< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Marina & Josipa

subota, 20.10.2007.

Nakon Španjolske nismo napisale nista novo pa je vrijeme da se i ovaj blog obnovi...ovaj post biti će malo drukačiji..malo kraci.. hehepjevapjeva
Piše ga Josipa .. tako da ga tipka Dariji na msn.. a ona prepravlja ako joj se ne sviđa.. i odma ide copy paste na blog dok se ne pogubi negdje...ludlud
Sad kao treba ić tekst počela škola... bla bla... a mi ćemo samo reć.. mi maturanti.. thumbup dobro zvuči...o maturalnoj zabavi... i svemu ostalom imate vremena svi još čut... nama se ne žuri...wink
Onda jedna važna tema o kojoj pričamo 24 sata dnevno.. i koja svima na uši izlazi.. od 17.9 idemo u cerekautu školucerek... teoriju i prvu pomoć smo prošle i sad smo na vožnjibelj... i svaki dan imamo neke nove događaje za prepričavat o tome.. idu i Đina i druga Josipa s nama.. da ne zaboravimowave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Onda...
Prošle su i matejina i bela nedeja... proslavili smo to onako kako mi to znamo... uz smijeh, alkohol i suze..partypartynjamicerekkiss i sad cekamo rođendane...finonjamismijeh
Onda kad smo zadnju subotu išli u el rio... u busu smo vidjeli jednog dečka kojem na maici piše "caffee bar 32" i iza na leđima polčnik... hehe... neki znaju zašto je to meni i drugoj josipi bilo tako fencysmijehsretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
P i S su se opet vratile u mladost..hehe tako da je još jedan dečko dobio novo ime..wink dugo se to nije događalo... zovemo ga pojam dečko.. nemam pojma zašto.. jednostavno neznamo kako se zove...a stalno ga vidimo... opet nas uhvatio onaj đir od prvog razreda... hehe...ludzujo
Darija misli da smo bile i ostale klinke.. a mi full mislimo da se mjenjamo... jooooj....bangheadbang
U petak smo bili na otvaranju merkatora.. fino necete vjerovat kako smo se ja i darija osjećale povezano kad smo vidjele raskopčanogcerek(tako ga zovemo od prvog razreda,pa nek ostane tako da mu ne otkrijemo indetitet..samo robi zna o kome se radi)..ajme neću zaboravit taj petak tako lako =) pjeva hehe
Bitno je meni da mene moja draga mama pusti kod dečkića u crikvenicu u nedjelju... cerekhehe... ne živi više u zadru... upućeni znaju zašto.. kisshehe...
Josipa sad prva ima rođendan i očekuje puno čestitki i puno poklona... za one koji su zaboravili to je sretan31.10sretan.... da da... noć vještica.... starija sam od svoje prijateljice Marine 18 dana... i onda ona 4 dana odmah idem u dalmaciju.. još razmišljam di bi ja to mogla i kad slavit... nemam baš neku ideju..ali dobro... vidjet cemo jo...smijeh
Evo ovo je način da se u 15 minuta napiše post... i da se sve obuhvati... i da se može pročitat.. znači da nije predugo... čak me i darija pohvalila..a to se ne događa često..hehethumbupkiss

I za kraj želimo našem nesretniku i prijatelju Tadiću brzo ozdravljenje, tj. oporavak... neka nam se što prije vrati u školske klupe .. hehe.. wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Komentari (14) | Print | # |

<< Arhiva >>