nedjelja, 19.11.2006.

Ispovjed papučarke!

Prije nego šta počnem samo da kažem da u ovom postu ispod nema čance da sam napisala Tenf i Lolla su zakon ODJEBI neko je upo!

Drugo; booooooooooooooooook ljudi bok boook booooooook !!!
(kao fina sam)
niš evo što kraće moguće; doma sam, kava, glava boli, vino, glupa muzika, cigarete, bljuv!!!
Nakon jebote pa ima više od pola godina(otkad sam se "skrasila" da da) izašla ja van opit se s ajde reć curama i ono baš mi je bilo whatever!!!
mjuza shit, a ni vino nije bilo bogzna šta, sve neka jebena deca oko mene, neki picani studošiči došli prva godina, naravno dalmatinci, a sasušeni od ribe i soli kriste dragi đe ih meni poslo.. Nish sredila sam ja to po brzom postupku reko ja ;"dečkići imatel vi 18 svi zajedno" a da vidiš ljutih dalmatinskih slanih faca muahahahh presmješno. I onak skužim ja češće ću ja vako van, booli me kurac za sve mene doma čeka kurac a ostale mogu slat u 7383838 pički materini kooo ga jebeeee

TENF I LOLLA SU ZAKON!! I TENF IMA VELIKU KITU! I TAK..

od



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>