...to be a rock, and not to roll...

subota, 09.12.2006.

Kolekcija

He, he...Već vidin Jelu kako govori: "Aaaa, eno ga! Opet se fali sa svojin cd-ovima!!!" Ali svejedno, mora san stavit sliku svoje cile kolekcije orginala (CD-ova i ploča). Eto:



Led Zeppelin - The Best Of (2 CD set) - Kupija san ga u velikoga Konzuma prošle godine. Dva cd-a san platija samo 95 kn, jer su bili na nekome popustu, štajaznan...
Motorhead - The Best Of - Također iz velikoga Konzuma...
Motorhead - Bomber - Dala mi ga sestra za rođendan. Remasterirana verzija sa 4 bonus live pisme i jednon sa b-strane nekoga singla...
Apocalyptica - Apocalyptica - Kupija san ga u Fotomuzikalija
Dio - The Collection - Također u fotomuzikalijama...
Gorthaur's Wrath - Paroxysms of Madness - Ovo je demo album riječkoga black metal benda. Naručija san ga od pjevača (Morbid) pa mi ga je on posla pošton.
Evanescence - Anywhere But Home - CD i DVD koncerta. Kupija na ekskurziji u osmome razredu, u nekome malome dućanu u Varaždinu
Evanescence - Fallen - Prije dvi godine su mi ga mater i otac donili iz Slovenije kad su bili gori...
Opeth - Still Life - Kupija san ga priko cmar-net foruma od nekoga lika za 75 kn. CD je doša u odličnome stanju, skoro ko nov!
Metallica - Master Of Puppets - Nino mi je ovo kupija (od mojih para, normalno) kad je bija u Splitu. Fala lipa.
Metallica - ...And Justice For All - U Splitu u Dallasu kad smo sa razredon išli na neku ko predstavu, štajaznan. Prvo smo poili čevape, a onda smo se ja i Šarić uputili do Dallasa i tamo malo razgledavali. Ja uzeja ovo, a on ništa...
Victim - Demo - Victim je black metal iz Splita u kojemu bass svira makaranin Srzić. Demo se prodava u Rockatanskoga kad je bila promocija.
Iron Maiden - Death on the Road - Prošle godine su mi ga mater i otac donili iz (ponovo) Slovenije.
Venom - Eine Kleine Nachtmusik - Najnoviji CD koji san kupija ove godine na Info Sajmu u Zagrebu.
Slayer - Still Reigning (DVD) - Baš san se iznenadija kad san vidija da se ovo prodaje u Fotomuzikalija. DVD mi je vrhunski, pogotovo zato šta je Slayer odsvira cili Reign In Blood album.
Judas Priest - Live Vengeance '82 - Kupija san ga u Splitu u Croatia Recordsa prošloga prolića...

Ove dvi ploče su mi poklonili Silvija (Motorhead) i Nino Vela (Hendrix) pa bi in se ovin puten ponovo zafalija za to!

Eto ga! To bi bilo to...

- 18:36 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.