Komentari = Yap/ Nah

Design & Kostur: BallOonDesiGn
Brushevi: Deviant Art

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis BLOGA...

Ovaj blog je prije bio drugciji, s vremenom sam se udala i ostala trudna pa se i blog mjenja postaje ozbiljniji nego u prvom mjesecu pisanja kao sta mozete primjetit !Samo zelim da blog bude kvalitetan i iskren s mojih i vasih strana , ugodno citanje !

FunBox - WebCounter

MALO O MENI...
1.udana
2.sretna
3.druzeljubiva
4.2o godi

VOLIM
1.muza
2.bebu u trbuhu
3.spavat
4.obitelj

NEVOLIM
1.zlo
2.prijevaru
3.laz
4.ljubomoru
5.radit

LIJEPE RIJECI ZA RASPOLOZENJE

Najljepši dan?
Danas.
Najveća prepreka?
Strah.
Najlakša stvar?
Pogriješiti.
Korijen svakog zla?
Egoizam.
Najbolja zabava?
Rad.
Najgori poraz?
Obeshrabrenje.
Najbolji profesionalci?
Djeca.
Prva potreba?
Komunicirati.
Najveća sreća?
Biti koristan drugima.
Najveća tajna?
Smrt.
Najgora mana?
Zlovolja.
Najopasnija osoba?
Ona koja laže.
Najružniji osjećaj?
Mržnja.
Najljepši dar?
Oprost.
Najpotrebnije?
Obitelj.
Najbolji smjer?
Pravi put.
Najugodniji osjećaj?
Unutarnji mir.
Najbolji prijam?
Osmjeh.
Najbolja medicina?
Optimizam.
Najvece zadovoljstvo?
Ispunjena zadaća.
Najveca snaga?
Vjera.
Najljepsa stvar na svijetu?
Ljubav

SMIJEH ZA SVE UZRASTE...

1oo VICEVA O PLAUSI...

1. Što radi plavuša na listu papira? - Vozi A 4.
2. Šta mama kaže plavuši prije izlaska? - Ako nisi u krevetu do 22:00 vrati se kući.
3. Zašto plavuša nosi brijači aparat u disco? - Zato jer se tamo brije.
4. Zašto plavuša puzi po dućanu? - Traži niske cijene.
5. Zašto plavuša otvara mlijeko u dućanu? - Jer na tetrapaku piše OTVORI OVDJE.
6. Pitali plavušu koja je razlika između ševe i deve? -"Ne znam, nikad se nisam devila."
7. Zašto plavuša pere veš na dnu mora? - Zato jer Ariel pere dubinski.
8. Što plavuša prvo učini kad se ujutro probudi? - Pokupi stvari i ode doma.
9. Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata? - Jer na njemu piše DUKAT.
10. Zašto plavuša pleše ispod semafora? - Zato jer misli da je u discu.
11. Zašto plavuša baca travu na cestu? - Da nahrani zebru.
12. Veslaju dvije plavuše čamac usred livade. Dođe treća i kaže: "E, sad bih vas prevrnula da znam plivati."
13. Koja je razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš zna na čijim jajima sjedi.
14. Koja je druga razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš mirno sjedi na jajima a plavuša skakuće.
15. Pita jedna plavuša drugu: "Kaj misliš, kak se pravilno veli Irak ili Iran?"
16. Koja je razlika između mačke i plavuše? - Mačka ima sedam života, a plavuša može sedam puta.
17. Koja je druga razlika između mačke i plavuše? Mačka se uvijek dočeka na noge, a plavuša na leđa.
18. Što plavuša kaže kad se probudi ispod krave? "Dečki još ste tu?"
19. Kako znate je li plavuša igrala igrice na kompjutoru? - Po ružu na joysticku.
20. Otkud plavuši kostur u grmu? - Plavuša se igrala skrivaca pa je nikad nisu našli.
21. Zašto plavuša nosi naočale na trbuhu? - Zato jer ima slijepo crijevo.
22. Zašto plavuša ima perja u nosu? - Zato jer je šmrkala koku.
23. Šetaju dvije plavuše parkom i jedna drugoj kaže: "Gle mrtva ptica!". Druga plavuša podigne glavu i pita: "Gdje, gdje?!"
24. Zašto plavuša baca tablete u vodu? Zato jer na njima piše PLIVA.
25. Što je plavuša u BMW-u? Dodatna oprema.
26. Što učini plavuša nakon češljanja? Obuće traperice.
27. Zašto plavuša bježi u kut svoje sobe kad joj je hladno? - Zato jer kut ima dvadeset stupnjeva.
28. Što kažu plavušine noge kad se posvađaju? - "Među nama je svršeno!!!!!!"
29. Dođe plavuša u dućan s tehnikom i pita: "Imate li televizore u boji?" - "Imamo." - "Onda mi dajte jedan zeleni."
30. Zašto plavuše jedu knjigu? - Čitaju u sebi.
31. Što plavuša radi ujutro ispod stabla? - Čeka JUTARNJI LIST.
32. Zašto se vide otisci cipela na plavušinom monitoru? - Zato jer je pokušavala ući na Internet.
33. Zašto plavuša skače s nebodera? - Isprobava nove ALWAYS s krilcima.
34. Što plavuša radi na dnu mora? - Čeka Leonarda Di Caprija.
35. Zašto plavuša baca sat? - Da vidi kako vrijeme leti.
36. Zašto je plavuša ponosna kad složi puzzle za 6 mjeseci? - Zato jer na kutiji piše ZA 3 DO 5 GODINA.
37. Guraju se dvije plavuše na krevetu i jedna padne. Ona na krevetu pozove drugu: "Daj dođi gore, sad ima puno više mjesta."
38. Zašto plavuša u Srbiji nosi špagu kad ide kupiti kruh? Zato jer piše SVEZI HLEB.
39. Koja je razlika između Titanika i plavuše? Na Titaniku se zna koliko je bilo ljudi, a na plavuši ne zna.
40. Što piše plavuši na grobu? "Prvi put legla sama."
41. Zašto se plavuša valja po cesti? Da zavede ležeće policajce.
42. Zašto plavuša kuca po banderi? Zato jer piše da se iznajmljuje stan.
43. Zašto plavuša u ljekarni hoda na prstima? Da ne probudi tablete za spavanje.
44. Zašto se plavuša penje na kucu? Cula je da kuca casti.
45. Koji natpis plavuša najviše mrzi? "Zabranjeno pušenje."
46. Plavuša je imala čak dvije prilike zatrudnjeti. Ali, obje je popušila.
47. Kako plavuša radi pekmez? Guli krafne.
48. Zašto plavuša kupuje bijelu odjeću? Za crne dane.
49. Kuca netko na vrata stana jedne plavuše. Ona pita: "Tko je?" - "Raznosac pizza !" - "Izvrsno, uđi i raznesi je na brzinu."
50. Što plavuša radi s raširenim nogama ispred radijatora? Vlazi zrak.
51. Otkud plavuši novac za video? Prodala je televizor.
52. Što kaže plavuša kad sazna da je trudna? "Joj samo da nije moje!!!"
53. Zašto plavuša ima kockaste sise? Zato jer je zaboravila izvaditi silikone iz kutija.
54. Zašto plavuša ulijeva vodu u kompjutor? Zato jer je htjela surfati po internetu.
55. Idu dvije plavuše ulicom i nađu ogledalce. Prva ga uzme i kaže: "Gle, moja slika !!!", a druga joj ga uzme i kaže: "Joj, što si ružna !!!".
56. Kako posjesti 4 plavuše na jedan stolac? Okreneš ga naopako.
57. Kako znaš da plavuša ne nosi gaćice? Ima perut na cipelama.
58. Zašto plavuša u kinu uvijek sjedi u prvome redu? Voli prva vidjeti film.
59. Zašto plavuša u kinu sjedi u zadnjem redu? Jer tko se zadnji smije, najslađe se smije.
60. Zašto plavuša nosi sat oko noge? Zato jer ide u korak s vremenom.
61. Kojih osam godina je bilo najtežze plavuši? Treci razred osnovne.
62. Što je plavuša učinila da bi imala siguran sex? Zaključala je vrata od auta.
63. Kako plavuša radi abortus? Popne se na krov i ubije rodu.
64. Kako ukrasti plavuši mjesto do prozora? Reci joj: "Gospođice samo vam moj red ide za Karlovac."
65. Koliko je potrebno plavuša da naprave kokice? Tri, jedna drzi lonac, a druge dvije drmaju štednjak.
66. Zašto 17 plavuša čeka vani ispred disca? Zato jer ispod 18 ne smiju ući.
67. Koja je razlika između pametne plavuše i NLO-a? Ima ljudi koji su vidjeli NLO.
68. Koja je razlika između plavuše i pivske boce? Nikakva. Obje su prazne, od vrata prema gore.
69. Što kaze plavuša kad je pitaju radi li joj žmigavac? Radi, ne radi, radi, ne radi ...
70. Kako je plavuša umrla pijući mlijeko? Na nju je pala krava.
71. Zašto plavuša stavlja kocku šecera pod jastuk kad ide na spavanje? Misli da će biti slatka kad se probudi.
72. Zašto plavuša ne zna napisati brojku 11? Ne zna koja jedinica ide prva.
73. Zašto se svađaju dvije plavuše u autu na prvom sjedalu? Svađaju se koja će sjesti do prozora.
74. Što radi plavuša kad drži ruke na ustima? Pokušava zadržati misao.
75. Zašto je dobro imati plavušu kao suvozača? Zato jer uvijek možeš parkirati na mjestu za invalide.
76. Tko prvi padne na zemlju kad se baci s nebodera: plavuša ili crvenokosa? Crvenokosa, zato jer se plavuša izgubi putem.
77. Kako znaš da je fax poslala plavuša? Na njemu je poštanska markica.
78. Zašto plavuše imaju rupice na licu? Zato jer jedu vilicom.
79. Koja je razlika između plavuše i telefona? Upotreba telefona košta samo nekoliko kuna.
80. Zašto plavuša šuti kad vodi ljubav? Mama joj je rekla da ne priča sa strancima.
81. Zašto plavuše ne vole jesti banane? Ne mogu pronaći šlic.
82. Kako se zove plavuša s dvije moždane stanice? Trudnica.
83. Kako umiru plavušine moždane stanice? Usamljene.
84. Koja je oprema potrebna plavuši da pretrči 100 metara? Karta i kompas.
85. Što je rekla plavuša kad je rodila blizance?"O, moj Bože, tko je drugi otac?!?"
86. Zašto je plavuša maknula vrata od zahoda? Da je nitko ne gleda kroz ključaonicu.
87. Zašto plavuša nije htjela biti Jehovin svjedok? Zato jer je rekla da nije vidjela nesreću.
88. Zašto plavuša ne zeli više biti prostitutka? Naljutila se jer je čula da su druge prostitutke dobivale novac.
89. Zašto plavuša nikad nema leda u zamrzivaču? Zato jer ne zna recept.
90. Što je rekla plavuša kad su joj rekli da ima samo zrak u glavi? "Bolje išta, nego ništa"
91. Zašto se plavuša policajka upucala u glavu? Ispalila je metak upozorenja.
92. Što je rekla plavuša pri porodu?"Nadam se da nije moje."
93. Koja je razlika između plavuše i podmornice? Nisu svi bili u podmornici.
94. Zašto plavuša ne voli jesti kisele krastavce? Zato jer ne može zavući glavu u teglu.
95. Kako se zove plavuša s pola mozga? Nadarena.
96. Kako se zove crnka između dvije plavuše? Prevoditeljica.
97. Kako se zove nevina plavuša? Novorođence.
98. Koja je razlika između zahoda i plavuše? Zahod ne ide za tobom nakon obavljene nužde.
99. Kako se zove plavuša na fakultetu? Slučajni prolaznik.
100. Kako se zove plavuša za volanom? Air-bag.

LJUBAVNI STIHOVI...

"Hrabrost je kada činite ono
čega se bojite.
Ne može biti hrabrosti
ako se ne bojite!"

Ne postoji osoba koja nije
sposobna da uradi više od
onoga što misli da može."

"Život je ono sto ti se dešava dok ti
praviš planove za život."


"Mnogi griješe iz straha da ne pogriješe."

*Najgori način da ti netko
nedostaje jest da sjediš kraj
njega i znaš da ga nikad nećeš imati.

*Ja volim nekog, al nemoj mislit
da si to ti, jer nisi….
*Ja sam ovdje, a ti si tu…
To znači da je netko od nas
na na pogrešnu mjestu!!

Dani su loši, noći još gore………
Uvijek te povrijede oni koji te
navodno vole..Dok su s tobom
stalno ti lažu..A dok odlaze ni
zbogom ti ne kažu..

Da sam sretna
koliko sam bez tebe nesretna,
bila bih
najsretnija na svijetu…

OVO ĆE PISATI NA MOM GROBU:
Nije ju smrt boljela,
Jer se ubila zbog onog koga je
iskreno voljela…

"Ljubav nikad ne umire prirodnom
smrću. Umire jer joj ne znamo
obnoviti izvor. Umire od sljepoće,
pogrešaka, izdaje. Umire od
bolesti i rana; umire zbog dosade,
gubitka svježine i sjaja."

Teško je voljeti, još teže ne
voljeti, a najteže je naći
voljenog koji te voli."

Nije se teško zaljubiti,
nego je to teško reći.


Ako ikad budeš drugu volio
onako kako sam ja tebe voljela,
pazi da je neizgubiš onako
kako sam ja tebe izgubila.
A ako je izgubiš onda nemoj
plakati onako kako sam ja
plakala jer te suzama nisam
vratila!!!!!

Niti jedna osoba nije vrijedna
naših suza..A ona koja je…
Nikad nas neće rasplakati….

Što je to sreća i gdje se ona
krije...?
Ja je naći ne mogu...
Pokušavala sam u svakom
cvijetu, mirisu, pogledu...
Više je ni ne tražim...
Nema smisla...
Zatvorena u svom dvorcu
osame,
gdje me nitko ne može naći,
gledam kroz ledeni prozor
svoje duše...
Tražila sam te na oblacima,
ali sunce mi je zaklanjalo pogled...
Nisam te mogla naći...
Više te ni ne tražim...
Nema smisla...

NIKAD SE NE PRESTAJ
SMIJATI, ČAK NI KADA SI
TUŽNA,NETKO ĆE SE MOŽDA
ZALJUBITI U TVOJ OSMJEH.

Čudan je ovaj svijet u
kojem moramo disati.
Maska do maske..
I nikako da na moj put
zaluta netko sasvim običan,
možda meni sličan..


U svemu budi jednostavan.
Ne nameći se i ne misli da je
tvoje iskustvo svima potrebno.
Pokušaj razumjeti druge ljude.
I oni traže kao i ti .
Pokušaj ih razumjeti i prihvatiti
onakve kakvi jesu.
Oni ne mogu biti po tvojoj mjeri.
Istina je da ti gledaš ovaj svijet
kroz svoje oči,
ali ne zaboravi,
i drugi gledaju kroz svoje.


Život je prekratak da bi se
probudila ujutro žaleći,
zato voli ljude koji su to
zaslužili, zaboravi one koji
nisu i vjeruj da se sve događa
s razlogom. Ako dobiješ priliku,
iskoristi je.
Ako ti promijeni život, neka.
Nitko nije rekao da će biti lako,
samo su obećali da će se isplatiti..

Čovjek ne može otkriti novi
ocean ako nema hrabrosti
iz vida izgubiti obalu..

Riječi su isto što i gomile ljudi,
nije nužno znati sve.
Treba odabrati samo one prave..

Neki ljudi ulaze u naše živote,
ali brzo i izlaze.
Neki ostaju neko vrijeme i
ostavljaju tragove na našoj dusi,
nakon čega mi nikad vise
nismo isti..

Sudite mi tek onda kada
budete sigurni da su i
vaše ruke čiste…

Zaustavi suzu,odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom
dugu.LJepota prijateljstva
neka ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije!

Zašto ponavljati stare greške,
kad je pred nama još mnogo
novih pogrešaka....

Zauvijek se pamte oni s
kojima se voljeli nismo, čije
su nam usne nepoznate i
kojima smo u snu pisali
pismo...

..kažu da ljubav nije živo biće,
al zašto onda umire??
kažu da mi je srce kamen,
od kamena jače,
a ja pitam sebe:
ZAR KAMEN MOŽE DA ZAPLAČE???


…Mogla bih da se okladim
kako ćeš patiti
jer sve što drugoj uradiš,
netko će ti vratiti…

Voljela sam ga,
i on je volio mene.
Voljeli smo se,
ali ne u isto vrijeme!!!

Lako ti je to kad leđa
okreneš,
Kada život svoj sa nule
pokreneš..
A ta sam nula bila ja,
baš u tvojim očima…

U INAT TEBI
... U inat tebi
zabranit cu usnama da te pozele,
rukama da te grle
ostat ces nestala sijenka poslije mjesecine
koja je izgubila ljubav i svoje ime

... U inat tebi
bit cu spremna na novu ljubav
ali ti neces otici u zaborav
ostat ces mi najveca greska
koja je kao olovo umjesto srca teska

... U inat tebi
necu vise plakati,
necu te vise voljeti
ostat ces zauvijek moja iluzija
koja je odletjela kao ptica

... U inat tebi
uvijek cu govoriti sebi:
" zaboravi ga jer zaborav lijeci sve
i nekad slatke rijeci dvije..."

Voli onu koja je dobra, a ne onu koja je zgodna, jer dobrota ljubav stvara, a ljepota oči vara!!!

Mama...ti si me naučila pisati, čitati, govoriti...Naučila si me voljeti i rekla da ću ja jednom voljeti...iskreno voljeti, ali nikad nisi rekla da će tako BOLJETI!!!

Jednog dana pitat češ me volim li više život ili tebe....Odgovorit ću ti, a ti ćeš se nakon toga okrenuti i otići...jer ne slutiš da si ti moj život...

Bili smo klinci, ništa nismo znali, Romeo i Julija su nas zvali, došla je zatim škola jedna velika stvar, a onda su nas zvali "Zacopan elektronski par" došao je zatim fakultet, dio životne škole, mnogi su se čudili pa oni se još vole.Došao je i taj dan kad si na vjenčanju rekao "Da", kraj tebe je stajala žena u bijelom, al to nisam bila ja!!!!

Nikad ja nisam shvatila da srcem sam svim krivog ljubila.Nikad ja nisam shvatila da čovjek si njen i da život tvoj pripada njoj!!!

Besciljno lutam ulicama pustim, koje odavno grli tama.Korakom sporim, očima suznim, jer opet sam ostala sama.Tvoje ime neprestano spominjem dok šetam sama u tihoj noći, a ponekad mi se ćini da netko šapuče....čekaj, ga čekaj, on će doći!!!


Samo jednom u životu otkriješ nekog tko će biti uz tebe, a ne iznad tebe.Nekog tko te voli zbog toga što jesi, a ne zbog toga što bi mogao biti.Jednom u životu, ako si sretan, nađeš nekog kao što sam ja pronašla TEBE!!!

Ako sam ikad vjerovala da sam čovjek svoju sreču kroji, moraš priznat da nijedno od nas dvoje nije znalo kako sve to stoji i da pogreška neopisivo boli!Al pusti, nismo krivi ni ti, ni ja, kriva je sudbina, ona nas je spojila i razdvojila.Ako se jednom ponovo sretnemo, reči ću ti što tada nisam mogla.Jednom kad nestanu svi tragovi i kiše: "Znaćio si mi puno i previše..."

Boljet će i tebe jednom, ostat ćeš i ti jednom sam, izigran i ostavljen!Poteči će jednom i iz tvojih očiju gorke suze.Shvatit ćeš koliko boli srce koje uzalud voli, koje je 100 puta oprostilo i 100 puta bilo prevareno, pokleknut će jednom i tvoja koljena, ali ne obračaj se tada meni, nemoj tražiti da ponovo zaboravim i sve oprostim.Nemoj tražiti, jer neću priznat da još me boliš ti.Godine će duge proči, al bez ljubavi...

Kad odlazi neko koga voliš a minute postanu još kraće, nemoj plakat, iako ti se plače.Svaki odlazak treba shvatit, jer ljudi odlaze da bi se mogli vratit!!!

LJUBAV JE SREĆA, POSLJE KOJE UVIJEK NASTUPA BOL!VOLJETI JE LIJEP OSJEČAJ, BITI VOLJEN JOŠ LJEPŠI...ALI GORAK JE OSJEČAJ KADA VOLIŠ I PATIŠ, A TO NITKO NE VIDI...

VOLJETI DVA DEČKA ISTO JE KAO STAJATI IZMEĐU DVIJE VATRE...BOJIŠ SE, STRAH TE JE...JER KOJU GOD STRANU IZABEREŠ, OPET ČEŠ POGRIJEŠITI!!!

VOLJELA SAM I PLAKALA, JER MI LJUBAV NIJE BILA UZVRAČENA....A SADA SAM VOLJENA, PA OPET PLAČEM, JER SAM SADA JA TA KOJA LJUBAV NE MOŽE UZVRATITI!!!

Kako da sakrijem suze i tugu, kad ja volim njega, a on drugu!!!

Suze, suze...neće da poteku, ostaju u srcu da bole i peku!!!

Uspomene ne gore, one vječno peku!!!

Suza???Spoj kisika i vodika s malo soli, a toliko boli!!!

U ljubavi mnogo daješ, ali puuuno gubiš!!!

Ljubav je prokleststvo, to treba znati, jer od dvoje zaljubljenih, jedno uvijek pati!!!

V=ecer je prosla

O=pet ce doci,

L=ijep je zivot,

I=to ce proci

M=islim da te volim

T=o nije sve,

E=vo jos jednom VOLIM TE

Vraćaju se Mujo i Haso s posla. Mujo:
- Jedva čekam da dođem doma i da strgnem ženine gaćice.
- A tako si jako napaljen?
- Ma ne, stišću me.

Složio Mujo puzzle i kaže Hasi:
- Vidi Haso, za ovo mi je trebalo samo mjesec dana!
- I što sa tim?
- A na kutiji piše od 3 do 5 godina!

Mujo i Haso bježe iz zatvora, a vani snijeg. Haso će:
- Mujo, pada snijeg! Što ćemo sad?
- Ma nebrini, imamo lance.

Mujo kaže Fati:
- Daj mi one čarape za golf!
- A koje su ti to?
- One s devet rupa.


Poslije nastave, pita mama sina:
- Perice, što ste danas radili u školi?
- Na kemiji smo radili pokuse s eksplozovnim materijalima.
- Lijepo, a što ćete sutra raditi u školi?
- U kojoj školi?


Stvori bog muškarca i ženu. Pogleda muškarca i kaže:
- Dobro si mi ispao.
Pogleda ženu i kaže:
- Hm, hm, ti ćeš se trebati šminkati.



LJUBAVNE PJESMICE

Srce svoje ne daj nikomu
ni po koju cijenu,
samo onomu tko ti
daje svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi i
negdje se smjesti
ja ću istim putem,
pa ćemo se SRESTI!!!

Cvijetiću moj mali,ako
ti oluja života latice slomi,
neka svijetlo u oluji što
će sjati bude sva moja
ljubav što ti je mogu
DATI!!!


Ne prođe ni tren da
ne mislim na tebe,
ne prođe ni dan da te
ne želim kraj sebe,
ne prođe ni san da
u njemu nisi ti...
i tako mi prolaze
dani SVI!!!

Ove će zime pahulje
snježne biti svjedokom
ljubavi nježne.Koraci
po snijegu vode k sreći,
koliko te volim vrijeme
će REĆI!!!


Netko u srcu čuva sreću,
netko dio sna,a tebe
ANĐELE čuvam JA!!!



Tisuću riječi mnogoje,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve:
VOLIM TE!!!

Kad nisi tu ni kiša nije kiša,
ni ljubav nije ljubav kad
se usne spoje,ni usne nisu
usne ako nisu tvoje!

Ja nemam drugi dom,
osim u srcu tvom.Osim
tebe nikoga na svijetu
nemam ja.Tko će ruku da
ti da kad dođu vremena zla,
tko će ako neću JA?

Dok gledam dijamant kako
vječno blista,pitam se zašto
moja sudbina nije ista,
a onda se sjetim da imam
tebe i shvatim da dijamant
imam kraj sebe!

Sudbina piše dnevnik
srca mog,roditelji
crtaju bajku djetinjstva mog,
put moje mladosti piše Bog,
a ti pišeš legendu srca
MOG!!

Ako umre ljubav,umiru i
snovi,ni čamac bez vode
ne može da plovi,kao nebo
bez SUNCA,kao mjesec
bez NOĆI,ja bez tebe
nikad neću MOĆI!!!


I smrt će jednom doći
po svoje i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori
srce moje,u njemu će
pisati:ZA TEBE JE KUCALO,
MALENO MOJE!!!

Poslat ću ti vjetar da ti
miluje kosu,za dobro
jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti
noću sja,a za poljubac
pobrinut će se ja!!!

Kad odlazi netko koga
voliš,a minute postaju još kraće,
nemoj plakati,iako ti se plače.
Svaki odlazak treba shvatiti,
jer ljudi odlaze da
bi se mogli VRATITI!!!

Da mi je imati tu moć
pretvoriti se u noć,pa
da vidim cijeli grad i da
doznam gdje si sad,da se
uvučem u snove tvoje
i saznam kako ti se ljubav
ZOVE!!!

Prolazi jesen,uskoro će zima,
sve manje nade za nas dvoje
ima.Možda ću naći neke slične
oči,ali bez tebe anđele NIKAD
neću moći!!


Ja te trebam u životu kao
što čovjek treba vodu,
kao što ptica ima krila,
ti si meni dušo u SNIMA!!!


Sto je to, tako snazno da pogledas
mozda znak da si covjek
kojeg zelim kraj sebe

Jedna iskra je dovoljna
da zapali vatru da ispustim glas
njezno ljubis mi vrat
kao stranac u noci iz mog sna

Obecaj mi da smo zivot ti i ja
jedna olujna noc
mokra sva od dodira
u meni sve gori
pod rukama tvojim
ja umirem sad

Obecaj mi da smo snaga valova
podivljali zar na vrelim usnama
to carobno jutro u ocima mojim
kad tvoja sam sva

Prije tebe tuge su me
stoput slomile
voljela sam druge
u njima trazila sam te

Ne daj me, vise nikad nikome
cijeli zivot cekam
slomljenog srca da suze mi
obrises sve




S M I J E S N I S T I H O V I


kupila bih tvoju ljubav, al nemam sitnog
1.- sta mislis
lezim gledam u nebo i razmisljam kako zvezde lice na teme i odjednom pomislim ... jebote đe mi je krov.
.- Je li te strah?
Veceras ce se desiti nesto strasno.Zlocin.VRIJEME:ponoc MJESTO:tvoj krevet ZRTVA:ti POCINILAC:ja MOTIV:sex...Je li te strah???
- °° Muskarci °°
Muskarci su kao WC ili su zaueti ili posrani :-P
- Otiso si
Otiso si pa i nek si, da si barem bio sexy, jest da ti je svaka dala, eh..ja sam te zajebala, Lep je zivot i bez tebe, i na kraju ko te JEBE!!

Ti si moje zlato Ti si moje srebro Vidim li te sa drugom Slomicu ti rebro!!!!!!! Cuvaj se

Uci se na greskamo tvojih roditelja, KORIST KONDOM!!!!

NE PLAČI ZA ONIM ŠTO NEMAŠ VEĆ PUSTI DRUGE DA PLAČU ŠTO NEMAJU TEBE.

Gori lampa puna benzina zelim ti zelim ljubavi cerki i sinaa

imam jedan život i tebi bi ga dala, imam jedno srce i to bi ti dala, i ovu dušu ja bi tebi dala ali da imam mozak ne bi ovako SRALA

Kada te vidim u prvoj krivini SRCE mi lupa u trecoj brzini..

PONEKAD MI TOLIKO LUTAS MISLIMA PA SE PITAM KAKO TE NOGE NE ZABOLE

Ptice lete, ljudi idu dušo moja dobila si sidu.

NE ČEKAJ PRINCA NA BJELOM KONJU, VEČ KONJA U BJELOM BMW-U!!

nikad nemoj trčati za dvjema stvarima tj. za autobusom i momkom. ZAŠTO....???????? jer uvijek naidje drugi..

Vidila sam u oslobodenju da su momci na snizenju!!!!!!!!!!!!!!!!

DRAGA PRIJATELJICE, DEČKI SU VARALICE. KAD TE HOĆE DA TE LJUBE TI ŠAKOM PA U ZUBE

vjetar puse kisa pada znaj da te necu voljeti nikada


Najlepse na svetu je kad sanjas u duetu...:)

SJEDIM U HLADU I GRICKAM COKOLADU TRENIRAM DZUDO VOLIM TE LUDO

ne zaboravi da zaboravljeni nikad ne zaboravljaj one koji su ih zaboravili!!!!

kupila bih tvoju ljubav, al nemam sitnog


I TU SE MOZETE NASMIJAT HIHIHIHI....roflroflroflrofl

dabog da,,...
~Dabogda imao 100 kceri pa cijeli zivot za tampone radio
~Dabogda ti na tastaturi radili samo Ctrl Alt i Delete
~Dabogda ti djeca u rikverc hodala.
~Dabogda te mater kukom po Neretvi trazila.
~Dabogda ti mama prdnula na roditeljskom.
~Dabogda te majka ljubila u hladno celo.
~Dabogda ti stolar odijelo krojio.
~Dabogda ti svi plakali, samo ti pop pjevao.
~Dabogda te mama u pljeskavici prepoznala.
~Dabogda ti mama u strujnom kolu igrala.
~Dabogda ti pankeri po grobu skakali.
~Dabogda ti zena bila stonoga i cijeli se zivot morala jebati za cipele.
~Dabogda te pun sanduk zita silovao zrno po zrno.
~Dabogda ti majka oci u cevapu prepoznala !
~Dabogda ti se razlomci ne pokratili...
~Dabogda da ti djeca na tebe lice!
~Dabogda zalutao u liftu

četvrtak, 22.10.2009.

mrzim svadu ........hrrr

da jucer sve je bilo ok , i sad je s moje strane ok ali moj muz je jako ljut na mene jer sam ga toboze uvridila s nekim ricima a ja nemam zaista pojma o cemu se radi ...
nista isli smo lec okrenuti leda o leda , inace ujutro prije posla me poljubi jutros ode ka muha bez glave ... nerazumim ako recem da nerazumim onda jos gore ...kao pravim se luda a ja zaista nemam pojmaheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
cilu noc nisam spavala ja sam takva , nemogu zaspati u svadi a on se mudrac naljutio i zaspa ostavija mene da razmisljam i cilu noc zurim u mrak i danas ce doc musast s posla i ocekivat od mene da budem aktivna i nasmijesenasretan
volim ga najvise na svitu i on mene to znam ali mrzim te njegove zivce MRZIMburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
A ja luda trpim i mucim samo da to smirim !
ma zasto radi koga ....!???
ufff... poslije cu ga oko deset nazvat i pravit se luda mozda to uspije !
najmanje sta zelim je se svadat ali nezelim ni da neko radi budalu od mene !

p.s. beba se maknula nocas dok sam zurila u mrak aj bar nesto pozitivno !
eto sad kad sam se izjadala ranije jutros idem ca ....pozdravmah

- 08:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.