Houm pejdž

19.05.2006., petak

Perje, jastuci

Nedavno sam promijenila angine na jastucima. To vam je ono platno koje drži perje na okupu u obliku jastuka :) Ne mogu spavati na ovim modernim jastucima, moji snovi najljepši su na perju koje mi je iščehala još moja pokojna baka Marija.
Dakle, ako se netko namjerava upuštati u sličnu pustolovinu, evo par uputa i savjeta.
Najprije kupite anginu u prodavaonici metraže. Ja sam odabrala bež boju i dala sam odmah tamo izrezati u potrebnu veličinu (za jastuk 60x80 cm):

Zatim sašijete jastučnicu pazeći da jednu stranicu ostavite otvorenu za transfer perja. Prvo normalan štep:

A zatim preokrenete jastučnicu na pravu stranu te napravite još i uski iberštep kako biste se dodatno osigurali da vam perje neće bježati van iz jastuka:

Zatim slijedi najzanimljiviji dio - prebacivanje perja iz stare u novu jastučnicu. Nemojte to raditi na propuhu niti u blizini male djece :) Ja sam svoj transfer obavila u kupaonici, u suhoj kadi:

Utisnite perje što dublje kako bi vam ostalo dosta manevarskog prostora za zatvaranje jastučnice. Možete najprije sašiti na ruke, a možete i odmah strojem. Obavezno napravite dupli bod.
Ostatke perja jednostavno usišite običnim usisivačem.
Laku noć!
- 13:50 - Komentari (11) - Link na ovaj članak