nedjelja, 29.03.2009.

Između da i ne

Umire još jedna riječ
što mi je donijela bol,
neka nikog više ne povrijedi,
na tom rubu između da i ne,
kad je nepromišljeno
bila izgovorena.
Sad čekam nadljudsku riječ
o kojoj pojma nemam
pa da ona zaprosi moje misli,
u šutnji je već dugo čekam.
L.L.

| 14:00 | Komentari (8) | Isprintaj | #

utorak, 24.03.2009.

Proljetna šetnja

Prorokuju ptice na grani
pjesmu stvaranja
a onda se otapaju
u svjetlosti dana
i nestaju u zraku.

Proljetne oči zemlje
gledaju
uspavanu ljepotu
pa joj tajno
miris poklanjaju.

Noći postepeno postaju blage,
čuje se disanje svijeta,
samo ponekad zavlada šutnja,
čiji višak prolaznik upija.

L.L.


iz "Najmanja menora na svijetu"

| 09:41 | Komentari (12) | Isprintaj | #

nedjelja, 22.03.2009.

Riječi

Puhnula sam u čovjekove riječi,
u čas su se rasklimale
i pale sa života,
ostala sam pred Tobom
u iznenađenju,
pomalo i u strahu,
ali onda su se pokazale
neke nove riječi,
čvršće od oluja u mojoj krvi.
To su, naravno, Tvoje riječi.
L.L.

| 15:14 | Komentari (7) | Isprintaj | #

petak, 20.03.2009.

Bog upisan u srce

Ono što je rekao, bilo je dovoljno,
zapisala sam to u svoje srce
Njegovom krvlju,
znala sam da je tako neizbrisivo.
Pronašli smo zajednički jezik,
jedan isti život
u kojem smo On i ja
istovremeni
u mislima, riječima i djelima.
Od tada znam
da me Njegova ljubav promijenila
i da sam sve manje svoja
a sve više Njegova.

L.L.

| 11:07 | Komentari (15) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 16.03.2009.

Stvorenje

Mi smo Božji
gdje god da pođemo,
odaje nas vječna čežnja
za dobrotom
i mrvice koje ostaju za nama
a koje hrane svijet.

Za nas ne postoji mjesto
sretnije od drugog,
jer On je svugdje,
i na svakom koraku
dobri trag ostavlja.
Na svoju sliku
stvori Bog čovjeka!

L.L.

| 20:06 | Komentari (7) | Isprintaj | #

četvrtak, 12.03.2009.

U Tvojim riječima

Gospodin je pastir dobri

U Tvojim se riječima
događa osmijeh,
otopi se nevažno
i zablistaju oči
s dušom iste.
Moje srce čezne
za mjestom pored Tvojih nogu;
slušat ću Te iznova i iznova
dok mi ne zamiriše Tvoj dah.

L.L.

| 10:48 | Komentari (14) | Isprintaj | #

nedjelja, 01.03.2009.

Darivanje

Stavi mi vijenac od cvijeća
na glavu,
vijenac od ljubavi
na srce

pa kad osjetiš
trenutak nad trenucima
između dvije sreće
povedi me još dublje
u svjetlost jaku:

gdje prestaju sve naše granice.

L.L.

| 20:06 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>