NAŠE vjeronaučne PREZENTACIJE
Image and video hosting by TinyPic

možete pogledati
klikom na naslove
priča!

Autor:

Vjeroučiteljica
U izradi ove stranice su sudjelovale

i vjeroučenice O.Š. ''Dugopolje'': Mia Mustapić,
Anita Ževrnja, Anita Marasović, Lucija Radošević, Josipa Čipčić
, Jana Dodoja, , Meri Čule, Natali Delić,Valentina, Bosančić, Doris Rogošić, Mila Bosančić, Donna Mustapić, Mia Rogošić, Matea Kardum, Mirna Perišić, Maja Perišić, Ana Perišić, Marija Plazibat

Imamo i još jednu stranicu sličnog sadržaja:
PLODOVI DUHA
Ostale aktivnosti vjeronaučne grupe:
POSJET STARAČKOM DOMU
(Sinj, pred Božić)
Image and video hosting by TinyPic
Božićno vrijeme svi s nestrpljenjem iščekujemo, svi se veselimo, družimo i darivamo.
No, ne smijemo zaboraviti na one koji su za Božić usamljeni i nemaju nikoga s kim bi mogli podijeliti trenutak sreće.
Da svijet ne bi bio tako okrutan postoje ljudi dobra srca. To su i vjeroučenice naše škole:
Mia Mustapić, Matea Kardum, Anita Marasović, Anita Ževrnja, Jana Dodoja - (vidi sliku)
a koje su zajedno s vjeroučiteljicom posjetile bake u staračkom domu sestara milosrdnica sv. Vinka Paulskog.
S bakicama smo pričali i pjevali, izradili smo im čestitke i odnijeli im poklone.
Zauzvrat smo primili tople osmjehe a koji će, vjerujem, mnogima ostati u srcu.

(tekst: Anita Marasović, 7b)

...........................
- Išli smo i na male izlete:
(Sinj, Svilaja, rijeka Cetina...)
- na kulturna događanja:
'Dani kršćanske kulture',
- na duhovne obnove
itd...
................
IZ NAŠEG VJERONAUČNOG
ALBUMA:

posjet staračkom domu:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Dani Alke i Velike Gospe
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

CIJELODNEVNA DUHOVNA OBNOVA,
SPLIT
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

................

Image and video hosting by TinyPic

.................

Image and video hosting by TinyPic

divi se prirodi
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

divi se stvorenjima Božjim
Image and video hosting by TinyPic

skači, raduj se... za vrijeme svoje mladosti
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

................
s jedne popodnevne duhovne obnove:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
........................
S koncerta u sklopu dana kršćanske kulture, 2008.god.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
................
s Božićne priredbe:
Božić u kamenim kućama
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic








POUČNE PRIČE u prezentacijama

četvrtak, 26.03.2009.

Hoće li mene Isus pustiti u raj?

http://www.esnips.com/doc/cde6840b-9f8a-43f2-a1a0-5797515e07e4/hoće-li-mene-isus-pustit-u-raj

Image and video hosting by TinyPic

Sanjao Irac da je umro kad to nije ni najmanje očekivao. Ispred Irca u redu je stajalo mnogo ljudi, velikih i malih.

Čekajući na svoj red mogao je vidjeti što se događalo s pojedincima prije njega.

Isus pozove jednog pa reče: Stoji pisano: Bijah gladan i ti si mi dao jesti. Dođi u Kraljevsvo Oca moga. Čovjek uđe.

Drugom reče: Bio sam žedan i dao si mi piti. Dođi u Kraljevstvo Oca moga.
I taj uđe.

Dođe osmogodišnji dječak a isus mu reče:
Nitko se nije sa mnom htio igrati a ti si me zvao da se igram s tobom. Dođi u moje nebo.I dječak uđe.

Dođe desetogodišnja djevojčica a isus joj reče: Svi su mi se izrugivali, a ti si me branila. Dođi u moje nebo.

Slušajući sve to Irac je ispitivao svoju savjest i jako se uplašio. Pomislio je:
Nikomu nisam dao ni jesti ni piti, nisam ni bolesne posjetio, nisam slabe branio. Ah, kako li ću stati pred isusa?

Dođe i on na red. Isus podigne oči i blago ga pogleda. Čini se da ti i nisi baš puno učinio. AL ipak jesi.
Bio sam tužan, razočaran, utučen, a ti si došao i pričao mi viceve. Nasmijao si me i ohrabrio. Dođi i ti u moje nebo!
Irac radosno poskoči i sjeti se da je stvarno često pričao viceve da razveseli druge, a nikad nisu bili ni podrugljivi ni prosti.

Sretan se probudi. I odluči veliku odluku: 'Svaki ću dan razveseliti Isusa u nekom tko bude tužan.'

- 12:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Daj i ti svoj prilog (Vina nemaju!)

To je trebalo bi negdje u Indiji ili Kini. Trebala je biti svadba a zaručnici su bili siromašni.
Kako su ipak htjeli pozvati sve prijatelje, a nikog ne preskočiti na taj veliki dan, dođu do ideje da svatko od gostiju pomogne svojim darom u velikom veselju.
Image and video hosting by TinyPic
Uz pozivnicu su objasnili svoju tešku situaciju i zamolili da dođu sa bocom vina. Na ulazu u svečanu dvoranu bit će postavljena velika bačva u koju će onda svatko uliti svoje vino. To će biti njihov doprinos velikom slavlju.

Svadbena se dvorana ispunila razdraganim gostima.
Poslužitelji zagrabe darovano vino i donesu ga za stol pred goste. A kada su se na samom početku gozbe u čast zaručnika nazdravili, kucnuli i počeli lijevati tekućinu iz krčaga u čaše - lica su im se skamenila od čuđenja: Svatko je u u svojoj čaši imao najobičniju vodu!

Sve ih je spopao sram.
Bilo je svima očito kako su svi mislili isto: U tolikoj bačvi vina neće se ni primjetiti ako ja ulijem čistu vodu!
I tako su svi ulijevali samu vodu.

Svi su željeli slaviti na tuđi račun. Ali svojom su prijevarom osramotili sebe a mladencima uništili svečanost.

- 12:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Smatraš li se odveć važnim?

Došao jedan biskup kod pape Ivana XXIII, i potuži mu se da otkako je biskup više ne može mirno spavati.

''Ta služba je toliko velika i odgovorna da jednostavno često ne uspijevam oka sklopiti!''
Image and video hosting by TinyPic
A papa Ivan XXIII mu blago reče:
Znaš, prvih tjedana moje papinske službe bilo je isto tako.
A onda sam jednom vidio svog anđela čuvara koji mi je šapnuo:
''Ivane, ne smatraj se toliko važnim…!''

Eto, i od tada opet spavam.

- 12:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Otac i sinovi (vinograd i urod)


Image and video hosting by TinyPic

Umirao jedan poljodjelac. I jer je želio da njegovi sinovi postanu vrijedni seljaci pozvao ih je sebi i rekao:
Dragi sinovi, nisam vam rekao, ali – u jednom našem vinogradu zakopao sam blago!
Nakon očeve smrti prekopali su i preorali cijeli imetak.

Blaga ipak nisu našli, alije poslije njihova silna kopanja vinograd donio urod kakav nije odavno donio.

Tako je otac želio poučiti sinove da budu marljivi – jer trud se očito isplati.

- 12:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Priprema za vječnost (kralj i dvorska luda)

Jedan je kralj bio na samrti.
Image and video hosting by TinyPic

Dođe ga posjetiti njegov dvorski luda koji je sa sobom uvijek nosio jedan štap koji je dobio od kralja.

Kralj mu je jednom rekao da taj štap da nekom ako nađe nekog luđeg od sebe, a kako mu se činilo da takvog nema štap je već dugo nosio sa sobom.

Kralju moj, kako ste? – pita ga dvorska luda.
Ah, što da ti kažem. Ne osjećam se dobro.

A kako se osjećate kralju?
Loše. Idem ti u neku tuđu zemlju i, znaš, više se nikada neću vratiti.

Dvorska luda će na to:
''Jesi li znao da ćeš putovati tamo?''

''Znao sam da će doći vrijeme za to putovanje.''– odgovori kralj.

''E pa kad si znao onda si sigurno sve učinio da i tamo sebi sagradiš neku kuću.''

''Vidiš, ludo, nisam na to mislio.'' Odgovori kralj.

Tada mu dvorska luda preda štap govoreći:
''Kralju moj, mislim da ovaj štap pripada tebi.
Ti si ipak veći luđak nego ja. ''

- 12:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dnevnik nerođenog djeteta

Image and video hosting by TinyPic
Ovo je moj dnevnik. Piše ga moj anđeo čuvar umjesto mene. Ja sam još jako mala.
1.5. Iz ljubavi sam začeta. Ipak, moji roditelji nisu znali da ću se stvoriti.
15.5. Imam 15 dana života. Imam prve žilice i moje tijelo se brzo oblikuje.
19.5. Prošla su još četiri dana. Zamislite – već imam usta!
21.5. Tek mi je dvadesetak dana. Moja mama ne zna da postojim a moje srce je već počelo kucati.
22.5. Nešto se događa s mojom mamom. Osjećam. Ne znam zašto je tako zabrinuta.
28.5. Moje ruke i noge počinju rasti sve više i više. Protežem se i pružam.
8.6. Iz mojih ruku niču mali prstići. To je divno. Uskoro ću njima moći hvatati.
15.6. Tek danas nakon šest tjedana, moja majka je otkrila da ja živim u njoj!!! Jako me obradovalo da ona zna za mene.
20.6. Sada se već može primijetiti da sam djevojčica.
24.6. Nemam još dva mjeseca života u mami a već su mi organi oblikovani. Već mogu osjećati i bol.
6.7. Dobila sam kosu i trepavice.
8.7. Moje oči su već gotove iako su kapci još zatvoreni. Ali doskora ću moći sve vidjeti – sav lijepi svijet, a ponajviše želim vidjeti svoju dragu mamu koja me nosi u sebi.
18.7. Srce mi čudesno bije. Osjećam se sigurno i sretno.
19.7. Netko je jako naljutio mamu. Ne znam što se s njom događa. Sve se trese. Ona plače. Bojim se.
20.7. Osjećam se užasno. Moja majka me dovela pred neke čudne aparate. Mislim da će me uhvatiti i rastrgati.
……….. Djevojčica je ubijena…………

- 12:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.03.2009.

Pogledaj koga Bog voli!

Image and video hosting by TinyPic

Jedan svećenik - je htio nastupiti pred vojnicima, ali mu nije bilo dopušteno.

Dosjetio se i kupio za svakog vojnika po ručno ogledalce.

Na svako od njih otraga dao urezati tekst iz Ivanova evanđelja:

"Bog je tako ljubio svijet da je dao svog Sina, da svaki koji u njega vjeruje ima život vječni."

A ispod još dodao i poruku: "Ako želiš vidjeti koga Bog ljubi, okreni ogledalo."

- 15:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Spašavanje života

Image and video hosting by TinyPic
Jedan se gospodin uputio iz daleka u indijanski rezervat.
Imao je namjeru tamo malo upoznati se sa životom indijanaca.
Nakon dugog putovanja stigne on k indijancima.
Tamo međutim ugleda čudan prizor.
Jedan indijanac zavezan za stup.
Čovjek koji je došao nije znao što se događa.
Konačno shvati da je čovjek trebao umrijeti.
Poglavica je tako odlučio - jer je indijanac bio kriv:
on je nekog ubio i sada njegova KRV TREBA BITI PROLIVENA.
Čovjek shvati da neće moći puno učiniti protiv njihova zakona.
Indijanci su se razmakli i strijela je poletjela prema zavezanom indijancu.
Čovjek je stajao pored njega i podignuo ruku prema strijeli.
Strijela je pogodila u njegovu ruku.
Tekla je krv.
Čovjek pokaže poglavici ruku probijenu sa strijelom i upita:
Može li sad biti slobodan - KRV JE PROLIVENA...

Poglavica dopusti da se zatočenik oslobodi.

Nakon nekog vremena čovjek se zaputi natrag, kući.
No pratio ga je jedan indijanac.
Čovjek pogleda i opazi da je to onaj koji je bio zavezan na stup, osuđen na smrt pa njegovom zaslugom oslobođen.
Kaže mu - zašto me slijediš?
Indijanac mu odgovori:
- Ti si spasio moj život. I moj život sada pripada TEBI. Od sada sam tvoj sluga. Idem ZA TOBOM!...
..........................

Kao što je čovjek - došljak u priči spasio indijanca osuđenog na smrt -
tako je i ISUS SPASIO NAS OD VJEČNE SMRTI - tako što je za nas umro na križu...
Nevin za nas grješne...Možemo li i mi reći kao indijanac iz priče:Ti si spasio moj život - i on sada pripada TEBI!

- 15:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Snježna pahuljica

„Koliko je teška snježna pahuljica?“
Upita ptičica divlju golubicu.
Image and video hosting by TinyPic
„Ni malo teža od ništa.“
Bio je odgovor.

„U tom slučaju, moram ti ispričati predivnu priču.“
Reče ptičica.

„Sjedila sam na grani jele, blizu debla, kada je počelo jako sniježiti.

Ne nije to bila mećava, oluja, ne. Bilo je kao u snu. Bez vjetra. Biz ikakve sile.

Kako nisam imala pametnijeg posla, počela sam brojiti pahuljice, koje su se okupljale na grani i na iglicama gdje sam sjedila.

Njihov broj je iznosio točno 3, 741.952.

Kada je 3,741.953 sjela na granu, kako ti kažeš, „ni malo teža od ništa“, grana se je slomila.“



Rekavši to ptičica odleti.

Dovoljna je jedna jedina pahuljica za stvoriti razliku.

Samo jedna.

Svako malo suočimo se u životu s pitanjem:

"Stvaram li ja, s onim što radim, ili dajem, ili nudim, ikakvu razliku?"

Ponekad ne treba puno da bi se čovjek zapitao. Ili se osjetio manje vrijednim.

Jeste li ikada sebi postavili ovo isto pitanje?

Ako jeste sjetite se ove priče.

I jedne jedine pahuljice.

Koja čini razliku.
.................


- 13:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.03.2009.

ŽIVOTNA FILOZOFIJA

ŽIVOTNA FILOZOFIJA


Bill Gates "težak" oko 82 milijarde dolara dvostruko je siromašniji od Rockefellera. Ne moraš odgovarati na pitanja; samo pročitaj tekst do kraja i shvatit ćeš pouku.

1. Nabroji pet najbogatijih ljudi na svijetu.
2. Nabroji zadnjih pet pobjednika u golfu.
3. Nabroji imena zadnjih pet Miss America.
4. Nabroji deset ljudi koji su dobili Nobelovu ili Pulitzerovu nagradu.
5. Nabroji dobitnike Oscara za najboljeg glumca i glumicu u zadnjih pet godina. I, kakav je rezultat?
Ovo nisu gubitnici, radi se o najboljima na svom području.
No, veoma mali broj ljudi pamti jučerašnje senzacije. Pljesak utihne. Nagrade izgube sjaj. Postignuća padaju u zaborav. Pohvale i povelje pokapaju se skupa s njihovim dobitnicima.

Image and video hosting by TinyPic
Evo još pitanja, da vidimo kako ćeš sad proći.
1. Nabroji dva učitelja koja su ti pomogla u školi.
2. Nabroji tri prijatelja koji su ti pomogli kad ti je bilo teško.
3. Nabroji petero ljudi od kojih si nešto važno naučio.
4. Razmisli o par ljudi koji su učinili da se osjećaš važnim.
5. Razmisli o petero ljudi s kojima se rado družiš.

Lakše, zar ne?


- 15:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dječak koji je odlučio tražiti Boga

Dječak koji je odlučio upoznati Boga, ppt

Image and video hosting by TinyPic

- 15:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

NOVAC BEZ VRIJEDNOSTI

Image and video hosting by TinyPic

Jedan stari sufi prodavao je sve i svašta da bi zaradio za život. Ostavljao je dojam priglupog čoveka, jer su mu ljudi često plaćali lažnim novcem, ili su mu govorili da su već platili, iako to nije bila istina, ali on je uvijek vjerovao ljudima na riječ.

Kada je došlo vrijeme da umre, pogledao je u nebo i rekao: "Gospode, toliko sam lažnih novaca primio od ljudi, ali ih nikad ih nisam osudio zbog toga; želio sam misliti da ne znaju što čine.

I ja sam novčanica bez vrijednosti, zato, molim te, nemoj me osuđvati"
Tada je začuo glas: "Kako je moguće osuditi onoga koji nije osuđivao druge?"

Lako je naći nekoga tko radi s ljubavlju;
teže je pronaći nekoga tko misli s ljubavlju.




(Anthony de Mello)

- 15:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

VAŽNO JE SLUŠATI

Image and video hosting by TinyPic

Jednom je prilikom bijelac pozvao, svoga prijatelja, indijanca u goste u veliki grad.
Bijelac je poveo indijanca u razgledanje grada i dok su se šetali indijanac, najednom, reče: Čujem cvrčka!
- Nemoguće da od ovolike buke, brujanja automobila i galame, ti možes čuti cvrčka - reče bijelac.
Indijanac se na to sagne, razgrne grm i pokaže malog cvrčka. - Kako? – upita bijelac.
Indijanac na to zatraži jedan novčić i ispusti ga na pločnik. Novčić zazveči! Prolaznici se zaustaviše i okrenuše prema mjestu odakle je dolazio zvuk palog novčića.
- Ono što si naučio slušati čut ćeš, ma kakva buka bila, gdje god bio – odgovori indijanac - vidiš, ovi ljudi su u buci čuli novčić ali cvrčka nisu čuli.



- 15:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ZA ŽIVOTA, BRATE, ZA ŽIVOTA

Želiš li usrećiti nekoga
kome želiš mnogo dobra…
učini to danas
za života, brate, za života..

Želiš li darovati cvijet?
Daruj ga danas s ljubavlju
za života, brate, za života…

Image and video hosting by TinyPic

Želiš li reći «volim te»
svojim ukućanima,
prijatelju bliskom ili dalekom,
reci to za života, brate, za života…

Ne čekaj da ljudi umru
da im očituješ dobrotu
i da osjete tvoju ljubav:
za života, brate, za života
to učini.

Bit ćeš veoma sretan
naučiš li dijeliti sreću
svima koje poznaješ
za života, brate, za života…

Umjesto da posjećuješ groblja,
umjesto da puniš grobove cvijećem,
ispuni srca ljubavlju
za života, brate, za života…

(Anamaria Rabatte)

[URL=http://www.esnips.com/doc/8a1aa01f-b8cc-4c65-8923-3c72509b61a3/Za-života
]Za života, ppt[/URL]

- 15:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

NE BRINI

Ne brini se oko toga da budeš bolji od bilo koga drugoga, jer će te to samo oneraspoložiti.
Umjesto toga, usredotoči se na to da budeš bolji od samoga sebe. Učini korak naprijed u odnosu na jučer. A kad dođe sutra, nađi načina da budeš još bolji.
Uspoređivanje sebe s drugima samo će te odvesti u razočaranje ili aroganciju, a ništa od toga neće pozitivno utjecati na tebe. Umjesto toga, uspoređuj sebe sa sobom i tad ćeš uistinu imati nešto s čime ćeš se pozabaviti. Kad ideš za tim da postaneš bolji od sebe, nikoga ne ugrožavaš. Ti si jedinstven i daleko od uspoređivanja s bilo kime. Prestani se brinuti o uspoređivanju s drugima. Uloži svoju energiju u pozitivnu svrhu bivajući najbolji što možeš biti, a onda čak i bolji od toga.

Image and video hosting by TinyPic

Prestani se uspoređivati s drugima!
(Ti nisi on-a ni on-a ti... jednostavno. Svatko je poseban!)

- 15:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.03.2009.

o prijateljstvu na frontu

BIO SAM SIGURAN DA ĆEŠ DOĆI
Image and video hosting by TinyPic

Moj se prijatelj nije vratio s bojišnice, gospodine.
Molim dopuštenje da idem po njega."
"Dopuštenje se odbija", reče časnik. "Ne želim izložiti opasnosti tvoj život za čovjeka koji je vjerojatno mrtav."
Svejedno, vojnik je otišao i, uru kasnije, vratio se natrag, smrtno ranjen, noseći mrtvo tijelo svog prijatelja.
Časnik je bio bijesan. "Rekao sam ti da je mrtav. Sada sam vas obojicu izgubio. Reci, je li se isplatilo ići tamo po truplo?"
Umirući vojnik odgovori: "Oh, da, gospodine. Kad sam došao do njega, bio je živ. I rekao mi je: 'Jack, znao sam da ćeš doći'."

- 15:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

MALA DJELA

- Je li čovjek učinio nešto veliko za opću stvar ako je izlio lončić vode u more? - upita Starca domaćin u nekoj kući.
- Doista, treba znati gledati svijet - uzdahne starac.
- Nije li more o kojem ti govoriš zapravo čovječanstvo?
- Pa, jest! - odgovori čovjek.
- Lončić vode za čitavo čovječanstvo je premalo, ali za žedna čovjeka je ponekad ne samo dovoljno, nego presudno. Mnogi ljudi i ne slute kolike bi sudbine bile ukrašene osmijesima umjesto bolovima da su oni u pravo vrijeme izlili u veliko more svoj lončić vode…



- 15:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Rizikom do slobode

ŠTO ČINI STRAH

Rizikom do slobode, ppt


Image and video hosting by TinyPic
U jednoj zemlji koja bijaše u ratu vladao je strašan i okrutan kralj.

S ratnim zarobljenicima postupao je ovako:
Zatvorio bi ih u jednu veliku prostoriju u kojoj je na jednoj strani bila četa strijelaca,
a na drugoj vrata prekrivena prikazima mrtvih i okrvavljenih zatvorenika.

Postavio bi zatvorenike u krug i rekao im:
“Možete birati: umrijeti izbodeni strijelama mojih ratnika ili proći kroz ova vrata i tamo ostati zatvoreni zauvijek.“

Uvijek su svi izabirali umrijeti od strijela.

Kad je rat završio jedan vojnik koji je dugo služio kralja upita svog vladara:
Što je iza ovih strašnih vrata?
"Otvori, i pogledaj!" odgovorio je kralj.

Vojnik je skupio hrabrost. Teškom mukom otvorio je vrata, a tada ga je obasjala zraka sunca i zabljesnula mu oči. Kad ih je uspio otvoriti posve iznenađen uvjeri se da su vrata vodila u SLOBODU!!!

Vojnik, ne vjerujući, pogleda kralja i reče:
Uvijek ste zarobljenicima ostavljali mogućnost izbora, ali oni su više voljeli umrijeti nego riskirati da otvore ova vrata!”

Koliko puta se bojimo riskirati?

Koliko puta umiremo zbog naših briga, od straha da otvorimo vrata; vrata naših snova, vrata našeg spasenja, vrata Božje volje, koja nas vode u pravu slobodu, Isusu Kristu?


- 15:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

DUŠA KAO MORE

"Neki se čovjek stalno osjećao pritisnut tegobama svagdašnjeg života,
pa se potužio duhovnom učitelju:

- Ne mogu više! Život mi je postao nepodnošljiv!

Učitelj je uzeo malo pepela među prste i usuo ga u čašu vode.
Dok se pepeo miješao s vodom reče:

- Ovo su tvoje tegobe. Voda je upila pepeo i potamnila.

Učitelj je ponovo uzeo istu mjeru pepela i sasuo ga u more.
More nije potamnilo, štoviše, pepeo gotovo da nije ostavio nikakvog traga.

- Vidiš li? - upitao je učitelj svog začuđenog učenika
- svakog dana moraš odlučiti hoćeš li biti kao čaša vode ili kao more."
DUŠA KAO MORE, PPT
Image and video hosting by TinyPic


- 14:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Učimo od deva... o autentičnosti života

Razgovor između deve i njenog mladunčeta.


- "Zašto imamo tako veliko stopalo?", upita mladunče deve svoju majku.
- "Da nam noge ne tonu u pijesak dok hodamo pustinjom."
- "Zašto imamo tako velike obrve?", ponovno će mladunče.
- "Da nam pustinjski pijesak ne ide u oči."
- "A zašto imamo tako veliku grbu?", uporno će mladunče.
- "Da imamo zalihu hrane i vode, dok dugo hodamo pustinjom."
- "Aha, zato dakle... Ali nije mi jasno što onda radimo ovdje u zoološkom vrtu?"

Učimo od deva, ppt


- 14:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Studeni 2008 (14)
Rujan 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PREZENTACIJE:
klikni:Kruh od kamenja, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Ništa na silu, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Ljudski obziri, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Kako nastaju ratovi, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Prijatelj se pozna u nevolji, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
I ovo će proći, Lucija Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Što želiš biti - pesimist ili optimist, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Kako se riješiti psovke, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Tata, ne vidim te, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Čavli u ogradi, odgoj
Image and video hosting by TinyPic
nAŠI I bOŽJI PUTEVI
Image and video hosting by TinyPic

Vina nemaju
Image and video hosting by TinyPic

Zapušteno cvijeće
Image and video hosting by TinyPic

Proždrljivi kraljević
Image and video hosting by TinyPic

Smatraš li se odveć važnim
Image and video hosting by TinyPic

Moliti bez prestanka
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik nerođenog djeteta, ppt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Hoće li mene Isus pustiti u raj?, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Legenda o pameti i srcu, ppt, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Novac bez vrijednosti, ppt, Matea kardum, ppt
Image and video hosting by TinyPic

tata, molim te imaj vremena, Anita Ževrnja, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Za života, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Njegova sina prijatelj, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Važno je slušati,ppt
Image and video hosting by TinyPic

Snježna pahuljica, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Da Isus dođe danas, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Priča o životu, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Samopouzdanje, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Važne riječi, ppt
Image and video hosting by TinyPic
...
Dječak koji je odlučio upoznati Boga, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Rizikom do slobode, ppt, Mia Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

DUŠA KAO MORE, PPT, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Učimo od deva, ppt, Anita Ževrnja
Image and video hosting by TinyPic

Kad bih ja bio vrag, ppt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Svjetiljčica, ppt, Jana Dodoja
Image and video hosting by TinyPic

Kako izgleda kršćanin, ppt, Anita Ževrnja
Image and video hosting by TinyPic


Vrijeme za obitelj, ppt, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Čovjek kao bršljan, ppt, Mia Mustapić

Život nakon rođenja, Mia Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

spasite djecu, Tomislava Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

Učiteljeva smrt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic


Što ljudi misle o meni, Natali Delić
Image and video hosting by TinyPic

Biseri i hrana, Anita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Bolji brak, ANita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Kad želiš dobro a naparaviš nered, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Ljubav za tatu
Image and video hosting by TinyPic

Posesivno prijateljstvo, Natali Delić
Image and video hosting by TinyPic

Njegova sina prijatelj, Lucija Radošević
Image and video hosting by TinyPic

Žena ima samo jednu grešku, Anita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Trenuci zajedništva
Image and video hosting by TinyPic

O suzama
Image and video hosting by TinyPic

Moj križ je pretežak, Meri Čule
Image and video hosting by TinyPic

brojač posjeta ovoj stranici: