četvrtak, 23.10.2008.

Ljubav s Ljubavi

Želim se ljubiti s Ljubavlju,
ljubiti joj noge
kojima je došla do mene,
ljubiti joj ruke oko mene
zagrljene,
ljubiti joj usne
kojima me blagoslivlja.
Želim se predati Ljubavi
i ostati bez loših kopija
u boli ljubljenih.
Želim se skrivati
u Njenoj sjeni
i hodati
u Njenoj svjetlosti.
Želim Te Ljubavi
iako stanuješ predaleko
i ne mogu platiti Tvoju
punu vrijednost
ali dajem Ti sve
što su plodovi Tvoji
u meni
koji me mogu vratiti
na pravi put,
imalo bliže Tebi.
Želim Te dotaknuti
i udahnuti Tvoj dah
koji oživljuje svemir.
Ljubavi osjećam se ranjivom
u svojoj samoći bez Tebe
i molim Te
«reci samo Riječ
i ozdravit će duša moja».
Tad ćemo biti Jedno
a ono za mene znači Sve.


L.L.

| 21:33 | Komentari (9) | Isprintaj | #

nedjelja, 12.10.2008.

Krila svjetla



U srcu grada
svijeća dobiva krila
u tišini.
Samo rijetki
na njoj polete.
Riječi ih ruše
bez greške,
poput vjetra
raznesu im svjetlo.
Ali tko poleti jednom
nikad ne zaboravlja.

L.L

| 10:49 | Komentari (1) | Isprintaj | #

subota, 04.10.2008.

Među nama


Kad trepne sunčani sjaj
a safiri se razliju u more
rastvorena duša
primit će
što pokaznica ima.

Tad će svi spoznati
da je Kraljevstvo Nebesko
među nama.
L.L.

| 14:21 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>