četvrtak, 30.04.2009.

Marija i ja

Zdravo Marijo, milosti puna, Gospodin s Tobom, blagoslovljena Ti među ženama i blagoslovljen plod utrobe Tvoje Isus

Nauči se djevojčice,
svaka ljubav pati,
ne može se smanjiti,
ona se želi sasvim dati.
Dijete u meni,
moja je ljubav najljepša.
Nauči se djevojčice
ljubav se ne skriva,
ona ostavlja sve
i prati onoga kojeg voli.

L.L.

| 16:00 | Komentari (8) | Isprintaj | #

subota, 25.04.2009.

Pravo stanje stvari

ljubav je vječna

Samo sam trenutak u mislima svijeta,
samo sam slika na izložbi života,
moja želja samo igračka
ali moja istina zato nedodirljiva.
Jer nisam ja odavde
niti se moja duša
voli igrati u ovome vrtu.
Moram otići gore
gdje su na nebu mnogi cvjetovi
da uberem u rano poslijepodne
jedne prekrasne vječnosti
miris za Tebe.
Gospodine koliko me raduješ
i kako mi je malo potrebno
da zaboravim na sve
samo da bi gledala u Tebe.
Moja je sreće što Ti pripadam
i znam da sve što otkrivam
zapravo si Ti stvorio u meni
iako ne mogu razumijeti zašto,
zašto me ljubiš...

L.L.


| 11:48 | Komentari (14) | Isprintaj | #

utorak, 21.04.2009.

Djevojka Gospodnja

Ljubav je čista

Uredi se djevojko Gospodnja,
mirisom čednosti,
nakitom poniznim.

Ti si zvijezda koja pleše
nebeske plesove radosti
a moli skrovito kao misao.

Tebe će voditi za ruku
Mudrost koja te sad traži.
Čekaj! Ti, svjetiljka i ulje.

L.L.

| 19:02 | Komentari (14) | Isprintaj | #

četvrtak, 16.04.2009.

Prigrljena šutnja

Poznato je što sve mogu riječi
ali mnogo toga one ne mogu:
nemoćne su izraziti najveću želju
srca onih koje ne voliš,
ne mogu nahraniti siromaha
a ponekad su dosadnije
od svega na svijetu
i lako se zaboravljaju.
Od njih više miluje izabrana šutnja
s mnogo ljubavi u sebi,
tek se u njoj duh podiže
od tla do zvijezda.


U tako prigrljenoj šutnji
svaki osmijeh rađa jedan novi svijet.

L.L.

| 15:04 | Komentari (21) | Isprintaj | #

subota, 11.04.2009.

Uskrsnuće

Ja sam uskrsnuće i život

Otvaraš mi snene oči i utihlo srce,
samo tebi to dopuštam u svojoj smrti,
ne mogu Ti reći ne
jer gledala sam kako umireš za mene
a ovo, ovo je uskrsnuće.
Činiš mi se, na prvi pogled,
slobodan kao orao u letu,
tvoja krila pomakla su granice
neba i zemlje,
i mene ponio si u život,
slobodno poletjeli su oživjeli.

L.L.

Blagoslovio Vas Uskrsli Gospodin!

| 21:03 | Komentari (20) | Isprintaj | #

četvrtak, 02.04.2009.

Riječ Krvlju postala



Riječ je Krvlju postala
i oprala nas,
prebrisala noć grešnu
i zoru punu tuge,
postadosmo djeca
milosti i istine,
naoko prolazni
zbog čestica praha
između sjaja vječne duše,
ipak slobodni od smrti,
zauvijek oslobođeni
Njegovom Krvi.

L.L.

| 16:20 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>