< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Marina & Josipa

petak, 04.05.2007.

bježi kišo s prozora ....

Pozdrav svim nesreticimawave... ili kako god ... pozdrav svima.... kiss
Mrzim, mrzim, mrzim kišu... mad ali hajmo od početka...naughty
Zapravo početak ne postoji ali ipak.. roflopet post piše Josipa... eeknaravno opet će bit zbrda zdola.. ali Marinica nam naravno nema vremena ..cerek pa ćemo na kvalitetan post morat pričekat...smijeh a da.. Naravno da čuvamo naše pečate UlaZ na rukicama jučer iz partysterea partyi sad se nesmijemo prat da nam se oni ne saperu.. moramo dobro pazit.. rofl maturalna je bila sasvim odlična.. thumbupnekako mi se činilo malo ljudi ali dobro.. coolbilo je ubiti pola Pehlina... njaminećemo svih pozdravljat jer to radi marina kad piše post a ne ja smijeh svi najljepši neka nam budu pozdravljeni wave kiss Danas nam je bio dan škole ... rolleyesda i to zabilježimo na blogu ajde... pa nam je sat svaki trajao 10 minuta.. thumbupto se ne događa često.. tako da je to isto jako važno za pribilježit yes Poslije škole papale smo palačinkice...njaminjaminjami i bile smo na brodu.. winkhehe.. winkonaj brod pun knjiga koji je parkiran smijeh na rivi smijeh ima jako puno slikovnica ali je sve uglavnom na engleskom pa nam onda i nije tako primamljivo nono ja sad papam čokoladu...njamipa da slučajno ne bi propala moram ić da je što brže pojedem...smijeh tek toliko od mene.. pozdrav do nekog idućeg putawavewave...pusssaaa...kisskiss
btw... umalo pa sam zaboravila napisat zašto mrzim kišu... rolleyes eh.. kupala sam se u subotu (28.4.2007.,bokulja) u moru ..da.. wink i ja sam htjela da vrijeme ostane tako lijepo.. i da bude toplo.. i da se preko ovog vikenda mogu kupat.. kad ono kiša... burninmadfujkimad
btw2... hvala svima koji su nas častili jučer... kissevo vam pussa kiss

....naj BIG pozz DANIELU JURETIĆU....



| Komentari (21) | Print | # |

<< Arhiva >>