subota, 10.02.2007.

NOVI POST 2

I OVO JE NOVI POST!!

eeeee, neeegooo htjedoh rechi da mi je mnogo drago ali ono mislim zbilja zaista što Vas (malo imponujem s velikim pochetnim) vidim i sto se jos uvijek par ocajnika vraca na ovo moje malo leglo zla.
Uglavnom sad kad bi pocela pisat o dogodovstinama dok me nije bilo dokurcilo bi mi na pola teksta tak da necu nego cu samo rec; da jos sam tu ,ponekad, da jos uvijek sam zgodna (muahaha) ako ne i prezgodna, da jos uvijek imam male cice, ne nisam dala guze (u proteklih tjedan dana hehe) i da seksam se vise nego vecina vas ovdje...
I to je to od mene, cujemo se za negdje cca mjesec i pol kad se opet sjetim da par ocajnika (Sher bok) ceka kad cu se napokon skinut pred kamerama da bi mogli iscjedit crva..
E pa nebude


Nish idem, jebite se
I TENF BEZ PORUKA O TEBI I LOLLI! jebem vam sve hakerske svece
Pljuc

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

NOVI POST

OVO JE NOVI POST

- 14:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>