nedjelja, 15.04.2007.

Jedan od inih redovitih postova

E sad kad ste mi izheklali još jednu vesticu čekajući post, mogu počet..Malo je široka u struku ni bed nabacit ću par kila da ju popunim... Uglaaavnom..
Postala sam stara oronula baba, usidjelica, plosnatog dupenca i narančine kore na istom, a šta posao neće sve napravit od čovjeka bozheee.. Uglavnom živa sam, zdrava, malo više izlazaka i zabave mi nebi škodilo u žifotu, a kad se niko nece druzit samnom, valjda sam prezgodna kaj sad.
nemogu ne spomenuti i svoju novu sposobnost za koju sam mislila da necu nikad otkrit; zaspat prije vecernjeg filma; bravo ja, jos jedna neuspojava svakodnevnog dosadnog starackog zivota (jebote tu se jadam koda imam 30). Ustvari blizi se 23. pa ono fata me neka krizica izgleda..
E al jedan vikend sam bila luda, covjece isla sam spavat TEK u 11, onak sutradan sam se probudila i reko " jeeebote kak sam luda, necu vise tako zivjet na rubu, nije dobro za zdravlje i kosti"
Nego... htjedoh rec da su mi cice narasle, il se cjelokupna tjelesna masa povecala zajedno sa tim malim joškicama pa ono brijem da su samo one, al dobro..
Znas kak vele bolje da ljulja nego da žulja, mada kod mene je uvijek zuljalo a i pocela sam zuljat po pivicu dve svaku vecer tak da ono..
E necem duljit, dupe mi se raskvasilo po stolcu, nebu dobro pa cu ja privest kraju,
Proljece je doslo, curice izbacile trbuscice na sunce, decki sad cvike na bulju i pasi oci kaj drugo..
Pis (off)

- 19:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>