočanstvo naše svijesti da smo se, u jednostavnosti i božanskoj iskrenosti, a ne u tjelesnoj mudrosti, već u milosti Božjoj, vladali u svijetu, a naročito prema vama.“

DA LI SE MI VLADAMO U JEDNOSTAVNOSTI I BOŽANSKOJ ISKRENOSTI PREMA SVIJETU I JEDNI PREMA DRUGIMA?

- 18:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.