< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (5)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






myspace layout




Image hosted at bigoo




layout for myspace




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Animation Miscellaneous Images




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket














utorak, 06.03.2007.

ZA SVE ISFRUSTRIRANE KOJI TRAŽE POSAO, A NE MOGU GA NAĆI ; TROGLAVE NEPISMENE POSLODAVCE I LJUDE KOJI SU LIJENI RADITI PA DA VIDE KAKO SE VRIJEDNE DUŠE MUČE… EH, DA!

Dugo sam se mučila i tražila inspiraciju u svim mogućim temama i događajima koji me okružuju, ali tek sam danas ono pravo inspirirana, (čitaj: isfrustrirana !!!)


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Mjesec dana prije no što mi je počeo faks poželjela sam pronaći neki posao i prije svega nešto zaraditi . Posrećilo mi se! Susjeda radi u super butiku, rekla mi je da u tom trenu traže radnika na kratko vrijeme jer upravo otvaraju novu trgovinu, otišla sam na razgovor, odmah dobila posao i isti dan ostala raditi. Pretpostavljam da su u meni vidjeli djevojku koja je zaista željela raditi, njima je trebala neka laka radna snaga, meni dobre pare i sve se poklopilo. Dobra situacija, pravo vrijeme, dobro mjesto, pravi ljudi u kombinaciji! Zaradila sam 2700 za 22 radna dana. Bila sam presretna. Novci su sjeli preko student-servisa, meni je počinjao faks- prestala sam raditi.

Pozvala me šefica da honorarno radim na 4 sata dnevno u još jednom njenom butikiću, ali tamo se očito nisam svidjela store managerici koja je namjestila neku svoju studenticu koja radi punu smjenu. Sorry, ja sam odmah rekla da redovno studiram, zakvačila me Bologna i ne mogu raditi 8 sati, neki su skužili to, neki ne, ovisi o stupnju inteligencije. Ako je ona kao i stupanj sobne temperature- teško da ćeš naći zajednički jezik s takvim osobama blabla .

Moja majka se je bila puna razumijevanja kada sam joj objasnila da ja zaista želim raditi honorarno, a ni njoj nije teško palo jer sad više nije trebala davati novac na dvije strane, sestru i mene, ja sam si sama kupovala sitnice koje me vesele.

Pronašla mi je posao vikendom u maloj birtijici, ok. kafiću (what eve') gdje je bilo ugodno raditi, dobivala bih 150 kn dnevnice, taman za izlaske, odjeću, kada bih malo uštedjela i sl.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

No ni tu nije sve bajno kako se čini. Naime, šef je zaposlio novu radnicu koja je stvarno odlična i vrlo je brza, spretna, uvijek nasmijana, ljudi je vole. Od tada se prema meni počeo ponašati … kretenski, da ne kažem. Počeo se izderavati na mene, pod izgovorom da se šali, sada mu ne trebam subotom, samo nedjeljom i to iz više razloga.
Naime, mami je rekao da ta nova žena i ja ne surađujemo dovoljno brzo i dobro, a meni se izmotavao s nekakvim glupim govorima o inspekciji. Helloooo? Do I look stupid? Ok, možda i da, ali ni to nije razlog da se podcjenjujemo, zar ne ?

Ali to nije sve… Poslala sam ja molbu i za hostesu na Velesajmu pa je poslodavac toliko lijen da barem odgovori “Ne, fala, odjedri“- btw, nepismen je. Mail je napisao s milijun i dvije tisuće petsto pravopisnih pogrešaka. Ne kažem da sam ja sad tu neki purista, ali neke norme u pisanju postoje, a direktori bi to trebali znat, žao mi je ako ste to tek sad shvatili…. namcor

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


I tak…
Pokupila sam i neki letak na cesti gdje nude brzu i sigurnu zaradu u nekom wellnesu, ali sve se bojim da je riječ o nekoj dobroj debeloj prostituciji koja za paravan ima kozmetički salon. Brza zarada my ass. Još bi mi sam trebalo da se onak slučajno prokurvam zato kaj sam htjela neka sitnog zaraditi da odem na put ili si kupim cipelice.

I kaj sad?

Pa ništa. Patit ću ko i pol Hrvatske kaj nemam posao. Ni prva ni zadnja.

Idem sad malo pročačkat na mojposao.net, onak informacije radi… Ma ne odustajem ja tak' lako…


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

|Komentari 11| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.