<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
ABOUT ME

Sex: Female
Age : 19
Height: 175 cm
Weight: 65,4 kg (24.01.)

Image and video hosting by TinyPic

Goals:

1. 65. kg
2. 64 kg(27.01)
3. 63 kg(4.02)
4. 62 kg(26.03)
5. 61 kg(21.08.)
6. 60 kg

Izbaciti
slatkiše
kolače
kruh
sokove
paštete
salame
etc

Dodati
puno vode
voće
povrće

Vježbanje,vježbanje,vježbanje


Image and video hosting by TinyPic

*wannabe ginger*
*nail art*
*colorful*
*coffee*
*music*
*books*
*movies*
*lack of confidence*
*dreamer*
*fake*
*korea,japan*
*alternative/indie rock,pop*
*80's / 90's*






(:


Song that i can't get out of my head this week:

http://www.youtube.com/watch?v=URAqnM1PP5E
Credits

design: carrots
picture: deviant art
base code: carrots

13.02.2012.
Love to wash in your old bathwater.

Djevojke,ja nikako da se trgnem.Za tjedan dana je vaganje,jedino me to može motivirati da napokon počnem vježbati.
Slabo pišem ali vas redovito čitam,nadam se da vama ide bolje :* !

Image and video hosting by TinyPic


03.02.2012.
You better run, better run, outrun my gun...

Dosta mi je škole,roditelja,svega.Po cijele dane sam nervozna i živčana,iskaljujem se po svima ali me više ni savjest ne peče.
Strah me da neću upisati ništa što želim,imam dosta slabe ocjene i tu se više ne može puno napraviti.Tako mi i treba kad sam mislila da sam dovoljno pametna za gimnaziju..Strah me da ću i to zaribati,samopouzdanje će mi bit ispod nule..
Sve prijateljice pričaju o dečkima,ljubavi a ja zujim.Stalno se oko nečega živciram a ništa ne poduzimam,samo gubim živce i propuštam sve lijepe stvari.Navršila sam 19 godina a ponašam se kao da sam tek ušla u pubertet.
Strašno sam usamljena,to nikada ne bi mogla na glas reći.Napokon sam počela dobivati pažnju od dečki ali sad je još gore.Stalno me sram,da će mislit da sam glupa jer sam pala razred,da će me sažaljevat jer nisam bogata,da će mislit da sam debela kad me vidi golu..Znam da je to sve u mojoj glavi ali ne mogu si pomoći.Jako sam ljubomorna na talentirane cure,više nego na mršave.Pa ja ništa ne znam.U svemu sam ili prosječna ili ispod prosječna.
Samo želim upasti na neki dobar faks,da mi se malo podigne samopouzdanje, radit po ljeti da se upišem na stvari koje sam već prije htjela..

Bokovi mi se strašno ističu,a celulita imam ko bakica od 80 godina,još sam i blijeda...mah...
I družim se s curom koja je manekenka.Obožavam kada me pita da li su joj noge debele,a ima 15 kila manje od mene..

Image and video hosting by TinyPic

04.02.

62,6 kg. Ajde napokon sam se pokrenula!Uff da bar dođem do tih okruglih 60,tu brojku već dugo nisam vidjela!

07.02.
Već dugoo sanjam o ovakvoj boji kose ali pošto sam već bila crvena nikako ne mogu maknuti taj pigment pa ću morati malo pričekati :(
Ako postoji još koja blogerica da ne može bez muzike,ja na dnu boxa ubacujem pjesme koje mi se vrte po glavi ovih dana pa bi mi bilo drago čuti što i vi drage moje slušate,dok se opuštate,vježbate...bilo što :)