Houm pejdž

15.12.2006., petak

Heklanje / Crocheting

Ovih sam se dana uhvatila kukice iliti heklerice. Ova druga mi je riječ draža jer ju je koristila moja draga baka Ana koja je bila prava majstorica - heklala je tako tankim koncem da bi joj i pauci pozavidjeli na finoći konca, a Pažanke na vještini izrade najfinije čipke koju sam u životu vidjela. Dakle, uhvatila se ja ovih dana heklanja i čak sam se začudila kako mi ne ide tako loše kako sam se pribojavala. Dok me moja draga baka, naime, učila heklati, bilo je teško zaobići frustraciju nezgrapnosti mojih uradaka u usporedi s njezinim finim sitnobodnim čipkanjem, pa sam ja još tada rezignirano zaključila da ja heklati nikad neću znati. Sve donedavno, kad sam odlučila uzeti jednu od onih silnih zaboravljenih heklerica u ruke i opet probati.

Jest da sam daleko od bakinog umijeća, ali mislim da bi joj ipak bilo drago što je se i ovako sjećam i nastavljam tamo gdje smo nas dvije davno stale - na osnovnim bodovima.

Uzela sam raznobojnu vunu i, prisjećajući se bakinih uputa, krenula raditi nešto vrlo jednostavno. Čak sam se iznenadila kako uopće ne izgleda loše. Ovo je, doduše, tek početak, ali vjerujem da će ovo što radim dobro ispasti:

Naučila je mene baka i vesti križiće, puni bod, lančiće i još poprilično toga, i zbilja sam joj zahvalna zbog toga. Doista nema boljeg načina da živimo i nakon smrti od toga da svoje znanje prenesemo onima koji ostaju.

Kad smo već na znanju i onima koji ostaju, pozivam vas da se sutra između 9 i 15 sati prošećete Tkalčićevom i posjetite štand Udruge roditelja djece s posebnim potrebama PUŽ - Put u život. Ja sam dobila pozivnicu na mail, pa je prosljeđujem svima vama u nadi da ćete odvojiti malo vremena i tako pomoći ovim divnim i hrabrim roditeljima kako biste im olakšali provedbu i razvoj programa podrške djeci s posebnim potrebama i njihovim obiteljima.

PUŽ - Put u život
Akcija za PUŽEVU KUĆICU se nastavlja
U subotu, 16. prosinca od 9 do 15 sati u Tkalčićevoj 59 gostoprimstvo za naš promotivno-prodajni štand pružaju nam SINEKI&GGG. Vrijeme će biti lijepo i sunčano, malkice prohladno. Obucite se i prošećite Tkalčom. U zavjetrini, na suncu zagrijat će Vas kava, čaj ili vruća čokolada na nekoj od još uvijek otvorenih terasa.
PROŠEĆITE I POMOZITE NAM DA SE ŠTO PRIJE USELIMO U NAŠU PUŽEVU KUĆICU
Na našem štandu naći ćete radove naše djece, roditelja i prijatelja te promotivne predmete. I, upoznat ćete nas.


These days I started to crochet again. My dear grandmother taught me to crochet more than 20 years ago, and I always thought that I'll never know how to do that. Until this week, when suddenly I decided to try it again. My grandmother made beautiful lace, and this what I do isn't near to her masterpieces, but I'm so happy to do something she taught me and she lives in my warmest memories.
- 15:04 - Komentari (13) - Link na ovaj članak