bosim nogama

20.12.2004., ponedjeljak

Baš krasno

Baš krasno.Netko me pilio par dana za redom,ali onako fino i pristojno. Ljubazni glas,udvorni smješak,pa počeo priču s poslom i ja sam uključila sve svoje antene.Onda skok na druge teme,pa sam se pretvorila u slušno uho,saznala sam sve što je probavljao prošli tjedan i koje lijekove uzima,kad su mu djeca imala ospice i kolko je platil električara.Sve sam to fino otklimala,usput mu sve napravila što treba i dala mu sve upute kuda koji papir nosi i kaj gdje treba reći.I na papir sam mu sve nacrtala.

I tako od ponedjeljka do petka,na mobitel me čak zvao dok sam se manikirala i jednom dok sam sjeckala luk,pa nisam znala od kojeg sjeckanja suze ronim.

I sad me nazove na telefon pa mi nabroji da mu odmah treba još neke stvari i to pod hitno napraviti,a on nema vremena jer radi baš nešto jako važno i značajno.I opet sve priča fino i krasno i ljubazno, a meni sine jasno i glasno da se on mojih uputa nije držao,da je sve naopako i po svom napravio,da je mislio da je pametniji od mene i da bih sad ja trebala sve ispočetka.

I hoću vam reći da su ljudi od pristojnosti napravili vrhunski cirkus,pa mi je zato došlo more do grla i prelio me plimni val.Zato sam mu odbrojila sve po spisku, a dotični se našao u sto čuda,jer,kaže – nije to od mene očekivao i nije znao da mogu biti i takva.A ovo “takva” možete misliti kaj znači.

A ja mu fino i pristojno kažem – sad znaš.

- 11:00 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (2) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online