Houm pejdž

18.12.2006., ponedjeljak

Gošće pletilje - velika online izložba /Guest knitters - online exhibition

Drage moje i dragi moji, danas objavljujem radove pristigle posljednjih tjedana na moj e-mail, a izradile su ih čitateljice ovog bloga. Jednostavno se ne mogu nadiviti njihovoj maštovitosti i vještini, nadam se da će se i vama svidjeti njihovi radovi.

Today I'm publishing projects made by readers of this blog.

Izložbu otvaramo blogericom koja nas prati iz inozemstva, točnije iz Slovenije, nadimak joj je Vale, a njezin blog možete pogledati na ovoj adresi: http://trmoglavka.skrivnostno.si

Vale plete malo drukčije nego mi ostale pletilje, naime ona metalom žicom plete nakit:

Vale, blogger from Slovenia, knits jewelry:

Ovo je 'Vrvica':


A ovo narukvica i ogrlica u kompletu:


Slijede radovi blogerice Obraćene (http://obracena.blog.hr)

Blogger Obraćena (http://obracena.blog.hr)

Crvena majica s bijelim prugicama:


Bež vesta:


Plavi prsluk:


I narančasti pulover:


Treća autorica, na žalost, nema blog, ali mi redovito šalje svoje majstorije. Naravno, vrlo sam ponosna zbog toga, hvala ti, Lidija (u komentarima se potpisuje kao 'Debela')!

Lidija doesn't have her own blog, but she knits beautifully and regularly sends her photos to me. I'm so proud because of that, thank you, Lidija!

Bijela majica:


Prsluk (bod se zove fantazi i ako netko želi, mogu objaviti i upute koje Lidija nesebično ustupa):


Prsluk straga:


Torbica pletena bodom Jambalaya:

- 14:27 - Komentari (14) - Link na ovaj članak