.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

OPIS BLOGA........

....hm šta reći?!....
e pa ovako da krenem od nekud neću vas zamarat s pričama koji mi je ovo blog...ni takve gluposti jednostavno blog je tu i to je najbitnije.......
blog će bit posvećen svi ljudima koje ću upoznat bili oni kreteni ili opet neki novi, simpatični, dragi i dobri ljudi....p.s ostatak ćete saznat čitajući blog......ki$$

BLOGOVI.......

Šogorica 1(NIKOLINA)
šogorica 2(MILANA)
sarkom (osoba željna života)

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 27.08.2007.

hy........

evo nisam se javljala....
neznam kaj da vam napišem došla sam vas samo malo pozdravit trenutno mi se neda ni komentirat no ćim ću imat volje obečavam da ću to napravit....
i tako kod mene sve po starome za tjedan dana škola tada ću vam vjerovatno imat o čemu pričat jer ipak to je tema bloga....
.eto toliko za sad od mene .......
pusa......


Image Hosted by ImageShack.us



| - 21:00 - ...why?.... (4) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.