...to be a rock, and not to roll...

srijeda, 03.01.2007.

Veoma Dobar Tjedan

Pa i ne mogu se požali na ovih zadnjih tjedan dana... Ipak, pet koncerata u jednome tjednu i nije nešto šta se vidi svaki dan. Ko prvo, u utorak su nastupali Valium i Đubrivo, a osvrt imate u pretprošlome postu. U sridu je svira Poseban Slučaj, ali sa orginalnon, staron postavon... Sviralo se dosta rock pisama, koje su svirali i u svojin počecima. Po mome mišljenju koncert je bija odličan, samo je publika bila malo statična.

Četvrtak i petak san proveja u miru doma, nije mi se dalo nigdi izlazit, samo san se izležava... U subotu san odlučija ne izać, pošto je odma sutradan bila stara godina. Prema reakcijama ljudi koji su izašli, i nije bilo nešto posebno zanimljivo i vridno spomena, tako da nisan puno propustija...

Noć sa stare na novu godinu san triba prispavat u Mije... Sve smo se uspili dogovorit, i mene su doma pustili da prispavan, ali su se njemu razbolili otac i sestra, pa san ipak odusta od te opcije. Poslije toga san odlučija prispavat u Nina... U njega je još spava Bepo, a nije mu bilo nikoga doma... Navečer, kad san doša u Makarsku, prvo smo ja, on, Bepo i Lovreta ošli do Rockyja, a poslije san ja otiša do Nikše i ovih likova iz Podgore tamo di je bija koncertni šator... Kad san doša, piva je Luka Nižetić. Piva je neke svoje pisme, a i neke obrade Bijeloga Dugmeta, itd... Poslije njega je nastupa Psihomodo Pop. Tijekon jedne pisme san uletija u šutku, neko me gurnija, te san sjebano sta na nogu i istega ligamente...

Poslije toga san oša sist na zidić pokraj šatora, biće san 10 minuta sta sam, a onda su došli Čepo, Iva i Roko i pravili mi društvo... Roko je popija lakat u oko i sve mu je nabubrilo, pa je sija da se malo odmori... Negdi oko 3 ure san ipak zva oca da dođe po mene, pošto se nisan moga vuć do istoka i Ninovoga stana...

I za kraj, evo jedna slika Podgorskog spomenika Galebovo Krilo. Malo san je izminija...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 14:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.