subota, 12.09.2009.

OD SRCA KAO GOSPODU

Neka svijetli tako vaša svjetlost pred ljudima da vide vaša dobra djela i proslavljaju vašeg Oca koji je na nebesima.“ (Matej 5:16) Ovaj stih me je potaknuo da se osvrnem na četiri događaja kojih ću se uvijek rado sjećati.

Jednog utorka otišla sam u crkvu na molitveni sastanak. Umjesto molitvenog održavala se audicija za kazališnu predstavu Skrovište. Izabrana sam ja i još nekoliko braće i sestara. Otišli smo u Čakovec na predavanje. Režiser i brat u Kristu, govorio je o značaju predstave, našim ulogama i pravilima ponašanja. Učinio je to veoma detaljno i duhovito. Nije važno da li imamo malu ili veliku ulogu. Trebamo dati maksimum od sebe jer nikada ne možemo znati tko će nas, bilo gdje i kada, sresti i prepoznati. To je potkrijepio osobnim iskustvom. U jednoj predstavi glumio je đavola. Bio je jako našminkan. Nije bilo šanse da itko zna da je to on. No međutim, nakon nekog vremena, kad je bio u trgovini, jedan dječak ga je prepoznao i rekao majci: - Mama, eno đavola.
Znajmo, ako nas nitko i ne prepozna, Bog nas uvijek pozna.
Ja sam pastir dobri, poznajem ovce svoje i ovce moje poznaju mene.“ (Ivan 10:14)

SVE ŠTO ČINITE, ČINITE OD SRCA, KAO GOSPODU.

Prije nekoliko godina, svjetski poznat pijanist, održao je veličanstven koncert u muzičkoj školi u Sisku. Mali broj ljudi je prisustvovao koncertu. Nije bio obeshrabren. Porijeklom Židov, često je nailazio na teškoće. Ispričao je događaj s jednog koncerta. Koncertu nije prisustvovao nitko osim njega samog. Rekao je: - Nisam sam, Bog je sa mnom. Cijeli koncert posvetio je Bogu. Svirao je kao da je dvorana bila ispunjena do posljednjeg mjesta.
Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho, jer ja sam Bog tvoj. Ja te krijepim i pomažem ti, podupirem te pobjedničkom desnicom.“ (Izaija 41:10)

SVE ŠTO ČINITE, ČINITE OD SRCA, KAO GOSPODU.

U crkvi je otpočelo kršćansko savjetovanje koje vodi brat u Kristu iz Čakovca. Na jednom od predavanja bila sam potištena i nezadovoljna. On je u meni prepoznao jednu slomljenu dušu. Predložio je da pogledamo film „Joshua“. Bilo je kasno, svi smo bili umorni, ali on je inzistirao. Samo zbog mene. Film prikazuje jednu karizmatičnu osobu, suvremenika Isusa Krista, koji obilazi ljude i pomaže im. U jednoj sceni filma, on i jedna mještanka razgovaraju. Nezadovoljna, razbila je jednu kristalnu posudu. Pod je bio pun krhotina. U tim krhotinama prepoznala sam sebe. On je sakupio te krhotine kristala i od njih napravio prekrasnu, blještavu figuru žene poput svetice. Slijedilo je bratovo pitanje: - I što sad kažeš, Ivana. Nema toga što Isus ne može sastaviti. Šutjela sam. Bio je u pravu. Kako jedna spašena duša, okružena neizmjernom Kristovom milošću i ljubavlju, može biti u krhotinama. Od tada sam se u potpunosti prepustila Božjem vodstvu i dozvolila da Bog bude umjetnik koji će krhotine moje duše spojiti u cjelinu i uobličiti po svojoj volji.
Nestalo me ko mrtvaca iz sjećanja ljudi, postadoh ko razbijena posuda." (Psalam 31:13)
"Čisto srce stvori mi Bože, i duh postojan obnovi u meni.! Ne odbaci me od lica svojega i svoga Svetog Duha ne uzmi od mene! Vrati mi radost svoga spasenja i učvrsti me duhom spremnim!“ (Psalam 51:12-14)

SVE ŠTO ČINITE, ČINITE OD SRCA, KAO GOSPODU.

Na jednoj nedjeljnoj službi uvečer propovijedao je jedan od đakona. Govorio je o nepoznatim „malim“ ljudima. Poznatim „velikim“ ljudima pripada slava, čast, raskoš i za života i za smrti. Pričao je o jednoj starici, iz njegovog djetinjstva, koja je sama mijesila i pekla kruh. Dok se kruh pekao, iz pećnice se širio zamaman miris. Djeca su se okupljala i nestrpljivo iščekivala trenutak kada će dobiti komad toplog kruha koji je bio toliko ukusan da se topio u ustima. Oživio je lik te starice u njegovoj propovijedi. S puno topline u glasu govorio je o njoj. Podsjetila me je na moju majku. A i na mene samu.
Zaklinjem vas, braćo, milosrđem Božjim da prinesete sebe kao žrtvu živu, svetu i ugodnu Bogu – kao svoje duhovno bogoštovlje.“ (Rimljanima 12:1)
Bili mi „mali“ i nepoznati ili „veliki“ i slavni „dajmo u svemu sebe kao uzor dobrih djela.“ (Tit 2:7)

SVE ŠTO ČINITE, ČINITE OD SRCA, KAO GOSPODU.
(Kološanima 3:23)

- 23:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.