bosim nogama

23.02.2005., srijeda

Razumijevanje

Razumijevanje je:

Kad se ne čujemo danima a mene nešto kopka pa te pitam baš dok ti rješavaš svoje probleme, a ti mi odgovaraš nadugo i naširoko i više nego sam te pitala i govoriš mi kako voliš samnom promišljati baš o tome.

Kad mi pod nos šušneš pitanja koja sam izgubila, a ja padnem sa stolca pa te pitam gluposti i tražim još i još i vučem te za rukav i pitam te što si me pitao, a ti kažeš – od kud bih znao?

Kad slažemo drame i komedije prema samo nama znanim scenarijima u kojima patuljci pojma nemaju dok se ne pretvore u tebe ili mene pa igrokaz dobiva svoj smisao,pitanja svoje odgovore i odgovori svoja pitanja.

- 08:07 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (10) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online