bosim nogama

16.09.2006., subota

Saplela mi kiša misli

Nebeski slap rominja, romori, mrmori, igra se. Brojalica kišnih kapi, do-re-mi, pa neki kamenčić odskoči, poskoči, zakotrlja se. Potok poteče, zaroni, izroni, nasmije se grlom vodenim dok po njemu kapa kap po kap nebeska muzika.

Savršeni spoj kišnih misli i ritma na staklu cijedi se niz moje rame ogoljelo tvojom rukom. Toplo i vlažno šapuće kiša tvojim glasom, rasprsne se pa žubori.

Pada kiša tvojim smijehom, smijehom zaplete se oblak među tvoje prste, zakoluta po koljenu kolopletno, do kolijevke nabasa, rosuljavo se roti s valom nebeskim. Saplela mi kiša misli, domislicom sastavila nebo i zemlju, potopila me, otopila, rastopila me tvojim dodirom.

Vrhuni kiša ,u vrutak ukliže, prekipi, preklopi. I stane.

Na prozoru vlažni ispis. Rukopisom kiše.
(2005.)

- 18:55 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (27) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online