...to be a rock, and not to roll...

utorak, 29.04.2008.

Kino

Učin jučer psihologiju i dođen do rečenice koja završava sa "...ili otići u kino" i mislin se u sebi, pa jebemu fali mi to, otić u kino, zajebavat se sa društvon i pogledat štagod. Ne znan kad san zadnji put bia u kinu jer ovo podgorsko odavno ne radi, a makarsko isto nije u funkciji već neko vrime.

Sićan se jednom kad smo ja i Jakić dok smo bili mali otišli od doma u kino gledat nešto, nikome se ni javili ni ništa, pa su nas posli tražili... I sad mi se smišno sitit toga. Opet mi se ide u kino gledat nešto i super se provest tih uru ipo - dvi, a nakon toga ostat isprid kina sa par ljudi i pričat, do banane produžit možda. Da, baš bi to bilo super...

A zapravo i ne znan koliko u Podgori ima smisla otvarat ovo već postojeće jer mladih više i nema toliko, pogotovo ne nekih koji su spremni otić u kino bez da razbiju il unište štagod, ošlo sve đavlu. Ako ništa, bar bi se ono Makarsko tribalo osposobit, ljudi više i ne znaju kako je otić tamo i pogledat film. Ne znan koliko se isplati, al bilo bi lipo...

evo naše podgorsko:

Image Hosted by ImageShack.us


P.S
za podgorane koji čitaju... "Dracula 2000 - uskoro!"

---------------- ---------------- ---------------- ----------------

I tako, jeli, nisan odavno napisa post, nije mi se dalo, nisan ima o čemu pisat, ne znan... al zanimljivo je bilo, svašta se događa, koncerti napokon počeli i tako :D zabavljan se , a to je najbitnije! Živi bili :D
- 17:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.