< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (5)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






myspace layout




Image hosted at bigoo




layout for myspace




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Animation Miscellaneous Images




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket














četvrtak, 30.08.2007.

kraj ljeta?

Danas sam u Zagrebu po dobrom starom običaju krenula malo ranije u grad, ali sam zaboravila da lito još traje i da ne znači ako san se vratila na kontinent da mi je jesen odmah za vratom , a s njome i tramvajske gužve pa sam u centru bila za 20 minuta. ZAR LJETO JOŠ TRAJE? lud


Obično sam na moru po dva-tri mjeseca, čim završi škola pa dok ne počne opet ta tužna nastava. Ovo ljeto bilo je drukčije kao i sama godina jer sam sada imala ispite na faxu do 7 mjeseca. ok, bila sam i na jednom dobrom tulumu pa nisam odmah otrčala u Dalmaciju kao lani, a nitko me nije tamo više ni čekao raširenih ruku ... ako znate što mislim.


Najbolji dio bio mi je što sam bila na Moralesu u Aurori u Primoštenu 9.8. , a najgori dio što sam pet dana provela u bolnici u Zadru bang, ali je medicinski brat bio jako kompetentan...ako znate što mislim fino pa sam i to nekako izdržala.



I ono što sam izvukla kao najveću pouku je da je Hitna pomoć najsporiji dio cijelog zdrastvenog sustava. Naime, sestra kao da je ispala iz vica o plavušama, nikao joj nije bilo bilo jasno da smo ju nazvali desetak minuta prije nego li smo stigli . Jadna je mislila da nam treba nečiji broj telefona... Zatim nas je neki stari Talijan ispitivao u čekaonici nešto o mjerenju tlaka, brijem da je mislio da sam neka dottoressa jer sam imala bijelu haljinu, hehe, a kad su mi na neurologiji rekli da moram ostati na promatranju, mislila sam da ću poludjeti. Naime, bila je subota, a meni se jako plesalo što doktorici nije bilo nimalo važno. Ponudila sam joj da ja lipo dođen u ponedjeljak jer je ionako bio vikend, ali me je samo pogledala ispod oka.




Donosim vam samo djelić s Moralesa


Aha, i na internetu sam, aha -OVDJE

traži pod Ninna, David Morales

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










|Komentari 6| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.