body Oh, find me.... - SWR! - Blog.hr body

petak, 02.10.2009.

Oh, find me....

Image Hosted by ImageShack.us

Jesen je već odavno pokucala na vrata, pa bi bio red da odgovorim na vaše povike da svratim tu :)

Najgore ljeto je napokon iza mene, možemo reći da nisam vidjela more,
niti sam se pošteno maknula iz svog malog grada, 2 puta brčkala u lokalnom jezeru,
pržila se na terasama i pocrnila 0 bodova. Događaj za pamćenje - Špancirfest, koncert Vatre.
U prvom redu sam uživala sa onim klinkicama koje su vikale pjevaču : "Skini majicu!" Prostakuše,
al ne bi imala ništ protiv da je to napravio.
Postala sam godinu dana starija, al ne i ozbiljnija. Dokaz - za poklon sam poželjela, i dobila, ručni Hello Kitty ventilator. Ah, kaj ćeš.
Najveća novost je da imam posao! Lokalni dućan, rad sa glazbom, filmovima, igricama i prodajom kad zatreba. Tjedan probe je bio naporan, al izdržala sam i potpisala ugovor. Puno je učenja pred menom, al znam da će biti puno lakše i bolje nego u videoteci. Štambilj je u radnoj knjižici, a i prva plaća je već stigla. Oh, kak je dobar osjećaj imat puno para na računu! Da si bar mogu priuštit veliki shopping u metropoli+kava sa dragim blogerima, al trenutno ne mogu ni razmišljat o tome, jer posla ima previše. Sve se bojim kak bu za Božić. Prvom prilikom, kava sa dobrovoljcima ;)
Prošlo je 5 mj, još uvijek se nismo vidjeli, pisma dolaze, a sexy phone je još aktualan. Držimo se svi još uvijek, al nikak da dočekamo kraj. Mic, još cca2 mj i ti si doma!! *love*

Umorila me jutarnja smjena, treba mi odmora, al' morala sam se javiti. Blogeri, uživajte, daj se već jednom dogovorite za kavu ;)
Do čitanja! Cmok

-19:00 - ( 24 ) Komentiraj - On/Off -

<< Arhiva >>



<