< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (5)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






myspace layout




Image hosted at bigoo




layout for myspace




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Animation Miscellaneous Images




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket














utorak, 25.09.2007.

a-ha, a tko je rekao da neću ? HA?

HVALA TI BOŽE...
SRETNA KA MALO DITE !!
OD 1.10.2007. NA DRUGOJ SAM GODINI !!!
Pink & Purple Glitter Bear Glitters




Image Hosted by ImageShack.us





Jedva čekam da moja amigica i ja opet krenemo u akciju...
Da, mi volimo predavanja...call us freaks if you want, we don't bother...


Image Hosted by ImageShack.us

|Komentari 3| Print| #|

ponedjeljak, 17.09.2007.

LA. DI. DA 15.9.2007. BEEN THERE, THAN THAT






karte za la di da su počeli prodavati oko 22h, 50 kn proje ponoći, 60 kn nakon ponoći...

ušle smo iza ponoći...

rulja je već lagano plesala pjeva , a dj se na veliko znojio dead...

gđica dj-ica stala je za pult oko 1:30, moram priznati da me u prvih pola sata nije impresionirala pa

smo se pokupile za po' ure...

sjele u taxi i otišle kući...

Anovi i ja smo ostale same tak da nam se i nije ostajalo dulje, nema atmosfere bez

ekipe nocry no

eto...ako je nekom bilo bolje - nek se javi...la.di.da



BTW OBJAVILI SU NAM FOTKU NA INEDEX.HRImage Hosted by ImageShack.us

|Komentari 9| Print| #|

subota, 15.09.2007.

GRUPA VATRA U AQUARIUSU




KLEOPATRA je silno željela na koncert grupe Vatra. To joj je bila skrivena želja. Uživala je slušajući stihove njihovih pjsama ... "Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni..."

ANTONIJA je imala priliku preslušati njihov prvi cd jer ga je njena sestra, Anovi posudila od prijateljice. Svidjele su joj se neke melodije, ali nije previše pažnje poklanjala novopečenom bendu.

Šetajući se jednog dana, u blizini džamije, Kleopatra i Antonija promjetile su plakat s pozivom na koncert. Crveni upadljivi plakat privukao je Kleo, a odbio Klarmo :"Ja neći ići na to ni da je upad mukte.", rekla je Antonija.

11.9.2007. u kasno popodne Antonija dobiva poruku svoje prijateljce:"Molim te, amigi, hoćeš ići samnom na Vatrin koncert? Upad je besplatan."

Razmislila je miss Klarmo i odlučila Kleopatri napraviti uslugu... Ipak je njena Kleopatrica toliko dobra prema njoj...

Otišle su na koncert s pozivnicom i odlično se zabavile...

"KAD SMO UŠLE MISLILE SMO DA SVIRA CD. NA ŠANKU NIJE BILO PUNO LJUDI PA SMO MISLILE KAKO ĆE KONCERT BITI OTKAZAN. ALI KAD SMO POGLEDALE U DALJINU... VATRA JE ŽARILA I PALILA NA STAGEU, PJEVAJUĆI TOLIKO DOBRO I SVIRAJUĆI TOLIKO ODLIČNO DA SMO OSTALE IZNENAĐENE... "

Antonija se ugodno iznenadila, Kleopatri je puknula potpetica, ali je odlična atmosfera prevagnula. moram pohvaliti bas gitaru i bubnjara... Svaka čast...

|Komentari 5| Print| #|

srijeda, 12.09.2007.

IMA NEKAJ U TIM PLAVUŠAMA

Što kažete na plavuše?
Jesu li baš kao iz viceva?
tople brinete...
fatalne crnke...
vatrene crvenokose...

image hosting for myspace hosted images



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


PITA PLAVUŠA PROLAZNIKA.
-OPROSTITE, KOLIKO JE SATI?
-23:30
-AHAA, MILIJUN!!!

Blue Glitter Dating Couple Glitters




Image Hosted by ImageShack.us



HELSINKI - Godine 2200. u Finskoj će se roditi zadnja plavuša na planetu. Broj plavokosih žena do tada će se polako, ali sigurno smanjivati, jer dio DNK-a koji je odgovoran za tu boju kose polako nestaje. Otkrio je to, sasvim slučajno, kanadski antropolog Peter Frost.

Osim što su geni tamnokosih ljudi sposobniji za preživljavanje, plavuše će nestati i iz još jednog razloga. Naime, najviše će se ljudi u idućim desetljećima rađati u Africi, Aziji i Južnoj Americi, gdje su ljudi tamnije kose i tamnije boje kože.


Image Hosted by ImageShack.us


free myspace backgrounds



Zabavljaju li se plavuše bolje ili je to mit stvoren u reklamnim kampanjama kao i sve ostalo?

Imate li predrasude spram plavuša?


Komentirajte pažljivo jer i Vaša Antonija je bjonda od svibnja...

|Komentari 2| Print| #|

nedjelja, 09.09.2007.

DA NE ZABORAVIŠ NA LJEPOTU OKO SEBE

|Komentari 4| Print| #|

srijeda, 05.09.2007.

MAJMUNSKA POSLA

Kao i pola Hrvatske gledam reprize Seks i grada- kada stignem, zapravo. Nekad mi se spava, a nekad dođem kasno doma pa mi se i ne da, ali mogu se svrstati među one vjerne gledatelje. Sjećam kad je to bila tek najnovija hit serija, bila sam u osnovnoj i kasnije u srednjoj i nikada nisam imala neke zabrane oko gledanja te serije. Roditelji su mi dosta liberalni, barem što se seksualnosti tiče. Zna se što se smije, što ne smije, kada se smije, kada ne smije, ali sve se mora znati i ništa nema u rukavicama jer lakše ćeš dijete odgovoriti od razvratnosti ako mu objasniš kako to sve funkcionira nego da mu lažeš kako je ono palo kroz dimnjak jer ga je donijela roda, a da ti se kasnije pojavi s petnaest godina s trbuhom do zuba. Moja prijateljica Laura nije baš smjela gledati Seks i grad pa sam joj , sjećam se, nerijetko prepričavala nastavke. Njeni su roditelji bili i još su normalni, ali ona je imala eto zabranu na tom planu. Ali sad je punoljetna već odavno i nadam se da sad gleda nastavke i da zna da nije ništa propustila. Sve te teme samo su zapakirane u sjajni newyorški paket s lijepim visokim cipelicama pa nam se čini kako su njihovi životi toliko dramatični, nedostižni, a poželjni. Poželjni my ass!!!

Baš neki dan gledam epizodu gdje Carrie hoda s tipom s čijom si je obitelji bolja nego s njim samim. Na kraju shvati da mora prekinuti s njegovom mamom jer se toliko povezala s njom da je zanemarila probleme u vezi s njenim sinom. A prekinuli su kada su nastupili seksualni problemi. Jesam li ja jedina osoba na ovom svijetu koja smatra da nije sve u sexu? Jedina kojoj su draža druženja, socijaliziranja, ples, zabava, razgovori, zagrljaji od nečeg tjelesnog, prolaznog…? Ha?

U rujanskom broju Elle magazina 09/2007.GOD.VI. u tekstu Krešimira Pintarića „Zagrli me, majmune! “ pronašla sam citate koji su me inspirirali za današnji tekst. Od tuda sav ovaj uvod. Gospon Krešo piše kak mu je na večeru došla Marina, on je kak ti skuhal večeru, žena je kasnije tješila Marinu koja se uvijek žali na sve i svakog. Inače su joj glavna tema muškarci (bit će pokupila teme iz seks i grada hehe) , ali taj se put žalila na čangrizavu šeficu koja i u najboljim danima tvrtke sve gleda crno i sa strane bankrota. Krešimir je zaključio da je ta Marinina frendica ista Marina i kako njoj nedostaje samo malo nježnosti, tj. zagrljaj. Na kraju su je i on i žena zajedno zagrlili, rekli bi mi mladi ljudi, stisnuli su je u sendvič i svi su se osjećali bolje.


Ideju su dobili iz nekog dokumentarca u kojem su znanstvenici dopeljali odraslog majmuna prestrašenim i zlostavljanim majmunčićima koji ih je grlio, a oni bi se nakon toga osjećali bolje, počeli su se opet timariti, igrati s drugima i normalnije ponašati. Povećale su im se količine CRF hormona.


Image Hosted by ImageShack.us




Mogu reći da su mene ovo ljeto spasili i izvukli zagrljaji i nježnost ljudi koje bih mogla usporediti s tim odraslim majmunom. Pretpostavljam da je taj odrasli majmun bio stabilnijeg ponašanja, nije bio izložen traumama ili im se znao zdravo suprotstaviti, bio je zreliji i ponašao se zaštitnički.

Ja sam sad kao taj mladi majmunčić koji je mislio kako će ljeto provesti u samoći jer sam navikla da netko veliki stoji meni uz bok, tako sam se i ja osjećala jačom , a imala sam nekoga tko će me štiti , ali nije mi bilo na pameti da bi me ta sila mogla i zgaziti.

Hvala Bogu što je poslao Velike majmune da me vrate u realnost jednim jedinim zagrljajem povisivši moje razine hormona sreće i zadovoljstva, socijalnosti…


AJM BEK IN D GEJM

IIIIIII…… HAAAAAA…..

|Komentari 9| Print| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.