Houm pejdž

10.11.2006., petak

Nova kapa / The newest hat

Prošli sam vikend bila u fazi pokrivala za glavu crvene boje, pa sam tako isplela ovu kapu i jednu crvenu traku. S obzirom na to da me slikala kći, slika je takva kakva je, a traka (točnije moja glava) nije nikako ispala na slici, pa je neću ni stavljati.
Ovaj vikend imam jedan slatki zadatak - pletem jedne bebi papučice po narudžbi i baš sam uzbuđena zbog toga :)

Last weekend I was in red hat mode. I've knitted this red hat and panta, but you can't see photo of panta because it's very bad picture of my head.
This weekend I'm knitting baby booties by order, so I'm quite excited because of that




Hvala svima vama koji glasujete za ovaj blog na Webfestivalu :) Vjerojatno ste primijetili da su jučer uočene neke nepravilnosti odnosno neki su blogeri malo varali i nabijali si glasove uz pomoć skripti, pa je sve vraćeno na početak i sad bi trebao biti fer plej, dakle i dalje možete glasovati na ovom linku: http://statweb.carnet.hr/webfest2006/glasanje
Hvala svima od srca!

Thank you all for voting for this blog on Webfestival. You could notice that yesterday everything is reset because of some irregular votes, so here we go again. You can still vote for this blog, and I hope this time everything will be regular. Here's the link for voting: http://statweb.carnet.hr/webfest2006/glasanje
Thank you!



- 09:28 - Komentari (17) - Link na ovaj članak