...to be a rock, and not to roll...

nedjelja, 11.11.2007.

Prostor? ma...

"...nažalost nemamo nikakav slobodan prostor za vaš bend..."
Tako nekako je zvuča kraj dopisa koji mi je Dario pročita, a dobija ga je od Makarskoga poglavarstva jednoga sunčanoga dana u Stipe na svoj upit gradu da im udili kakvu-takvu rupu u kojoj bi mogli vježbat sa bendon.

Nažalost, pitanje prostora di bi lokalni bendovi mogli svirat je već postalo pravi problem. Neki prostori poput onoga na sportskome su već zauzeti, dok druge ne da grad il vlasnici. Samostan je bija pregenijalan prostor al se ostalo i bez njega, prostor poviše makarskoga kina je također nedostižan... Jedno vrime se sviralo i u Podgori u kinu, al zbog žaljenja stanara obližnjih kuća, i to je moralo bit napušteno... I opet se povlači pitanje "Jel toliko teško dat in jednu prostoriju BILO DI, samo da se rješi taj problem?"

Čini se da je, šta ponovo dokazuje nezainteresiranost lokalnih vlasti za mlađu populaciju rivijere. I dok se na televiziji vrte razne reklame o izborima, pusta obećanja, a ne dobivamo ništa od toga... Šta se i organiziralo, bilo je gotovo sve samostalno napravljeno. Koncert na spomeniku, jedva izboren Art za zadnji dan škole i... hmm... ne znan ni šta da nadodam više.

I onda slušat priče ovih šta su prije 3-4 godine izašli iz srednje kako je to bilo prije, svaka predmaturalna - koncert! Poseban Slučaj, Hogar, Neptoonesi, pitaj Boga šta još, nisan bija tu... A uostalom i nije bilo bitno toliko ko svira, bitno je bilo DA se svira. Nema toga više, bendovi jednostavno nisu u prilici a vlast nije briga...

Sramotno. Pomozite nam, dajte prostor za svirat, ustupite nam Art za koji koncert... Opravdajte taj svoj položaj na vlasti i pogledajte malo i na nas...

...Ja sam ono čega nema
Ja sam ono što ti se sprema
Ja sam sudbina koja se ruga
Ja sam podli đavolji sluga
Ja sam istina koja je glupost
Ja sam budućnost
Da li ti se sviđam...


Majke - Ja san Budućnost
- 18:50 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.