< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (20)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

cool cool
crazy lud
funny rofl
ma zakoon...smokin

neki zak00n blogači

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dory-zak00n frenDicathumbup
Erika-suPa zak0n cuRasmijehthumbup
Anja-o.k.e. & funny girL zujo
Tena-luda i oTkačenarofl
Deni-cerek
Simpa kalkulator-i sama sam se uvjerila da je istinit...
Lele-cool frendicA z razreDasmijeh
Ina-suPer zaBafnarofl
Željka-jedn0stavn0 zak00n curArofl
Tomi-super lik(zavodnik) (željkin burazz)wavesmijeh





nekaj about nama???o.k.e.

pa...mi smo Zlatka i Ema...luude i otKačene cure
iz maLog grAda Prel0ga..:))
napravile ovaj blog iz čiste
zajebancije...smijeh
Zlatkini nadimci:
-Bandera zujo
-Lepa Brena kiss
-Pudlica thumbup
-200 wolti burninmad
-Zaza wink
-Zlatkič naughty
Emini nadimci:
-Muma thumbup
-Emči puknucu
-101 cerek
-Lovrek rofl
-Medena smokin
a kaj volimo:
-sve što vole luđaci ludzujorolleyes
-izrazito muški spol cerek cerek
-gluposti zujo
-ludovati smijeh
-party partysmokin
-školske odmore naughty
-rum kokose
-luude frendice
-mjuziku
-a kaj mrzimo:
-dvoličnost mad
-kukavice rofl
-umjetne glupače namcor
-rozu boju bljak
-minice
-preseravanje
-umišljenost
-blabla...tak dalje
eto...supa
a kaj se voli da se sluša:
Zlatka:
-sve osim narodnjaka
Ema:
-punk:Six Pack,Atheist Rap,KUD Idijoti,Anti Todor,Grupa Tvog Života...
-polu hard:GuanoApes,Cranberries
-a još su mi dobri i : Pantera, S.O.A.D. , KoRn, Pink,AC/DC,RHCP
-od naših:Parni valjak,Prljavci








Music Lyrics

MySpace

MySpace


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Friendster images

Friendster images


Image hosting

Image hosting


Friendster

Friendster


Myspace

Myspace


free image hosting

free image hosting


Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


Friendster images

Friendster images


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace


Myspace

Myspace


MySpace images

MySpace images


Friendster

Friendster


Friendster images

Friendster images


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts


Blog images

Blog images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Customize your blog

Customize your blog


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting for myspace

image hosting for myspace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


image hosting file

image hosting file


Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


Customize your blog

Customize your blog


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Friendster

Friendster


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace


Friendster images

Friendster images


Bigoo

Bigoo


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Myspace

Myspace



ponedjeljak, 26.03.2007.

dosta??????neee

hej hoj oi oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jel bilo dost o ljubawi...cerekcerekcerekcerek
I am crazy person?no I am just inlove...yeah...i to puuunooo cerek
ti...znate ono dok jednu osobu nemrete izbit van iz glave???
jaoooo...ovo je za sad najteži slučaj...neizlječivo...smijeh
e...svi mi govore da sam luda i bla bla...zaboli me...znate kaj?
onda neznate kaj znači biti totalno zaljuuuubljena osoBa....
celo vReme se samo smiJem....miSlim na njegA 0-24...
imaM radNo vrIjeme----non stop...rolleyes
cereksmijehcereksmijeh
do saD me muČila saM00 ta gLUUupa školA....
al saD mI t0 već niJe glAwna stVar.....
prije sam ja uvijek bila ona kaj
je bila totalna gadura(bitch) i ostavljala dečke...NIKAD VIŠE...
zaboli mee....nema šanse da još nekom to napravim...
sad nek malo oni budu svinje...ja bum ostala bitch al ne u ljubawi...zujo
ovaj put nebum ja zaribala stvar...a kolko bu me owa ljubaw držala...
nadam se dugo...
nikad nisam vjerovala v one leptiriće u trbuhu dok vidiš dečka v kojega si zaljubljena...
sad vjerujem...Blog images

Blog images


i svi mi govore da sam NAIVNA.....vjerujem svima....

i dalje bum naivna...ali prema osobama kojima stvarno vjerujem...iskreno ih volim i koje me
ne budu opet razočarale(nadam se)...
cerekljudi volim vas swe!!!!!!!cerek
Myspace

Myspace



p.s. tnx zgodnom dečkU na sliki :)) ...pusa...love yacerekkisscerek

e.m.a.

- 18:57 - Komentari (87) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.