NAŠE vjeronaučne PREZENTACIJE
Image and video hosting by TinyPic

možete pogledati
klikom na naslove
priča!

Autor:

Vjeroučiteljica
U izradi ove stranice su sudjelovale

i vjeroučenice O.Š. ''Dugopolje'': Mia Mustapić,
Anita Ževrnja, Anita Marasović, Lucija Radošević, Josipa Čipčić
, Jana Dodoja, , Meri Čule, Natali Delić,Valentina, Bosančić, Doris Rogošić, Mila Bosančić, Donna Mustapić, Mia Rogošić, Matea Kardum, Mirna Perišić, Maja Perišić, Ana Perišić, Marija Plazibat

Imamo i još jednu stranicu sličnog sadržaja:
PLODOVI DUHA
Ostale aktivnosti vjeronaučne grupe:
POSJET STARAČKOM DOMU
(Sinj, pred Božić)
Image and video hosting by TinyPic
Božićno vrijeme svi s nestrpljenjem iščekujemo, svi se veselimo, družimo i darivamo.
No, ne smijemo zaboraviti na one koji su za Božić usamljeni i nemaju nikoga s kim bi mogli podijeliti trenutak sreće.
Da svijet ne bi bio tako okrutan postoje ljudi dobra srca. To su i vjeroučenice naše škole:
Mia Mustapić, Matea Kardum, Anita Marasović, Anita Ževrnja, Jana Dodoja - (vidi sliku)
a koje su zajedno s vjeroučiteljicom posjetile bake u staračkom domu sestara milosrdnica sv. Vinka Paulskog.
S bakicama smo pričali i pjevali, izradili smo im čestitke i odnijeli im poklone.
Zauzvrat smo primili tople osmjehe a koji će, vjerujem, mnogima ostati u srcu.

(tekst: Anita Marasović, 7b)

...........................
- Išli smo i na male izlete:
(Sinj, Svilaja, rijeka Cetina...)
- na kulturna događanja:
'Dani kršćanske kulture',
- na duhovne obnove
itd...
................
IZ NAŠEG VJERONAUČNOG
ALBUMA:

posjet staračkom domu:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Dani Alke i Velike Gospe
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

CIJELODNEVNA DUHOVNA OBNOVA,
SPLIT
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

................

Image and video hosting by TinyPic

.................

Image and video hosting by TinyPic

divi se prirodi
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

divi se stvorenjima Božjim
Image and video hosting by TinyPic

skači, raduj se... za vrijeme svoje mladosti
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

................
s jedne popodnevne duhovne obnove:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
........................
S koncerta u sklopu dana kršćanske kulture, 2008.god.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
................
s Božićne priredbe:
Božić u kamenim kućama
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic








POUČNE PRIČE u prezentacijama

četvrtak, 26.02.2009.

Kad bih ja bio vrag

prezentacija objavljena na:

klikni na:
Kad bih ja bio vrag, ppt
Image and video hosting by TinyPic

- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Svjetiljčica

prezentacija objavljena na:


Svjetiljčica, ppt
Image and video hosting by TinyPic

- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

VOLIŠ LI ME, ZAISTA?

objavljeno na:
Voliš li me zaista, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Jednog dana probudio sam se rano ujutro kako bih promatrao izlazak sunca. Ah, ljepotu Božjeg stvaranja nemoguće je opisati. Dok sam gledao, veličao sam Boga za Njegovo divno djelo. Sjedio sam tamo i osjetio Božju prisutnost pored sebe.
On me upitao: ''Voliš li me?''
Odgovorio sam: ''Naravno, Bože! Ti si moj Gospodin i Spasitelj!''
Zatim je pitao: ''Da si tjelesno hendikepiran, bi li me još uvijek volio?''
Bio sam zbunjen. Pogledao sam dolje na moje ruke, noge i preostale dijelove moga tijela te se iznenadio koliko stvari mogu uraditi, za koje sam jednostavno mislio da mi pripadaju. Pa sam odgovorio: ''To bi bilo teško, ali ja bih te još uvijek volio.''
Tada je Gospodin rekao: ''Kad bi bio slijep, bi li i tada volio ono što sam stvorio?''
Kako bih mogao voljeti nešto ako to ne mogu vidjeti? Tada sam pomislio na sve slijepe ljude u svijetu te kako su mnogi od njih voljeli Boga i Njegovo stvaralaštvo. Pa, odgovorio sam:''Teško je zamisliti, ali ja bih te i tada volio.''
Nadalje me Gospodin pitao: ''Da si gluh, bi li i tada slušao Moju riječ?''
Kako bi mogao bilo što čuti ako bi bio gluh? Tada sam shvatio. Za slušanje Božje riječi ne trebaju nam samo naše uši, nego naša srca. Odgovorio sam: ''To bi bilo teško, ali ja bih i tada slušao Tvoju riječ.''
Zatim je Gospodin ponovno pitao: ''Kada bi bio nijem, bi li i tada slavio moje ime?''
Kako bih mogao slaviti bez glasa? Onda sam shvatio: Bog želi da ga slavimo iz naših srca i duša. Nije važno kako nam glas zvuči. I slavljenje Boga nije uvijek sa pjesmom. Kada smo ustrajni u zahvaljivanju riječima, i u nevoljama mi dajemo Bogu hvalu. Pa sam odgovorio: ''Iako ne bih mogao pjevati, ja bih i tada slavio Tvoje ime.''
No Gospodin je opet pitao: ''Voliš li me zaista?''
S uvjerenjem hrabro i snažno, odgovorio sam odlučno: ''Da Gospodine! Volim te zato što si Ti jedini istiniti Bog!'' Mislio sam kako sam dobro odgovorio, ali...
Bog me je upitao: ''ZAŠTO ONDA GRIJEŠIŠ?''
Odgovorio sam: ''Jer sam samo čovjek i nisam savršen.''
"Zašto onda u danima mira odlutaš tako daleko? Zašto samo u danima teškoće moliš najiskrenije?''
Odgovorile su samo suze.
Gospodin je nastavio: ''Zašto pjevaš samo na Misi? Zašto me tražiš samo u vrijeme slavljenja? Zašto moliš tako sebično? Zašto moliš tako nevjerno?''
Suze su mi neprekidno i dalje klizile niz obraze.
''Zašto me se stidiš? Zašto ne objavljuješ Radosnu vijest? Zašto za vrijeme progonstva plačeš drugima na ramenu kada ti Ja pružam moje rame da plačeš na njemu? Zašto tražiš izgovor kada ti dajem prilike služiti u moje ime?''
Pokušavao sam odgovoriti, ali odgovora nije bilo.
''Tvoj život je blagoslovljen. Stvorio sam te da ne odbacuješ ovaj poklon. Blagoslovio sam te talentima da mi služiš, a ti se stalno okrećeš u stranu. Otkrio sam ti Moju Riječ, ali ti ne napreduješ u spoznaji. Govorio sam ti, ali tvoje su uši bile gluhe. Pokazivao sam ti svoje blagoslove, ali tvoje oči su bile slijepe. Slao sam ti svoje sluge, ali ti si sjedio lijeno, dok su oni bili otjerani. Čuo sam tvoje molitve i odgovorio na njih.''
''VOLIŠ LI ME ZAISTA?''
Nisam mogao odgovoriti. Kako bih? Bilo mi je nevjerovatno neprijatno. Nisam imao opravdanje. Što sam mogao reći na sve ovo?
Kad mi je srce glasno zaplakalo i suze potekle, rekao sam: ''Molim te, oprosti mi Gospodine. Ja nisam dostojan da budem Tvoje dijete.''
Gospodin je odgovorio: ''To je moja milost, dijete moje.''
Upitao sam: ''Zašto mi neprestano opraštaš? Zašto me toliko voliš?''
Gospodin je odgovorio: ''Zato što si ti moje stvaralaštvo. Ti si moje dijete. Nikada te neću napustiti. Kada plačeš, suosjećam i plačem s tobom. Kad kličeš od radosti, ja ću se smijati s tobom. Kada si u nevolji i kloneš, bit ću s tobom i pomoći ću ti. Kada padneš, ja ću te podići. Kada si umoran, ja te nosim. Bit ću s tobom do kraja, i uvijek ću te voljeti.''
Plakao sam kao nikada prije. Kako sam mogao biti tako ravnodušan? Koliko sam samo povrijedio Boga? Upitao sam Ga: ''Koliko ti mene voliš?
Gospodin je ispružio svoje ruke, i vidio sam kako su čavlima bile probodene. Kleknuo sam pred noge mog Spasitelja, Isusa. I po prvi puta, iskreno se molio.


Nepoznati autor

- 15:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kako vidim da je ISUS - BOG

ISUS

Isus je poznavao Pismo. Bio je znalac, ali ne vidim da bi iz toga nužno slijedilo da bi trebao biti Bog.

Bio je i mudrac, pun duboke životne mudrosti, ali ipak ne vidim da bi on na osnovi toga trebao biti Bog.

Bio je i pjesnik, ne samo pjesnik snažnih riječi i poredbi, već pjesnik života: misao, čin, dah, pogled, pokret bili su mu poput pjesme – a ipak, da bi trebao biti Bog, to ne slijedi nužno iz same poezije njegovih riječi i života.

Razlučivao je bitno od nebitnoga više od ikoga. Rušio je lažne kulise društva, skidao ljuske da bi otkrio srž, pa ako je bio i genij, to još uvijek ne znači da je bio Bog.

Dao je život za načela za koja se borio, žrtvovao se za ljude koje je volio. Bio je junak, ali junak, to ipak još nije Bog.

No, vidim kako su mu sve znanje, sva mudrost, poezija, genij i junaštvo bili prožeti ljubavlju, slavili ljubav, izvirali iz ljubavi, služili ljubavi.

Odatle shvaćam da je Bog.

JER BOG JE LJUBAV!



- 12:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Otvori prozor svoje duše... (pastirova tajna)

Pastirova tajna
...................

Neki je čovjek živio neprestano s crnim oblacima na duši.
Nije vjerovao u dobrotu, osobito u Božju dobrotu i ljubav.
Jednoga dana dok je, zadubljen u svoje crne slutnje
tumarao brdima iznad sela, susretne pastira.

Pastir, dobar čovjek bistra oka, osjeti strančevo
očajničko raspoloženje i upita:
"Što te toliko muči, prijatelju?"

"Neizmjerno sam usamljen."

"Ja sam također sam, ali nisam tužan."

"Možda zato što je Bog s tobom..."

"Pogodio si."
"Ja, naprotiv, nemam Boga, ne mogu
vjerovati u njegovu ljubav. Kako Bog može voljeti
ljude svakog pojedinog? Kako je moguće da mene voli?"

"Vidiš li ono naše selo u dolini?", upita pastir.
"Vidiš svaku kuću, zar ne? Vidiš li prozore
svake kuće?"
"Vidim".
"Onda nemoj očajavati! Sunce je jedno, pa ipak
ono obasja svaki prozor u gradu, i onaj najmanji
skriveni prozor tijekom dana ono obasja.

Možda si ti očajan zato što ti je prozor zatvoren?"

- 12:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

NASLJEDOVATI KRISTA

U Centru za beskućnike, neki alkoholičar i, po mišljenju mnogih, nepopravljivi pijanac, ganut dobrotom volontera iz Centra, potpuno se promjenio.

Postao je najljubazniji čovjek kojega su suradnici i posjetitelji ove ustanove ikad upoznali.

Ivan je dan i noć neumorno radio i ne bijaše posla koji ne bi ponizno prihvatio i zdušno obavio.

Očistio je sobu u kojoj je nekom pijancu pozlilo i oprao prljavi zahod. Sve što bi ga zamolili činio je s osmjehom na licu i nehinjenom zahvalnošću što je dobio mogućnost da čini dobro.

Na njegovu su pomoć mogli računati djelitelji hrane kad je trebalo podvoriti nemoćne, kao i djelatnici zaduženi za spremanje ležajeva, jer je bio pri ruci svima kojima je pomoć bila potrebna.

Jedne je večeri kapelan Centra mnoštvu okupljenu u dvorani propovijedao naglašavajući potrebu molitve za obraćenjem i korijenitom promjenom života.

Neki je čovjek iznenada došao pred oltar iz dna dvorane, bacio se na koljena i počeo vikati:
"Bože, Bože moj, učini da i ja postanem kao Ivan! Daj da budem kao Ivan!"

Kapelan ga pridiže i reče: "Sinko dragi, zar ne bi bilo bolje da moliš da budeš kao Isus?"
Čovjek začuđeno pogleda kapelana i upita: "Zar je Isus bio kao naš Ivan?"



Kad bi te netko upitao: "Kako izgleda kršćanin?",
jedini bi prihvatljiv odgovor bio:"POGLEDAJ MENE!"



(B. Ferrero)


http://www.esnips.com/doc/fb9875ee-50f5-427f-b7d1-edb71ec6c8bd/KAKO-IZGLEDA-KRŠĆANIN

Image and video hosting by TinyPic





- 12:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Tvoj prijatelj - Isus! (govori i tebi...)

Dragi prijatelju!
Morao sam ti napisatiovo pismo da ti kažem koliko te volim i
brinem se za tebe.
Jučer sam te vidio dok si šetao i
smijao se sa svojim prijateljima
. Nadao sam se da ćeš uskoro
poželjeti da i samnom tako šetaš.
Naslikao sam zalazak sunca za završetak
tvoga dana i šapnuo hladnim brezama da te
osvježe. Čekao sam. Nisi zvao. Ipak, ja te i
dalje volim.
Kad sam te prošle noći promatrao kako toneš
u san, želio sam, tako sam te želio dodirnuti.
Spustio sam mjesečinu do tvog lica. Rasula
se po tvojim obrazima kao tisuće bisera.
Pored svega, nisi mislio na mene, a
ja sam te tako želio utješiti.
Slijedećeg jutra raspršio sam briljantan
izlazak sunca u
veličanstveno jutro-za tebe. Ali, ti si se probudio kasno, a
zatim žurio za svojim obvezama, nisi ni primjetio.
Moje nebo postalo je oblačno, a moje suze bile su kiša.
Volim te, o, kad bi me samo saslušao. Zaista te volim.
Pokušao sam ti to reći u tišini zelene livade i plavog neba.
Vjetar je šaputao moju ljubav kroz drveće i prosuo je u raznim
bojama po cvijeću. Uskliknuo sam prekrasnom vodopadu da
sastavi ljubavnu pjesmu za ptice, da bi ti mogle pjevati. Oduševio
sam te sunčevim zracima i parfemom prirodnog mirisa.
Moja ljubav prema tebi je dublja od bilo kojeg oceana i
značajnija od bilo čega što je potrebno tvome srcu. Kad
bi samo shvatio koliko mi je stalo i koliko se brinem.
Moj Otac te također pozdravlja. Želim da ga upoznaš.
On se brine, također. Očevi su jednostavno takvi.
Molim te, javi se uskoro. Nije važno koliko će vremena
proći. Ja ću čekati-jer te volim.
Tvoj prijatelj Isus.

- 12:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ZATRUBI AKO VOLIŠ ISUSA


Nedavno sam prolazio pokraj jedne knjižare s knjigama religioznog sadržaja i zapela mi je za oko auto-naljepnica ZATRUBI AKO VOLIŠ ISUSA!

Bio sam dobro raspoložen i budući da sam upravo dolazio s uspješnog nastupa crkvenog zbora, kupio sam naljepnicu i nalijepio je na svoj auto.

Čovječe, baš sam sretan što sam to učinio! Ovo što ću vam sada ispripovjediti spada u ono najdivnije što sam ikad doživio.

Stajao sam pred crvenim svjetlom na semaforu i dok sam razmišljao o Gospodinu i Njegovoj dobroti, upalilo se zeleno svjetlo a ja to nisam primjetio.

I dok sam tako stajao, počeo je tip iza mene trubiti kao divlji, nagnuo se kroz prozor svoga automobila i zaurlao: «Kreni! Kreni!» S kojim zanosom je taj čovjek volio Isusa!

Onda su svi počeli trubiti, pa sam se i ja nagnuo kroz prozor i mahnuo i nasmiješio se svim tim vjernicima. Čak sam i više puta zatrubio. Neki ljudi su bili toliko obuzeti radošću trenutka da su izašli iz svojih automobila i došli k meni.

Kladim se da su htjeli znati koja je moja župa, ili su jednostavno htjeli sa mnom zajedno moliti, ali sam upravo u tom trenutku primijetio zeleno svjetlo na semaforu.

Onda sam primjetio da sam ja bio jedini koji je uspio prijeći križanje prije nego se ponovno upalilo crveno.

Bio sam malo žalostan jer sam morao ostaviti sve te dobre ljude. Zato sam još jedanput smiješeći se domahnuo svojoj braći i sestrama i odvezao se. Malo sam usporio, još jedanput se nagnuo iz auta i pozdravio ih posljednji put udaljavajući se od križanja.

Hvala budi Gospodu za tako divne ljude!


- 12:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

VRIJEME ZA OBITELJ

Tata!
Tata koji je čitao novine promrmlja:
- Ma, što je djete?
- Hoću li i ja morati čitati novine kad odrastem?
- Pa naravno.
- Zašto, tata?
Tata nije ništa čuo jer je nastavio čitati novine.
- Zašto tata? Želio bih znati!
- Aaa? Što zašto?
- Zašto ću i ja morati čitati novine kad budem velik?
- O, moj Bože, odrastao čovjek čita novine. Pa mora se biti u tijeku događanja!
- Što to znači biti u tijeku događanja, tata?
- O nebesa! Dijete, to ti je kao... orijentirati se... razumiješ li?
- Ne razumijem!
- O tome ćemo govoriti drugi put. Sad me napokon pusti da čitam.
- A zašto ti, tata, ne možeš čitati ako s tobom razgovaram?
- Jer mi to smeta, dijete. Govor uvijek smeta. Uopće treba što je manje moguće govoriti, zapamti to!
- Ali naš učitelj govori vrlo mnogo, tata!
- E sad mi je prekipilo. Dakako, on je učitelj. Učitelji smiju govoriti. Ali djeca moraju šutjeti, razumiješ li?
- Ali... ali kad u školi ne otvorim usta cijeli sat učitelj me ukori.
- Ma dosta već jednom! Hoću čitati! Ako nastaviš dalje s pitanjima bit ću zreo za ludnicu!
- Hoćeš li i tamo morati čitati novine?
- Ne! Ne! Ne! Gospode Bože! Pa tamo nema novina!
- A fino! Tada ću te tamo posjetiti i moći ću s tobom razgovarati, a da ti to ne smeta!

Vrijeme za obitelj, ppt

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 12.02.2009.


- 12:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.02.2009.

MLADI ORLOVI

Mnogi od nas su vidjeli slike velikog orlovskog gnijezda negdje na samom vrhu nekog stabla ili na nekoj litici, ali jako mali broj ljudi je imao prigodu zaviriti unutar orlovskog gnijezda.

Kada majka gradi gnijezdo ona gradnju započinje s trnjem, slomljenim granama, oštrim stijenama i s drugim stvarima koje djeluju apsolutno neprikladno za ovaj posao.

Ali onda oblaže gnijezdo s debelim naslagama vune, perja i krzna životinja koje je ulovila, te tako gnijezdo postaje meko i udobno za njezina jaja.

U vrijeme kada njezini potomci dosegnu dob za letenje, udobnost gnijezda i luksuz besplatnih obroka, ptice čini neodlučnima za prvi let i napuštanje gnijezda.

To je trenutak kada njihova majka počinje s „preuređenjem gnijezda“. Svojim oštrim kandžama i kljunom ona čupa obloge od krzna i perja i u gnijezdu ostaju samo oštri komadi kamenja, granja i trnja.

I što više ona toga počupa to gnijezdo postaje sve neudobnije za mlade orlove.

I tako mladi orlovi bivaju prisiljeni napustiti udobno obitavalište i krenuti prema puno zrelijem ponašanju, a sve zahvaljujući - patnji.


- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ČOVJEK - KAO BRŠLJAN

B. M. Launderville piše: „Bršljan prianja, lijepi se, uz hrast za vrijeme najvećih oluja. Iako silina prirode može iščupati hrast iz zemlje, bršljan se i dalje drži uz stablo.

Ako je bršljan na suprotnoj strani od one otkud vjetar puše, veliki hrast je njegova zaštita.

Ako je na onoj strani s koje vjetar puše oluja samo još više priljubi bršljan uz deblo.

U nekim životnim olujama Bog intervenira i sklanja nas, dok u drugim On dopušta našu izloženost vjetru, kako bismo se još više priljubili uz njega."
plodovi duha, stranica sa prezentacijama, šk.god. 2007/08
http://www.esnips.com/doc/c28d122e-1aeb-4341-9a52-b1a1ceb06219/čovjek-k ao-bršljan

- 14:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

BOG NAS KLEŠE, KROZ PATNJU

Čuveni filozof ispričao je priču o svom prijatelju koji je u doba recesije izgubio svoje zaposlenje. Izgubio je svo svoje bogatstvo, a i svoj prelijepi dom. I nije sve ostalo na tome. Njegova predraga supruga je umrla.

No uprkos svemu ustrajao je u svojoj vjeri koja mu je jedina i preostala.

Jednoga dana, hodajući i tražeći bilo kakvo zaposlenje, zastade i stade promatrati ljude koji su obavljali kamenarske radove na nekoj crkvi.


Jedan među njima je klesao trokutasti kamen. „Gdje ćete ga postaviti?“ upitao je.

Čovjek mu odgovori: „Vidite li onaj maleni otvor gore visoko na zvoniku? Ja klešem ovaj kamen ovdje DOLJE kako bi se uklopio tamo GORE.“

Oči mog prijatelja, nastavi priču čuveni filozof, napuniše se suzama i on ode, jer je Bog progovorio njemu kroz tog klesara, čije su riječi dale novi smisao njegovoj patnji.
..................


- 14:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ZAPUŠTENO CVIJEĆE

Tražio čovjek cvijeće koje bi u proljeće posadio u svom vrtu.

U velikom stakleniku nađe zlatnu krizantemu u punom cvatu.

Na njegovo veliko iznenađenje bijaše ona skrivena u kutu i rasla je u starom, ulupljenom, zahrđalom loncu.

„Da je ovo moje cvijeće“ reče on sam sebi „ja bih ga stavio u lijepi lonac i s ponosom bi ga izložio. Zašto je stavljeno u ovu staru posudu i skriveno na ovom zabačenom mjestu?“

Kada je svoj prigovor iznio vlasniku staklenika, ovaj mu objasni: „O, pa ja sam posadio taj cvijet u taj ružan lonac dok ne procvjeta. I to je za samo neko kratko vrijeme. Ja ću ga jako brzo presaditi u moj vrt.“

Čovjek se nasmija i zamisli takav prizor na nebu.

„Postoji jedan predivan“ reći će Bog „rezultat moje ljubavi i milosti. Sada je zarobljen u ranjivom tijelu i stoji u tami, ali o' kako će, jako brzo, u mom Vrtu, uspravan i ponosan on stajati.“
------
Da, mi smo za sada posađeni u ovim našim ulupljenim, potrošnim, zahrđalim loncima, a to su naša tijela, ali za samo neko kratko vrijeme, dok Bog ne proljepša naše duše.

...........................

- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 11.02.2009.

Važne riječi

Objavljeno na:

Važne riječi, ppt


Šest najvažnijih riječi: "Priznajem da sam pogriješila, oprosti mi!"

Četiri najvažnije riječi: "Reci mi svoje mišljenje."

Tri najvažnije riječi: "Zamolila bih te…"

Dvije najvažnije riječi: "Hvala ti!"

Jedna najvažnija riječ: "Mi"

Najmanje važna riječ: "Ja"

- 09:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

zaglavljen kamion


Veliki kamion prolazio je željezničkom podvožnjakom, kadli se zaglavi između ceste i svoda iznad. Svi pokušaji stručnjaka da kamion oslobode bili su bezuspješni, a kolona auta bila je duga kilometrima s jedne i s druge strane podvožnjaka.

Neki je dječak pokušavao svratit pažnju vođe radnika na sebe, no uvijek su ga gurnuli u stranu. Napokon, u očaju, čovjek reče:

- Pretpostavljam da si nam došao reći kako da obavimo posao?

- Da – reče dječak. – Savjetujem vam da ispustite nešto zraka iz guma.

(U glavi nestručnjaka - u ovom slučaju dječaka - postoje mnoge mogućnosti.
U glavi stručnjaka ima ih malo.)


- 09:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Unatoč svemu, razlozi za RADOST

Ako se nađeš zaglavljen u prometu;
ne očajavaj. Postoje ljudi na svijetu kojima je vožnja nezapamćeno prvenstvo.

Ako imaš loš dan na poslu;
pomisli na ljude koji su godinama nezaposleni.

Ako žališ za prolaznošću ovog tjedna;
pomisli na žene u strašnim potrebama, rade 12 sati na dan, 7 dana u tjednu kako bi prehranile djecu.

Ako ti veza počne slabiti;
pomisli na ljude koji nikada nisu znali što je to voljeti i biti voljen.

Ako ti se auto pokvario, našavši se kilometrima daleko od pomoći; pomisli na invalide koji bi voljeli imati priliku šetati.

Ako si se našao u gubitku i utonuo u misli što je život, zapitaj se koja je moja namjera?
Budi zahvalan. Postoje oni koji nisu živjeli dovoljno dugo da dobiju priliku.

Ako nastradaš od ljudskih gorčina, neznanja, malenkosti ili nesigurnosti;
zapamti, stvari mogu biti i gore. Tebe može zahvatiti jedna od njih!

Ako primjetiš nove sijede kose u ogledalu;
pomisli na pacijente oboljele od raka na kemoterapijama koji bi željeli imati kosu.

- 09:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Vrijedni mrav

Jednom davno zivio je sretan i vrijedan mrav koji je svaki dan dolazio rano ujutro prvi na posao.

Cijeli radni dan bio je veseo i odlicne volje i dok je radio pjevusio je vesele pjesmice.

Bio je sretan dok je radio i njegovi rezultati su bili odlicni.

No, radio je bez usmjerenja, jer uopce nije imao nadredjenog sefa.

Zato je gospodin strsljen, direktor firme, odlucio da takva situacija ne moze potrajati i zaposlio je bubamaru koja je imala veliko iskustvo sa upravljanjem.

Prva briga bubamare bila je da organizira pracenje dolazaka i odlazaka mrava na posao/sa posla.

Uspostavila je u tu svrhu i sistem prijemnih i odlaznih dokumenata.

Zbog povecanog obima posla oko papira su morali zaposliti sekretaricu koja bi pripremala papire i izvestaje.

Pauk, kojeg su za tu funkciju zaposlili, je odmah uspostavio system arhiviranja i postao je odgovoran i za preuzimanje telefonskih poziva.

U medjuvremenu je sretni i vrijedni mrav samo radio, radio i radio.

Direktor strsljen je bio odusevljen sa izvestajima koje je dobijao od bubamare i uskoro je poceo zahtjevati usporedne studije sa grafikonima, pokazateljima i analizama trendova razvoja.

Zbog povecanog obima posla bilo je nuzno zaposliti hrcka koji bi bio direktna pomoc direktoru i kupili su mu odmah novi kompjuter sa stampacem.

Veoma brzo je sretni i vrijedni mrav poceo se zaliti na svu tu papirnu vojsku sa kojom je morao po novom se boriti.

Direktor je odmah vidio da je potrebno najhitrije reagirati.

Kreirao je novo radno mjesto sefa sluzbe koji bi nadzirao sretnog i vrijednog mrava.

Na novo radno mjesto je zaposlio cvrcka koji je odmah po svom dolasku zamijenio cjelokupni namjestaj u svojoj kancelariji i na zahtjev dobio ergonomski oblikovanu stolicu i novi kompjuter sa ravnim LCD ekranom.

Posto je broj kompjutera narastao morao se kupiti i instalirati i mrezni server.

Novi sef sluzbe je shvatio da hitno treba pomocnika (koji je usput bio njegov pomocnik i u prethodnoj firmi) za pripremanje strateskog nacrta upravljanja i proracuna sluzbe.

U pozadini cijele price mrav je postajao sve manje sretan i sve manje produktivan.

Sef cvrcak je odusevljeno zakljucio da mora naruciti studiju o socijalnom raspolozenju i zadovoljstvu zaposlenih u firmi.

Kada je direktor strsljen pogledao cifre i n a osnovu njih shvatio da firma, u kojoj je radio sretni i vrijedni mrav, nije vise tako rentabilna kao prije, duboko se zamislio.

Unajmio je najelitnijeg savjetodavca, gospodju sovu kojoj je rekao da izvrsi potpunu dijagnostiku firme i da predlozi rjesenja za poboljsanje rentabilnosti na nacin da firma posluje kao prije.

Gospodja sova je po tromjesecnom detaljnom analiziranju odnosa u firmi direktoru predala slijedeci izvjestaj: "U firmi je previse zaposlenih!"

Direktor strsljen je prihvatio stucnu analizu i odmah otpustio mrava.

- 09:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Život nakon rođenja

Život nakon rođenja



(izradila, Mia Rogošić)

- 09:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tata, molim te, imaj vremena!

objavljeno na:
tata, molim te imaj vremena, ppt


Čovjek se vratio s posla kasno, umoran i nervozan.

Nađe svog 5-godišnjeg sina kako ga čeka na vratima.

SIN: Tata, smijem li te nešto pitati?
OTAC: Da, naravno, reci, što je?

SIN: Tata, koliko zarađuješ na sat?
OTAC: To se tebe ne tiče. Zašto me to pitaš?, gnjevno će.

SIN: Samo sam želio znati. Molim te, reci mi, koliko zarađuješ na sat?'
OTAC: Ako već moraš znati, zarađujem 50 dolara na sat.

SIN: Oh ..., dječak će, spuštene glave.
Tata, molim te, možeš li mi posuditi 25 dolara?

Otac je bio bijesan.



„Ako je jedini razlog što me pitaš da ti posudim 25 dolara taj da možeš kupiti nekakvu igračku ili sličnu besmislicu, tada se okreni i odi ravno u sobu i razmisli zašto si tako sebičan. Ja ne radim svaki dan za takve dječje idiotarije!“

Dječak je tiho otišao u sobu i zatvorio vrata.


Čovjek je sjeo i postao još ljući zbog dječakovog pitanja ... kako se usuđuje pitati takva pitanja samo da bi dobio novac?

Nakon nekih sat vremena, malo se smirio pa razmislio.

Možda mu je nešto stvarno trebalo za tih 25 dolara ... stvarno ne pita često novac ...

Čovjek je otišao u dječakovu sobu i otvorio vrata.

„Jesi' zaspao, sine?“, upita.

„Ne, tata, budan sam.“, odgovori dječak.

„Razmišljao sam ... možda sam bio prestrog prema tebi maloprije. Imao sam težak dan i iskalio sam se na tebi. Evo ti 25 dolara koje si tražio.“

Dječak se uspravio, smiješeći se. „O', hvala ti, tata!“, poviknuo je.

Tada, posegnuvši ispod jastuka, izvukao je snop zgužvanih novčanica.

Kad je vidio da dječak već ima novac, opet se počeo ljutiti.

Dječak je polako izbrojao svoj novac i pogledao oca.

„Zašto si tražio još novca, ako ga već imaš?“, planu otac.

„Zato što nisam imao dovoljno, a sada imam.“, odgovori dječak.

„Tata, sada imam 50 dolara.

Mogu li kupiti sat tvoga vremena?

Molim te, dođi sutra doma ranije.

Želim večerati s tobom."

Otac je bio slomljen. Zagrlio je sina i molio ga za oprost.

Ovo je samo kratki podsjetnik za sve vas koji naporno radite.

Ne smijemo dopustiti da vrijeme prolazi mimo nas, bez da provedemeo neko vrijeme s ljudima koji nam puno znače, koji su bliski našem srcu.

Sjeti se podijeliti tih 50 dolara ... eura ... kuna ... s nekim koga voliš.

Da umremo sutra, kompanije za koje radimo, lako će nas zamijeniti.

Ali obitelji i prijateljima koji ostanu za nama nedostajati ćemo do kraja života.


- 09:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Priča jedne svijeće

Zapalili ste me i gledate moje svjetlo,
Radujete se jasnoći i toplini koju darivam.
Veselim se da smijem gorjeti za vas,
da nije tako, ležala bih možda negdje u staroj
kutiji bez ikakve koristi.
Smisao dobivam tek po tome što gorim.
Ali, dobro znam, što dulje gorim,
to kraća postajem, to se više bližim svojem kraju.

- Izgorjela je! – reći ćete,
a ono što je od mene ostalo, bacit ćete.
Znam, za mene postoje uvijek ove dvije
mogućnosti: ili ostajem u kutiji nedirnuta,
zaboravljena u tami,
ili gorim, postajem sve kraća, dajem sve što imam.
U korist svjetla i topline dovodim sebe kraju.
Ipak mislim da je ljepše i pametnije
ako smijem nešto dati od sebe nego ostati hladna i ležati u mračnoj kutiji…

- Gledaj, isto je tako s vama ljudima:
ili se povučete, ostanete sami za sebe
i sve je hladno i prazno, ili se približite ljudima
i darujete im od svoje topline i ljubavi
i tek onda dobiva vaš život smisao: On je ispunjen.

Ali znajte i to da za ovo morate dati
nešto od sebe samih, nešto od svoje radosti,
od svoje srčanosti, od svojega smijeha,
možda i nešto od svoje tuge.
I ne treba bojažljivo razmišljati o tome
kako ćete sačuvati sami sebe.




Mislim da samo onaj koji druge veseli,
postaje još veseliji.
Samo onaj koji je svjetlo drugima,
sam će primati svjetlo.

Što više gorite za druge,
to će svjetlije biti u vama samima.
Mislim da su mnogi ljudi samo zato tmurni i
neraspoloženi jer se plaše biti ovdje za druge,
donositi drugima svjetlo.

Tuže se i neprestano mrmljaju na teška vremena.
Još nisu shvatili: ovo jedno jedino svjetlo koje gori
više je vrijedno nego sva tama svijeta.

Dopustite, dakle, da vas malo
Ohrabrim ja, sitna, mala svijeća.

A. L. Balling


- 09:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

SNJEŽNA PAHULJICA

„Koliko je teška snježna pahuljica?“
Upita ptičica divlju golubicu.

„Ni malo teža od ništa.“
Bio je odgovor.

„U tom slučaju, moram ti ispričati predivnu priču.“
Reče ptičica.

„Sjedila sam na grani jele, blizu debla, kada je počelo jako sniježiti.

Ne nije to bila mećava, oluja, ne. Bilo je kao u snu. Bez vjetra. Biz ikakve sile.

Kako nisam imala pametnijeg posla, počela sam brojiti pahuljice, koje su se okupljale na grani i na iglicama gdje sam sjedila.

Njihov broj je iznosio točno 3, 741.952.

Kada je 3,741.953 sjela na granu, kako ti kažeš, „ni malo teža od ništa“, grana se je slomila.“



Rekavši to ptičica odleti.

Dovoljna je jedna jedina pahuljica za stvoriti razliku.

Samo jedna.

Svako malo suočimo se u životu s pitanjem:

"Stvaram li ja, s onim što radim, ili dajem, ili nudim, ikakvu razliku?"

Ponekad ne treba puno da bi se čovjek zapitao. Ili se osjetio manje vrijednim.

Jeste li ikada sebi postavili ovo isto pitanje?

Ako jeste sjetite se ove priče.

I jedne jedine pahuljice.

Koja čini razliku.
.................


- 09:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.02.2009.

OGLEDALCE (smisao života - donositi svjetlost)


Kada je profesor završio s predavanjem, upitao je iz navike "Ima li pitanja?" ne očekujući nikakvo pitanje. Stoga je bio silno iznenađen kada ga je jedan od studenata upitao:
"Profesore, koji je smisao života?"

Neki od studenata koji su već bili izlazili podsmjehnuli su se na pitanje svog kolege i nastavili svojim putem.
Zatečen, profesor je dugo vremena promatrao studenta pitajući se je li pitanje bilo ozbiljno ili samo neka šala. Shvatio je da je student ipak ozbiljno postavio pitanje stoga reče: "Odgovorit ću vam."
Posegne u džep i izvuče novčanik iz kojega izvadi komadić ogledala veličine novčića.
I započne svoju priču:

"Bio sam dječak u vrijeme rata. Jednog sam dana na ulici ugledao bezbroj komadića ogledala koje je netko razbio. Kako nisam imao igračaka uzeo sam jedan od tih komadića da se poigram. Uskoro sam shvatio da mogu sunčevu svjetlost usmjeriti u neka mjesta i kutove u koje sunce nikad nije moglo doprijeti: duboke jame, tamne prostorije na sjevernoj strani zgrada...
Kada sam odrastao shvatio sam da to nije bila samo igra već i metafora onoga što bih mogao činiti u životu.

Jer i ja sam djelić jednog ogledala kojeg ne poznajem u cijelosti i svoj njegovoj veličini.
Ali s onim što imam i što mislim da jesam, mogu unijeti bar malo svjetla, istine, razumijevanja, dobrote i nježnosti u tamne i skrivene kutke ljudskih srdaca i možda promijeniti nešto u čovjeku čije je srce mračno.
Ako i drugi ljudi to primijete i shvate, možda se potrude učiniti isto – unijeti svjetlo tamo gdje ga nema.

Eto, u tome je za mene smisao života i zbog toga još uvijek čuvam komadić zrcala jer mi je svojom igrom svjetlosti pokazao put."


- 14:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

DVORSKA LUDA

(pouka: pripremati se za vječnost, kao i za dalek put)

Neki je kralj imao dvorsku ludu kako je i bio običaj u ono vrijeme. Taj lakrdijaš je po cijele dane izmišljao nove šale i zabavljao sve na dvoru.
Jednog dana kralj mu povjeri svoje žezlo govoreći: "Uzmi ga i drži sve dok ne nađeš nekoga tko bi bio veća luda od tebe, njemu ga možeš pokloniti."
Nekoliko godina kasnije kralj se teško razbolio. Vidjevši da mu se život bliži kraju, pozvao je dvorsku ludu i rekao mu: "Odlazim na dalek put."
"A kad se vraćaš? Za mjesec dana?"
"Ne vraćam se više nikada."
"A koje si pr ipreme obavio za tako dalek put?"
"Nikakve!" - odvrati tužno kralj.
"Odlaziš zauvijek, a uopće se nisi spremio? Evo ti žezlo: našao sam luđega od sebe!"

Ima mnogo ljudi koji se ne spremaju za "veliki odlazak". Zbog toga su tada ispunjeni posebno mučnom tjeskobom.
"Bdijte dakle jer ne znate dana ni časa!" (Mt 25, 13)
Pripremaš li se ti?

- 14:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Studeni 2008 (14)
Rujan 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PREZENTACIJE:
klikni:Kruh od kamenja, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Ništa na silu, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Ljudski obziri, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Kako nastaju ratovi, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Prijatelj se pozna u nevolji, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
I ovo će proći, Lucija Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Što želiš biti - pesimist ili optimist, Lucia Radošević, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Kako se riješiti psovke, Mia Mustapić, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Tata, ne vidim te, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic
Čavli u ogradi, odgoj
Image and video hosting by TinyPic
nAŠI I bOŽJI PUTEVI
Image and video hosting by TinyPic

Vina nemaju
Image and video hosting by TinyPic

Zapušteno cvijeće
Image and video hosting by TinyPic

Proždrljivi kraljević
Image and video hosting by TinyPic

Smatraš li se odveć važnim
Image and video hosting by TinyPic

Moliti bez prestanka
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik nerođenog djeteta, ppt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Hoće li mene Isus pustiti u raj?, Anita Marasović, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Legenda o pameti i srcu, ppt, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Novac bez vrijednosti, ppt, Matea kardum, ppt
Image and video hosting by TinyPic

tata, molim te imaj vremena, Anita Ževrnja, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Za života, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Njegova sina prijatelj, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Važno je slušati,ppt
Image and video hosting by TinyPic

Snježna pahuljica, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Da Isus dođe danas, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Priča o životu, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Samopouzdanje, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Važne riječi, ppt
Image and video hosting by TinyPic
...
Dječak koji je odlučio upoznati Boga, ppt
Image and video hosting by TinyPic

Rizikom do slobode, ppt, Mia Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

DUŠA KAO MORE, PPT, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Učimo od deva, ppt, Anita Ževrnja
Image and video hosting by TinyPic

Kad bih ja bio vrag, ppt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Svjetiljčica, ppt, Jana Dodoja
Image and video hosting by TinyPic

Kako izgleda kršćanin, ppt, Anita Ževrnja
Image and video hosting by TinyPic


Vrijeme za obitelj, ppt, Matea Kardum
Image and video hosting by TinyPic

Čovjek kao bršljan, ppt, Mia Mustapić

Život nakon rođenja, Mia Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

spasite djecu, Tomislava Rogošić
Image and video hosting by TinyPic

Učiteljeva smrt, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic


Što ljudi misle o meni, Natali Delić
Image and video hosting by TinyPic

Biseri i hrana, Anita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Bolji brak, ANita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Kad želiš dobro a naparaviš nered, Mia Mustapić
Image and video hosting by TinyPic

Ljubav za tatu
Image and video hosting by TinyPic

Posesivno prijateljstvo, Natali Delić
Image and video hosting by TinyPic

Njegova sina prijatelj, Lucija Radošević
Image and video hosting by TinyPic

Žena ima samo jednu grešku, Anita Marasović
Image and video hosting by TinyPic

Trenuci zajedništva
Image and video hosting by TinyPic

O suzama
Image and video hosting by TinyPic

Moj križ je pretežak, Meri Čule
Image and video hosting by TinyPic

brojač posjeta ovoj stranici: