bosim nogama

29.09.2005., četvrtak

Jesenja sonatina

Srela sam ga slučajno početkom jesenskog tromjesečja kada požutjelo lišće pada sa umornog stabla i venu posljednji cvjetovi. Njegove su ruke nosile miris ljeta u tragovima, zapešća su pritiskala malo otežalom strašću, a neočekivana i nagla erupcija vulkana prikovala nas je danima uz vječno razmeten i topli krevet. Njegov je eros bio očaravajući i dubok, skladao je nevjerojatne i tajnovite note i uljuljkavao me njima u neka varljiva vela do neprozirnosti. Kako više nisam bila sposobna koncentrirati se niti na najjednostavnije pokrete mojih moždanih ćelija, uzela sam na kraju neplanirani dopust. Zavjese su bile navučene i narednih dana ni telefon se nije oglasio, samo je neka snena muzika prolijevala svoje tonove po uglovima.

Lutali smo ponekad noću pod slabašnim i hladnim svjetlom zvjezda umotani u šalove izvučene sa dna njegovih ladica, a moj se pogled podizao za njegovom rukom tražeći sjenku crvenog Marsa. Po povratku usne su mi bile bolne i ispucane od njegovih poljubaca, a koža vruća od želje da se omotam u tople pokrivače pod kojima će me njegove ruke tražiti do jutra. Govorio mi je lascivnosti strastvenim glasom dok smo ispijali crno mirisno vino i smijali se grlenim smijehom uvaljani u jastuke i ogrnuti plahtama jer je već bilo hladno, a radijatori tek mlaki. Poslije mi je tepao nježno i umirujuće dok se ne bih polako uljuljkala u san. Tada sam osjećala neku tajanstvenu sjetu, neku želju da zaklopim oči i predem ko mačka u njegovom naručju, da tako zaspim i više se nikad ne probudim.

Kroz odškrinute prozore uvlačile su se neprimjetno koprene maglice, ponekad mi se činilo da vidim njihov trag uz podnožje kreveta, a muzika je bila sve tiša, tiha do nečujnosti. Jedno sam jutro razmaknula zavjese i bacila pogled kroz prozor, grane su bile gole, ulice vlažne i puste, kroz maglu moj je pogled zastao na nekom zaboravljenom odsjaju prekoputa, a čvrste su me ruke obujmile s leđa. Dah mu je još uvijek bio topao, ali u riječima nije bilo više strasti, samo mir i neka svilena nježnost. Znao je da odlazim i da se više neću vratiti, ali kao da je to i očekivao. Miris zelenog čaja posljednji je otisak u mom sjećanju, nakon toga nema više ništa.

- 08:22 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (30) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online