subota, 31.10.2009.

18 MI JE GODINA TEK

Photobucket


Moja kći ima 18 godina. Moje srce je preplavljeno radošću. Čak i ponosom.
Prolaze mi slike: dok je bila u mojoj utrobi, dok je bila beba, kad je prohodala, kad je išla u vrtić, pa u osnovnu školu, a evo sad već završava četvrti srednje. Stasala je u djevojku punu mladenačkog poleta, s puno planova za svoju budućnost.
Obitelj se sakupila na rođendansko slavlje. Moj dom je bio ispunjen veseljem.
Ushićeno je otvarala darove (i kuverte). Bila je presretna. U jednom momentu navrle su mi suze radosnice.
Riječ Božja kaže: "Radujte se uvijek u Gospodinu! Da ponovim: Radujte se! Ne brinite se tjeskobno ni za što, već u svemu iznesite svoje potrebe Bogu prošnjom i molitvom, sve u zahvalnosti! I mir će Božji, koji nadilazi svaki razum, čauvati srca vaša i misli vaše u Kristu Isusu." (Filipljani 4:4-7)
Ovaj stih je moj svakodnevi pokretač. Tko god "stavi" svoj život u Božje ruke i prepusti se Njegovom vodstvu neće požaliti.

Photobucket

- 19:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.