bosim nogama

20.01.2007., subota

Netko mi je ukrao ono čega nema

Spada je napisao – netko mi je ubio kreativnost. To je kao da kažeš da si sam sebe ubio, a kao praviš se da pojma nemaš da te više nema, pa se praviš da te ima, tek tolko da možeš nekog drugog optužiti za vlastito samoubojstvo. No, ne brine mene kreativnost, nego vrijeme, ali to je skoro pa ista stvar, samo još malo kompliciranija, jer nedostatak kreativnosti rješava se čekanjem, a nedostatak vremena se ne može vratiti čekanjem.

U nedostatku vremena zgodno bi bilo reći – netko mi je ukrao vrijeme, ali to su samo izgovori, ne zato što si i vrijeme jedino sam možeš ukrasti, nego zato jer cijelo vrijeme tvrdiš da vremena nema ili u najmanju ruku da je nevažna kategorija. A kad ti neko ukrade neku nevažnu kategoriju, pa bio to i ti sam, onda to nije spomena vrijedno.

U nedostatku nečeg što ne postoji i što mi nitko nije ukrao, pa ni ja sama, stavljam ovdje jedan stari pjesmuljak, tek toliko da vidite da vas nisam zaboravila. Čim pronađem ono što mi nije ukradeno i čega nema, napisati ću nešto friško. Ako mi u međuvremenu netko ne ubije kreativnost.


Karneval

Nevoljeno vrijeme
U kaosu tame igra
Kamuflaža kristala
Demona il’ Anđela

Nije li ista slika
U boji

Samo porubnica
Granica prirubnica
Rubnik za korak
Svejedno je
Stati bilo gdje
Ostati il’ otići
Karneval

Samo karneval
U boji

/2003./

- 16:50 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (25) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online