bosim nogama

15.02.2005., utorak

Scorpio Moon

Tvoji su snovi noćas igrali poker pod mjesečinom.

Jedna je bijela golubica izgubljeno tražila svoje odmorište na grani oblaka, dodirivala sam joj meko perje pjesmom zvjezdoznanca i otvarala beskrajne prostore tvojih pitalica na noćnom nebu..Tvoja je prva karta pala i izgubila se u vjetru traganja za smislenim potezom. Dobro poznati rituali i carstvo aroma ,zagasite boje zaboravljene jeseni na bijelom perju golubice i prelet bijele mjesečeve sjenke skoro nečujan prema otvorenom i nepostojećem prozoru. Igra snova bez uloga, slike na vlažnom papiru i kap neke otopljene pahulje od jučer.

Blijedi je mjesec igrao poker s tvojim snovima,jedno je pero mirno dodirnulo oblak zavodljivog pjevušenja noćnog neba . Spustila sam pogled, golubica je meko gugutala u mojoj ruci, nježnim sam joj dodirom vraćala njene izgubljene pjesme, a mjesec,taj majstor iz drugog plana šaputao joj neke nove tajne. Nestao si sa svojim snovima, bacila sam pogled sa oblaka..pretvorio si se u sjenku.

Jedna je neodigrana karta ostala zaboravljena u besmislu.

- 00:02 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (2) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online